Stel je persoonlijke vraag #27

Nee ik ook niet, je bent niet een soort van stofzuiger waardoor je de coke van een afstand zonder handen naar binnen kan snuiven ook :woozy_face:
Noo-noo-stofzuiger-Teletubbies

Hier zie je trouwens het glas op de grond

28 likes

:laughing: die stofzuiger erbij :rofl:

3 likes

Ik denk dat hij niet kan fietsen of z’n handen boven zn hoofd kan doen in dat overhemd

Nou volgens mij brengt die Italiaan bij veel mensen wel wat spanning in hun leven maar niet omdat ie coke snuift

34 likes

Hahaha dacht net hetzelfde, ik vind die hele groep echt aantrekkelijk

2 likes

Ja, maar hiervoor was het er inderdaad altijd heel snel! Als ik ooit weer eens in m’n eentje eet durf ik het wel weer aan want de pizza is het wachten waard, maar mijn man was zeker de tweede keer zo hangry dat hij niet meer wil :grinning_face_with_smiling_eyes:

Edit: @Dotje en @Desalnietteplus O’Panuozzo heb ik nog nooit geprobeerd maar hun vestiging in de Voorstraat heeft een superlieve kat!

14 likes

Waarom bied je die optie dan? :anguished:

1 like

Ik vind de zelfverzekerdheid en androgyne uiterlijk van die Italiaan echt mega aantrekkelijk
Als je dan zo’n gangbare vent eronder zet is de keuze snel gemaakt

14 likes

Mag ik dan de drummer?

3 likes

Hallohoo

25 likes

Allebei totaal niet mijn type, die Evan Peters gaat nog wel maar daar is ook alles mee gezegd

3 likes

Allebei hoor!

2 likes

Love nummer 2, maar ja, als allemaal een optie is :hot_face::hot_face:

3 likes

Mark wahlberg is 1.55 en heeft een Vietnamese man blind geslagen uit racistische motieven

Matt Damon heeft een normale lengte en heeft nooit een Vietnamese man blind geslagen uit racistische motieven

De keus lijkt me heel simpel

54 likes

Allebei

Maar je hebt wel echt een hele saaie foto van Evan gekozen. Hij heeft ook veel films dat ie een beetje androgyn is als die Italiaan

In die look kies ik Evan want die is 30+ en die Italiaan komt uit 2000 en dat vind ik vies

6 likes

Wel een mooi moment om even dit aandoenlijke plaatje te delen

17 likes

ik vind ze sowieso alle vier heel aandoenlijk deze echte rockstars

3 likes

Jaaa

Sowieso beter met donker haar, blonde mannen zijn toch zelden zo knap als een donkerdere man.

En die stem ook :drooling_face: hij is ook wel legit een goeie acteur

8 likes

Haha ja inderdaad, ik smelt echt van dat uitgelopen oogpotlood door de tranen en al die blije kussen

Jaa zijn stem is wel echt sexy pff.

2 likes