Nee ik ook niet, je bent niet een soort van stofzuiger waardoor je de coke van een afstand zonder handen naar binnen kan snuiven ook
Hier zie je trouwens het glas op de grond
Nee ik ook niet, je bent niet een soort van stofzuiger waardoor je de coke van een afstand zonder handen naar binnen kan snuiven ook
Hier zie je trouwens het glas op de grond
die stofzuiger erbij
Ik denk dat hij niet kan fietsen of z’n handen boven zn hoofd kan doen in dat overhemd
Nou volgens mij brengt die Italiaan bij veel mensen wel wat spanning in hun leven maar niet omdat ie coke snuift
Hahaha dacht net hetzelfde, ik vind die hele groep echt aantrekkelijk
Ja, maar hiervoor was het er inderdaad altijd heel snel! Als ik ooit weer eens in m’n eentje eet durf ik het wel weer aan want de pizza is het wachten waard, maar mijn man was zeker de tweede keer zo hangry dat hij niet meer wil
Edit: @Dotje en @Desalnietteplus O’Panuozzo heb ik nog nooit geprobeerd maar hun vestiging in de Voorstraat heeft een superlieve kat!
Waarom bied je die optie dan?
Ik vind de zelfverzekerdheid en androgyne uiterlijk van die Italiaan echt mega aantrekkelijk
Als je dan zo’n gangbare vent eronder zet is de keuze snel gemaakt
Mag ik dan de drummer?
Allebei totaal niet mijn type, die Evan Peters gaat nog wel maar daar is ook alles mee gezegd
Allebei hoor!
Love nummer 2, maar ja, als allemaal een optie is
Mark wahlberg is 1.55 en heeft een Vietnamese man blind geslagen uit racistische motieven
Matt Damon heeft een normale lengte en heeft nooit een Vietnamese man blind geslagen uit racistische motieven
De keus lijkt me heel simpel
Allebei
Maar je hebt wel echt een hele saaie foto van Evan gekozen. Hij heeft ook veel films dat ie een beetje androgyn is als die Italiaan
In die look kies ik Evan want die is 30+ en die Italiaan komt uit 2000 en dat vind ik vies
ik vind ze sowieso alle vier heel aandoenlijk deze echte rockstars
Jaaa
Sowieso beter met donker haar, blonde mannen zijn toch zelden zo knap als een donkerdere man.
En die stem ook hij is ook wel legit een goeie acteur
Haha ja inderdaad, ik smelt echt van dat uitgelopen oogpotlood door de tranen en al die blije kussen
Jaa zijn stem is wel echt sexy pff.