Mijn vriend en ik willen heel graag een bedrijf samen, maar daar hebben we nog even geen geld voor. Het liefste willen we appartementen verhuren aan toeristen en dan een paar avonden in de week koken (dat je kan mee eten op aanvraag) en kookworkshops verzorgen.
We zouden het kunnen want zijn een mega goed team qua elkaar aanvullen/balans. Maar het zou er niet gezelliger op worden
Tof idee wel!
Huh wat bedoel je?
We hebben het er wel eens over dat we later samen een B&B willen beginnen, denk dat we dat ook echt goed zouden kunnen samen!
Maar bijvoorbeeld een webshop of marketingbureau runnen zou echt een drama zijn haha
Dit klinkt alsof jullie huisjesmelkers willen worden en er een beetje bij koken voor de lol.
Ja los van het wel of niet leuk vinden bij de persoon hoor.
Maar ik heb dat dus eigenlijk zelden dat ik ook iets zou kunnen dragen qua stijl bij mezelf, behalve bij steeds dezelfde mensen: @oversized en @Lula en @d12baby (bij haar een paar jaar geleden iig, recent weet ik niet) haha.
Lol dit bericht is trouwens een concept van gisteren (i swear!) want zat lekker te forummen op mn tellie en daarna heel de dag andere dingen waardoor ik nu pas hier weer ben hahah, en zie nu dat Lula dezelfde mensen noemt i swear i was eerder
Haha ja dat kan ik me voorstellen, maar ik bedoel meer een b&b zonder ontbijt en dat alle kamers wel echt appartementen zijn met een keuken.
Je vriendin maakt een onlyfans account, zou je abonneren op haar pagina?
- Ja
- Nee
- Hangt af van de prijs. €4 euro wel maar €13 niet bijvoorbeeld
0 stemmers
Nee maar mocht ze mn hulp nodig hebben met bijv fotos maken of iets editten ofzo zou ik zo helpen.
Maar ik zou bijv ook niet zomaar producten kopen van diegenes webshop ofzo als ik die dingen niet leuk vind zeg maar.
Sommige vriendinnen voelen toch een beetje als zussen, dus denk dat ik dat ongemakkelijk zou vinden.
Beide niet. Altijd een afwasborstel. Ik vind die sponsjes nooit zo hygiënisch
Doe ik al. Dat is soms best wel een uitdaging. Iets met werk en privébalans. Maar er zitten ook super leuke kanten aan! Dus voor mij en mijn partner een heel fijne keuze geweest.
Sponsjes kan je wassen en je afwasborstel niet. En tussen die haren gaat ook zooi zitten denk ik altijd. Of doe je m in de vaatwasser ofzo?
Ik doe m’n afwasborstel gewoon in de vaatwasser eens in de zoveel tijd. heb dat ding denk ik al 3 jaar. Maar gebruik m ook niet veel dus het slijt niet echt want heb een vaatwasser haha.
Iemand in mijn omgeving gaat binnenkort bevallen en wil dan haar placenta in de blender gooien om er een smoothie van te maken. Zou jij dit ook doen?
- Ja
- Nee
- Misschien
- Ik weet het niet
0 stemmers
Gaat ze dit ook opdrinken dan?
Kijk, wat men met de placenta wil doen mogen ze zelf weten. NMSVPE, enzo. Maar rauw vlees, in een blender voor een smoothie?
Ja, maar ik weet niet wat ze nog in de smoothie gaat doen om het drinkbaar te maken Ik hoop veel fruit en yoghurt
Ik ben zo blij dat voorlopig bijna iedereen nee stemt haha. Ik had dit vanmiddag besproken met vriendinnen en daar waren er enkele bij die het wel zouden doen.
Zou er ergens op de wereld een veganist zijn die dan de placenta heeft opgegeten?