Stel je persoonlijke vraag #27

Hmm niet om een reden dat ik er ook maar een klein verschil mee te kunnen maken maar ik kan het echt niet naar mezelf verantwoorden om ‘gezellig voetbal te kijken’ terwijl ik weet wat eraan ten grondslag ligt.

3 likes

@oversized Same same haha

3 likes

Vind je dit echt in verhouding staan tot iemand blind slaan dan? 🥲

6 likes

Ik heb op nee gestemd, maar mijn vriend heeft volgens onze kapper donkerblond haar wat nog onder blond valt(???). Ik vind zijn haar gewoon bruin :joy:

Mensen die denken dat hij aan het snuiven is hebben zelf echt nog nooit wat gesnoven. Hoe wil je dat doen dan, met je hand in de lucht zonder dat heel je kop eronder komt te zitten. Er zijn wel subtielere manieren voor hoor lol.

Vind het eigenlijk sneu voor die gast, heb je het Songfestival gewonnen, gaat het er alleen maar over of je op tv hebt zitten snuiven. Sensatiezoekers op social media :roll_eyes:

10 likes

Heb jij wel eens gehad dat je vlucht gecanceld werd?

• Ja voordat ik op/onderweg naar het vliegveld was
  • Ja toen ik al op/onderweg naar het vliegveld was
  • Nee

0 stemmers

Blonde mannen hebben vaak ook lichtere wenkbrauwen, lichte wimpers, lichtere ogen. Ik vind dat gebrek aan contrast minder mooi.

6 likes

Ja en het was fucking chill, we kregen een super luxe hotel met een kussen menu, een avond diner
En een compensatie waardoor onze vakantie uiteindelijk bijna gratis was :grin:

9 likes

Wel eens toen ik al in het vliegtuig zat. Heb uiteindelijk iets van 10 uur in de rij gestaan op het vliegveld, dus was een beetje jammer van het mega chique hotel waar ik die nacht mocht verblijven, waar ik pas na middernacht aankwam. Hele dag chillen bij het zwembad gemist! Maar goed, buiten dat extreem lange wachten, werd het goed opgelost en ik kreeg nog 600 euro terug dus prima.

2 likes

Ik denk dat als je iedereen googelt die al sinds de 90s bekend is, je wel iets vindt als je er echt naar zoekt.

Niet dat ik een Matt fan ben, maar vind wat jij googelede nou niet echt de moeite van het vermelden waard itt iemand blind slaan, wat veel mensen ook niet weten van Mark. Wat uitspreken zeggen niet zoveel als zo Fucking gewelddadig zijn.

4 likes

Wij hadden eens speciaal een extra hotel geboekt dichter bij het vliegveld om onze vlucht 's ochtends te halen. Komen we aan, gaat onze vlucht niet door, was er een latere vervangvlucht en die had ook nog eens vertraging. We kregen niks van info en moesten het zelf maar uitzoeken en toen ik klachtenmails en brieven stuurde kreeg ik ook niks (behalve een tweet dat we met een speciaal groot vliegtuig mochten vliegen, wauw) terug. Denk dat ik nooit meer met TUI ga vliegen

3 likes

Blond haar + bril :hot_face:
Toch? @Sedana

1 like

Haha ja dat was toen de vliegtuigmaatschappij waarmee ik terug zou vliegen failliet ging terwijl ik op vakantie was :rofl: Dikke paniek haha, maar gelukkig was het met een georganiseerde trip dus hoefde zelf niets te regelen. Was uiteindelijk een halve dag later thuis maar wel gevlogen op een vliegveld veel dichter bij m’n huis.

4 likes

Bij Ryanair precies hetzelfde. De klantenservice is ruk en naar je geld kun je fluiten.

2 likes

Al drie keer. Eerste keer vanwege staking in Frankrijk, met een luchtvaartmaatschappij die maar twee keer per week op dit vliegveld vloog, dus moesten we een halve week langer vakantie vieren. Gelukkig bleven we bij familie want we kregen niks gecompenseerd.
Tweede keer met storm Ciara (Feb 2020). Toen heb ik nog een andere vlucht weten te boeken. Ik had toen iets van 10 opties en degene die we hadden was de enige vlucht die die dag ging.
En toen met corona in Italië, zouden we eigenlijk heen gaan maar echt de dag voor vertrek ging het land op slot. We zouden de eerste helft van die trip sowieso naar een ander land dus dat hebben we toen gedaan. Dat land ging ook bijna op slot toen wij er waren, echt elke dag spraken we toeristen uit andere landen die niet terug konden. Maar wij gelukkig nog wel, al geloofde ik dat niet tot het vliegtuig echt opsteeg. Achteraf was ik niet gegaan maar destijds was het in Nederland alleen nog ‘geen handen schudden hihaho’.

Nu klinkt het alsof ik heel vaak vlieg maar ik heb gewoon heel vaak pech denk ik.

3 likes

Een paar keer gehad. Maar de ergste was toen ik in een keer in China voor mijn werk was en naar een andere stad moest vliegen om naar een fabriek te gaan. Op de terug weg ging mijn vlucht ineens niet.
Was mijn eerste keer alleen en niemand sprak er engels dus ik had geen idee wat er gebeurde. Ik werd op een gegeven moment in een super ranzig Chinees hotel gedumpt (je hebt in china europese en chinese hotels en het verschil is mega groot) Ik kon gelukkig een collega van ons chinees kantoor bellen en dan gaf ik die maar aan de vliegveld / hotel mensen en dan vertaalde zij voor mij.

Dat waren 8 hele lange vreselijke uren voor ik eindelijk weer eindelijk in de stad was waar ons kantoor zat + waar ik in een super mooi schoon hotel zat.

6 likes

Ohh ik ben 1x in China geweest maar ik kan het me helemaal voorstellen wat een drama dat moet zijn geweest.

1 like

Ja ik voelde mij echt zo alleen! Terwijl ik de keren daarvoor ook vaak alleen ff ging winkelen of rondje in de buurt van het hotel ging lopen.
Maar is dan toch anders omdat je weet dat je je nederlands sprekende collega kan bellen als er iets is. Ipv je collega die wel engels kan maar je ook niet altijd begrijpt of mensen die helemaal geen engels kunnen :sweat_smile:

2 likes

Ja het is zo lastig als je totaal niet kan communiceren en alles wordt alleen maar omgeroepen in het Chinees en je hebt geeeen idee wat er gaat gebeuren. En überhaupt overdosis aan geluid daar op de openbare plekken. Ik vond de hygienestandaarden daar ook zo dubbel. Inderdaad soms Europees/Amerikaans en dan supernetjes en luxe en schoon en soms zit je in de slaaptrein en dan spugen ze continu op de vloerbedekking wat in de trein ligt (?) en heeft er al iemand in je treinbed geslapen inclusief etensresten.

1 like

Omg :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: ook echt dat bed :flushed::scream: ik vind het echt een prachtig land qua natuur en steden etc wat ik daar heb gezien. Maar qua hygiene en bizarre dingen heb ik daar ook zoveel gezien :sweat_smile:

Het spugen gebeurd echt zoveel en overal. Mijn collega en ik zaten op een gegeven moment in een super mooi 5* europees hotel. We waren aan het eten en de man naast ons rochelde ook vol op de grond. In een restaurant op de vloerbedekking :nauseated_face: daaag eetlust :sweat_smile:

2 likes