Stel je persoonlijke vraag #27

Super debiel. :rofl: maar ik begon vanachter m’n laptop al mee te bewegen met die mensen

3 likes

Maar dat is niet online toch?

1 like

Oh ik kan blijkbaar niet lezen :clown_face:

Ik had vroeger een penvriendin en ze stuurde me altijd hele leuke brieven en cadeautjes enzo. En zij had een vader die veel ouder was en die ging toen schrijven met mijn oma. En toen kwam hij uiteindelijk een keertje langs (zonder zijn dochter/mijn penvriendin) en toen bleek hij over van alles gelogen te hebben o.a. dat hij kanker had en moeilijk ter been was enzo. En toen was ik mijn penvriendin kwijt :upside_down_face:

Ik wou dat ik haar kon opzoeken op Facebook want ik denk wel dat zij echt was maar ik weet alleen haar voornaam nog.

10 likes

Lekker trollen op TMF en Kaboem. Volgens mij was ik nooit mezelf

3 likes

Weet je wel zeker dat die vriendin echt was en het niet die man was? :sweat_smile::scream:

6 likes

Ja toen ik dit aan het schrijven was ging ik er zelf ook aan twijfelen hahaha vandaar dat ik haar wilde opzoeken. In die tijd had je geen social media.

Maar ik denk wel dat zij echt was want ze stuurde ook foto’s en het waren handgeschreven brieven en ze schreef net zoals mijn vriendinnen van dezelfde leeftijd. Maarja you never know.

Ik heb net mijn moeder geappt en die wist haar achternaam nog dus
afbeelding

63 likes

Ik ben benieuwd als je haar vind! Als ze ook foto’s stuurde dan klinkt dat wel alsof ze echt was.

Ook echt bizar van die vader die was gewoon al een catfisch voor iedereen wist wat een catfish was :joy:

2 likes

Als je hoort dat er een overvaller is doodgeschoten, wat denk je dan? Zoals die Fransman die is gedood in :jeans: op waterland

• Zielig
  • Wat zonde
  • Risico van het vak he
  • Verdiende loon

0 stemmers

Ik heb echt zo veel penvriendinnen gehad zo leuk! Altijd helemaal happy als je uit school kwam en er was een brief :heart_eyes: En natuurlijk mooi versierd met stickers haha.

3 likes

Wat is jouw houding achter het stuur?

0 stemmers

5 likes

Heb jij je wel eens voorgedaan als iemand anders (online, als in catfish?)

• Ja, dat heb ik en dat ging (te) ver
  • Ja, dat heb ik maar ging niet te ver
  • Nee, dat durfde ik niet
  • Gewoon nee

0 stemmers

Kak, ik had hem niet op anoniem moeten zetten haha.

1 like

Wel in het echt.
Een vriendin had me onder valse voorwendselen meegelokt naar een feestje waar niet heen wilde en toen heb ik de hele avond gedaan alsof ik iemand anders was.

4 likes

Haha en voor welk personage koos je?

Wel 2 handen aan het stuur, maar nonchalant aan de onderkant. Vind onderaf sturen veel relaxter, krijg ik niet van die lamme armen.

12 likes

Jeetje, dat is ook best knap! Had je niet continue het gevoel door de mand te vallen?

1 like

Daar zit ik net over na te denken maar ik kan het me niet echt herinneren? haha, het is al lang geleden.
Wel iemand die heel sarcastisch was :joy: Volgens mij zei ik dat ik bij een bepaalde talkshow op tv werkte omdat er allemaal types waren die dat heel interessant vonden.

Haha nee hoor, ik dacht niet dat ik iemand daarvan ooit nog zou zien en het was ook niet zo erg of zo, ik zag het gewoon als een grapje. Wat ik zei lag trouwens ook niet zo ver van de waarheid dus ik kon heel makkelijk dingen verzinnen haha.

Wanneer kreeg jij een goede smaak/mooie stijl qua kledingstijl/mode?

• < 16
  • 17-19
  • 20-22
  • 23-25
  • 26-29
  • 30-35
  • 35-40
  • 40+
  • Still waiting

0 stemmers