Stel je persoonlijke vraag #27

Ik heb echt een zwak voor vieze snorretjes enzo. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik vind dit WK in Qatar echt TE BIZAR voor woorden en ik kan er echt niet over uit dat er aan alle misstanden zo voorbij wordt gegaan.

Edit: en ja er zijn heel veel evenementen of samenwerkingen op de wereld op z’n minst dubieus te noemen dus dit zou ons niet hoeven verbazen maar dat doet het toch. WƔƔr is de grens???

Hell no dat ik ga kijken.

14 likes

enjoy

2 likes

afbeelding

Wie vind je het aantrekkelijkst?

• Boef
  • Josylvio
  • Lil Kleine
  • Frenna
  • Ik heb geen idee wie wie is

0 stemmers

Om in de songfestivalsfeer te blijven: ik vind TIX wel een aandoenlijk type.

12 likes

Ik heb echt nog nooit begrepen hoe iemand Lil Kleine ook maar een piepklein beetje aantrekkelijk kan vinden. Echt zo’n pubertje met kleinemannensyndroom.

36 likes

Is Nick Miller uit New Girl aandoenlijk?? Krijg gelijk hem in mijn hoofd.

27 likes

Vind jij blonde mannen aantrekkelijk?

• Niet mijn type, dus eerder niet dan wel
  • Ja echt mijn type, dus eerder wel dan niet
  • Haarkleur heeft 0.0 te maken met of ik iemand knap vind

0 stemmers

Ik zeg dus al mijn hele leven dat ik niet op blond val en eindig toch altijd weer met blonde partners/crushes :woman_shrugging:t3:

2 likes

ieuw nee, dat is meer een dickhead

Hmm niet om een reden dat ik er ook maar een klein verschil mee te kunnen maken maar ik kan het echt niet naar mezelf verantwoorden om ā€˜gezellig voetbal te kijken’ terwijl ik weet wat eraan ten grondslag ligt.

3 likes

@oversized Same same haha

3 likes

Vind je dit echt in verhouding staan tot iemand blind slaan dan? 🄲

6 likes

Ik heb op nee gestemd, maar mijn vriend heeft volgens onze kapper donkerblond haar wat nog onder blond valt(???). Ik vind zijn haar gewoon bruin :joy:

Mensen die denken dat hij aan het snuiven is hebben zelf echt nog nooit wat gesnoven. Hoe wil je dat doen dan, met je hand in de lucht zonder dat heel je kop eronder komt te zitten. Er zijn wel subtielere manieren voor hoor lol.

Vind het eigenlijk sneu voor die gast, heb je het Songfestival gewonnen, gaat het er alleen maar over of je op tv hebt zitten snuiven. Sensatiezoekers op social media :roll_eyes:

10 likes

Heb jij wel eens gehad dat je vlucht gecanceld werd?

• Ja voordat ik op/onderweg naar het vliegveld was
  • Ja toen ik al op/onderweg naar het vliegveld was
  • Nee

0 stemmers

Blonde mannen hebben vaak ook lichtere wenkbrauwen, lichte wimpers, lichtere ogen. Ik vind dat gebrek aan contrast minder mooi.

6 likes

Ja en het was fucking chill, we kregen een super luxe hotel met een kussen menu, een avond diner
En een compensatie waardoor onze vakantie uiteindelijk bijna gratis was :grin:

9 likes

Wel eens toen ik al in het vliegtuig zat. Heb uiteindelijk iets van 10 uur in de rij gestaan op het vliegveld, dus was een beetje jammer van het mega chique hotel waar ik die nacht mocht verblijven, waar ik pas na middernacht aankwam. Hele dag chillen bij het zwembad gemist! Maar goed, buiten dat extreem lange wachten, werd het goed opgelost en ik kreeg nog 600 euro terug dus prima.

2 likes

Ik denk dat als je iedereen googelt die al sinds de 90s bekend is, je wel iets vindt als je er echt naar zoekt.

Niet dat ik een Matt fan ben, maar vind wat jij googelede nou niet echt de moeite van het vermelden waard itt iemand blind slaan, wat veel mensen ook niet weten van Mark. Wat uitspreken zeggen niet zoveel als zo Fucking gewelddadig zijn.

4 likes