Oh wat een lief compliment, dankjewel!
Wel mensen die rechtser zijn dan ik, maar ik stem BIJ1 dus dat is ook niet moeilijk.
Mân moeder. Iemand waarvan ik het totaal niet had verwacht, zij is echt zoân iemand die dan âverkeerde mensen heeft leren kennenâ.
Ik heb daardoor ook totaal geen contact meer met haar omdat ze echt extreem is. Ze kan nergens anders meer over praten. Doeiiiii, daar heb ik geen zin in.
Ik spreek een van mijn broers vrijwel nooit, zie hem maar eens in de zoveel jaren. Maar nu ik zwanger ben heeft hij me al meerdere keren een bericht gestuurd met misinformatie over het vaccin en het verzoek om me niet te laten vaccineren nu
Mijn neef werkt in de zorg. Hij helpt zelf ook in het vaccinatiecentrum. Hij ontkent de ziekte niet, maar vindt wel dat iedereen overdrijft. Hij wil zelf (voorlopig) niet gevaccineerd worden en raadt het af aan zijn familie. Hij vindt dat enkel bejaarden en risicopatiĂ«nten moeten ingeĂ«nt worden en de rest niet âomdat een virus af en toe goed is voor onze weerstandâ. Hij zegt dat hij het vaccin zal nemen, maar als laatste. Hij is er ook van overtuigd dat het een complot is van de overheid om meer controle over ons te krijgen. Echt een logica die ik niet kan volgen. Ik heb normaal een hele goede band met hem, maar dit onderwerp probeer ik te vermijden want ik word gek van met hem te praten erover. Ik beschouw hem als wappie.
Alles zit verpakt opgeslagen omdat ik geen woning heb. Maar zodra ik een woonruimte heb of wanneer er nieuwe vondsten bijkomen zal ik je wel taggen.
Voornamelijk geel, maar echt vieze pannen etc met groen.
Afwasborstel meestal, gebruik pas een schuursponsje als het daarmee niet lukt (ovenschalen enz)
Ik gebruik geen sponjes. Vieze dingenâŠ
MaAR je MoEt ZE in De mAGnetRon DoEn
He? En dan?
Gaan kennelijk de bacteriën weg.
Nou, ik weet niet hoor, maar no way dat ik dat zou proberen
Heb je wel eens koekjes in de melk gedipt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lekkerste is een boterham met kaas dopen in de melk
Ja maar vond t niet per se voor herhaling vatbaar, niet echt toegevoegde waarde.
dit valt voor mij in dezelfde categorie als je tandenborstel in de vaatwasser doen omdat âhij dan weer lekker fris wordtâ
Zou jij met je partner een bedrijf kunnen runnen?
- Ja
- Nee
- Doe ik al
- Ligt eraan wat voor bedrijf
0 stemmers
Als het nog lang duurt word ik zelf een wappie man man man
Ieuwl⊠mijn schoonmoeder maakt wel eens bij ons schoon en dan gebruikt ze ook sponsjes en die laat ze vervolgens ergens slingeren. Goor!