Ik haat fietsen intens, ook met goed weer.
Ik ook. Ik loop nog liever 10 km dan dat ik 5 km moet fietsen.
Dit doet me denken aan een helse fietstocht die âwandelâ (maar eigenlijk strompel) tocht werd in de hagel en storm op Texel 
- Ik ben geadopteerd
- Een van mijn ouders is geadopteerd
- Ik heb zelf een kind geadopteerd
- Geen van alles
0 stemmers
Nee echt vreselijk. Zoek ook altijd excuses om de auto te pakken, maar meestal voel ik me dan schuldig vanwege het milieu en pak ik toch de fiets đ„Č
Waar word jij het minst moe van?
- Lange afstand achter elkaar lopen
- Een half uur krachttrainen
- Hardlopen
- Een korte sprint trekken (wel heel hard)
- Baantjes zwemmen
- Een half uur fietsen
0 stemmers
Ik kijk echt alle wedstrijden ook alles buiten NL. Het leukste is dat mijn vrienden groep en ik begin van het EK een âzieligâ landje uit kiest die totaal geen kans maakt en dat we die dan die hard gaan supporten. Zoals ijsland wat nog best ver kwam paar jaar terug.
Ik heb een elektrische fiets sinds een paar jaar, toch ga ik liever met de auto, ook naar werk (om de hoek). Vroeger wel altijd naar school/ werk gefietst jaren lang, (in ander dorp incl viaduct over) toen was dat gewoon niet anders, en ook best gezellig met een groepje, maar alleen is het zo saai. Eigenlijk vind ik het belachelijk van mezelf dat ik zo lui geworden ben.
#goals
Mijn vader deed dat altijd
zân arm op mân rug en dan mij meesleuren op de fiets
Ik kan me hier weinig bij voorstellen haha maar heel veel mensen doen dit blijkbaar?
Ik zit gewoon ongeveer zo op de fiets als het hard waait (maar dan dus op een stadsfietsje met meestal een rugzak om waardoor ik een soort schildpad word):

Ja aanhangen. Ik doe dat nog wel eens bij mijn man, maar hij trapt er niet in. Echt stom
Heb jij ooit een penpal/penvriend gehad?
- Ja, vroeger (digitaal)
- Ja, vroeger (via echte brieven)
- Ja, nog steeds (digitaal)
- Ja, nog steeds (via echte brieven)
- Nee, nog nooit
0 stemmers
Zij moest van haar moeder altijd twee weken wachten voor ze een brief terug stuurde, anders stuurden we teveel brieven en vond haar moeder het te gek worden qua kosten aan postzegels.
Dus toen ging de vaart er een beetje uit. Volgens mij kwam toen kort daarna ook e-mail en hebben we dat nog geprobeerd maar dat werd m niet
Nog steeds #goals 
Zo vaak op de tmf chat
Omegle 

Ik dacht eerst van niet maar toen schoot Habbo Hotel me te binnen haha
Op de ilse chat deden we altijd of we ouder waren en dan âprive gaanâ 
Heb eigenlijk geen idee waar die prive gesprekken over gingen, volgens mij stelde dat weinig voor omdat we toch best braaf waren