Het “hoort” links. Omdat die hand in verbinding staat met je hart.
Dit is toch een fabeltje?
In Nederland is het gebruikelijk dat protestanten hun ring aan de rechterhand dragen en katholieken aan de linkerhand. In andere landen is dat vaak weer anders!
Maar het maakt niets uit, je kunt zelf kiezen wat je wilt.
Ja dat dachten ze vroeger maar zo onthoud ik het altijd links = hart = ring. Maar je mag natuurlijk zelf weten hoe je hem draagt. Maar ik ken het wel als link = de standaard.
Oh zo! Ja ik heb zelf geleerd katholiek = links en protestants = rechts maar dit is ook een handig ezelsbruggetje
Oh dat ken ik helemaal niet, grappig dat daar onderscheid in is!
Ik heb trouwens links gestemd maar ik ben nog steeds mijn ring kwijt dus momenteel draag ik helemaal niks
Op het vliegveld van Philadelphia omdat mijn aansluitende vlucht niet ging door een storm na een vertraging vanwege onderhoudsproblemen.
De grote stadion lampen op het vliegveld gingen als rietjes heen en weer.
Kon in de rij gaan staan voor meer info.
Ze wilde me eerst op een vlucht zetten die ruim 28 uur later pas zou gaan.
Heb geweigerd en me op een eerst volgende vlucht als reserve laten zetten. Low and behold, ik kreeg een ticket voor die vlucht.
Had ook vertraging omdat de storm bleef hangen, heb er iets van 8 uur langer over gedaan dan gepland. Laatst vlucht was max anderhalf uur nog.
Ik ben niet officieel getrouwd. Maar hebben het samenlevingscontract met een symbolische ring, die draag ik rechts.
Ga jij naar het EK mannen voetbal kijken dat over 2 weken begint?
- Ik zit elke wedstrijd voor de buis
- Misschien een paar
- Nee, fuck voetbal
- Gewoon nee
- Is er een EK?
0 stemmers
Ik heb verlovingsring ook nog om, die heb ik links en trouwring rechts. Maar ik ben ‘katholiek’ (doe er niks mee, maar gedoopt, communie en gevormd, dus in die zin) en zou het dus eigenlijk andersom moeten hebben begrijp ik hierboven
Gewoon nee = fuck dit EK met dode arbeidsmigranten
Maar dat is toch 't WK?
Ooh ja das waar. Fuck dit WK. Zo verwarrend dat er maar een jaar tussen zit
Huh? Dat is toch het WK in 2022 in Qatar? En niet het EK van dit jaar?
Kijk het sowieso beide niet dus kan zijn dat ik iets gemist heb rondom het EK maar ik dacht dat het zo zat.
Edit: laat maar, zie het hierboven al
Het enige leuke aan het EK en WK is de voetbalpoel op het werk.
Ik werk met voornamelijk mannen maar de laatste keren win ik telkens de poel
Mijn favoriete ding aan het wk is hoe snel ik het Nederlands elftal laat vallen en dan diehard kansrijkere landen ga stannen.
Heb echt nul vaderlandsliefde wat dat betreft.
Zal alleen nooit voor Engeland of Duitsland zijn, maar de rest van de wereld is Fair play
ik zit elke wedstrijd voor de buis in rode duivels tenue haha ik kijk er zo naar uit
Liefst kijk ik elke wedstrijd van België op groot scherm zoals WK 2018 maar ja Corona. Gewoon thuis dan maar
Dat is idd het WK! EK is in meerdere Europese landen in bestaande stadions, dus geen dode arbeiders (hoop ik ). Maarja uiteindelijk is het natuurlijk wel allemaal van de FIFA dus er valt alsnog wel wat voor te zeggen om het allemaal te boycotten.
Ja heb eigenlijk heel weinig met oranje omdat ik vind dat er te veel onsympathieke spelers bij spelen. Wappie Weghorst, Berghuis. Maar misschien ga ik wel kijken als Davy, Frenkie en Matthijs het goed doen.