Stel je persoonlijke vraag #27

Lastig te zeggen. Ik vond 5 jaar geleden dat ik een leuke stijl had en nu denk ik meidddd wat had ik aaaan. Miss denk ik dat over 5 jaar weer. Maar komt ook door de mode in die jaren enzo.

22 likes

Ik vind kleding e.d. gewoon niet zó belangrijk dat ik een “mooie stijl” nodig heb eigenlijk.

8 likes

Ja zo lekker drie vingers aan het stuur beetje hangen liefst zonder handen optrekken bij het stoplicht. Ik rijd iets te relaxt (niet als ik moet sturen/wisselen van baan/etc hoor).

5 likes

Ik had eigenlijk altijd al een “mooie stijl” omdat ik altijd droeg wat ik op dat moment mooi vond, ongeacht of het in de mode was. Bepaalde dingen die ik vroeger droeg zou ik nu niet meer aantrekken, maar dat denk ik over tien jaar misschien ook wel over mijn huidige stijl :joy:

2 likes

Ik denk dat ik er best cool uit zou kunnen zien als ik dun was

Ik weet gewoon niet hoe ik m’n lijf moet kleden

12 likes

Sinds ik mijn lijf heb weten te accepteren, vind ik dat ik me leuk kleed.

2 likes

Mijn moeder heeft meestal een of twee handen slapjes onderaan het stuur, soms zelfs maar 3 vingers ofzo. Mn vader zegt dan altijd tegen haar “meid jij houd een theekopje nog steviger vast dan het stuur van je auto.” :joy:

18 likes

:pleading_face::heart:

:open_mouth:

1 like

Nele uit België via diddls kaasblad! En een meisje uit Groesbeek

2 likes

Ik zit als een oma omdat ik korte benen heb, dus anders kan ik niet bij de pedalen. Wordt regelmatig om gelachen ook :relaxed:

2 likes

Koop platformschoenen!! Ik ben maar 160 maar ik smokkel dr zo 5 cm bij

1 like

Mooi? Nee, maar wel dat ik blijer ben met wat ik draag dus dat vind ik ook tellen :sweat_smile:

Hahaha oh wat erg! Ik begrijp dat je het niet durfde te weigeren, maar ik vind het eigenlijk wel heel slecht hoor. En ik wist ook niet dat er standaard kip in Chinese tomatensoep zat. Ik heb het een aantal keer kant en klaar bij de Lidl gekocht en toen zat er in ieder geval geen kip in!

Haha ah nee, ik vind die onderste gast dus echt zo’n Jeroen. En die bovenste, neee mannn. Die oorbellen alleen al lijken rechtstreeks uit zo’n Claires schap te komen. Maarja misschien als ik het songfestival had gekeken had ik er anders over gedacht.

Ik stuur ook regelmatig met mijn benen. Wat leidt tot verwonderlijke blikken bij mijn dochter; ’ Mama! De auto rijdt vanzelf!’.

1 like

Heb je wel eens een boterham met pindakaas + chocopasta gegeten?

• Nee
  • Ja lekker
  • Ja niet lekker

0 stemmers

Net voor het eerst geprobeerd, lekker :ok_hand:

1 like

Met crunchy pindakaas noemden we dat vroeger altijd broodje Snickers

12 likes

Bleef bij mij niet plakken, heb nutella en calve pindakaas gebruikt. Die pindakaas vind ik sowieso minder plakken. Oh btw heb 1 helft pindakaas gesmeerd, andere helft Nutella, en toen dubbelgevouwen.

1 like

Boter op je brood doen :sunglasses:

1 like

Hangt er vanaf waar ik rijd, bijv. op de snelweg of in de stad. Als ik lange stukken rijd op cruise control heb ik vaak één hand aan het stuur. Ben dan sowieso altijd meer ontspannen. In de stad meestal gewoon met twee handen. Maar goed, lijkt me ook bijzonder onpraktisch anders in een bocht :sweat_smile::sweat_smile: