Allebei totaal niet mijn type, die Evan Peters gaat nog wel maar daar is ook alles mee gezegd
Allebei hoor!
Love nummer 2, maar ja, als allemaal een optie is 

Mark wahlberg is 1.55 en heeft een Vietnamese man blind geslagen uit racistische motieven
Matt Damon heeft een normale lengte en heeft nooit een Vietnamese man blind geslagen uit racistische motieven
De keus lijkt me heel simpel
Allebei
Maar je hebt wel echt een hele saaie foto van Evan gekozen. Hij heeft ook veel films dat ie een beetje androgyn is als die Italiaan
In die look kies ik Evan want die is 30+ en die Italiaan komt uit 2000 en dat vind ik vies
ik vind ze sowieso alle vier heel aandoenlijk deze echte rockstars
Jaaa
Sowieso beter met donker haar, blonde mannen zijn toch zelden zo knap als een donkerdere man.
En die stem ook
hij is ook wel legit een goeie acteur
Haha ja inderdaad, ik smelt echt van dat uitgelopen oogpotlood door de tranen en al die blije kussen
Jaa zijn stem is wel echt sexy pff.
Ik heb echt een zwak voor vieze snorretjes enzo. 
Ik vind dit WK in Qatar echt TE BIZAR voor woorden en ik kan er echt niet over uit dat er aan alle misstanden zo voorbij wordt gegaan.
Edit: en ja er zijn heel veel evenementen of samenwerkingen op de wereld op z’n minst dubieus te noemen dus dit zou ons niet hoeven verbazen maar dat doet het toch. Wáár is de grens???
Hell no dat ik ga kijken.
enjoy

Wie vind je het aantrekkelijkst?
- Boef
- Josylvio
- Lil Kleine
- Frenna
- Ik heb geen idee wie wie is
0 stemmers
Om in de songfestivalsfeer te blijven: ik vind TIX wel een aandoenlijk type.
Ik heb echt nog nooit begrepen hoe iemand Lil Kleine ook maar een piepklein beetje aantrekkelijk kan vinden. Echt zo’n pubertje met kleinemannensyndroom.
Is Nick Miller uit New Girl aandoenlijk?? Krijg gelijk hem in mijn hoofd.
Vind jij blonde mannen aantrekkelijk?
- Niet mijn type, dus eerder niet dan wel
- Ja echt mijn type, dus eerder wel dan niet
- Haarkleur heeft 0.0 te maken met of ik iemand knap vind
0 stemmers
Ik zeg dus al mijn hele leven dat ik niet op blond val en eindig toch altijd weer met blonde partners/crushes 
ieuw nee, dat is meer een dickhead