Stel je persoonlijke vraag #27

Mijn familie is katholiek, en ik heb altijd geleerd dat je je verlovingsring rechts draagt (die je dan samen met je verloofde ging uitzoeken) en dan tijdens de huwelijksvoltrekking verplaatst naar je linkerhand.

Er was van de week een reclame op tv dat het zo fijn is dat ā€˜we’ weer meedoen aan een groot toernooi. Ben vergeten. Voor welk bedrijf de reclame was.

Men vergeet even dat de vrouwen al een tijdje meedoen aan de grote toernooien.

3 likes

Davy Frenkie en Matthijs gaan het sowieso goed doen :sunglasses:
Ik zei vanmiddag nog dat ik hoop dat Berghuis thuis blijft, maar ben bang dat die wel gewoon mee mag. Zoveel buitenspelers hebben we ook weer niet.

2 likes

Ek is van UEFA niet van FIFA
Het wk is van FIFA

UEFA is minder verschrikkelijk dan FIFA qua corruptie etc

4 likes

UEFA is toch onderdeel van de FIFA?

2 likes

Ja maar staan wel los van elkaar

Is ook best vaak strijd tussen uefa en fifa

1 like

Anoniem

Is je (ex) partner wel eens vreemdgegaan?

• Ja
  • Nee, niet dat ik weet
  • Dat vermoedde ik wel

0 stemmers

Heb je diegene geduwd/geslagen/geknepen/etc. toen je erachter kwam? (En dan kan het zijn vanaf een kleine duw/klap tegen de arm, hoeft niks ernstigs te zijn)

• Nvt voor mij
  • Nee, maar dat wou ik wel
  • Gewoon nee
  • Ja, en daar heb ik spijt van
  • Ja, en ik heb er geen spijt van

0 stemmers

Voor de mensen die het nog nooit hebben meegemaakt, stel dit overkomt jou, zou je je partner een duw geven of slaan etc?

• Nee, ik weet 100% zeker van niet
  • Kan ik echt niet inschatten
  • Ik denk het wel, ook al zou ik dat liever niet willen
  • Ik denk het wel, maar daar zou ik geen spijt van krijgen

0 stemmers

Dat is het ergste. In mijn hoofd had ik hem willen omleggen.
In de echte wereld heb ik alleen gehuild. Ook omdat hij tot het eind van onze relatie niet eerlijk is geweest. Nu wens ik hem diep van binnen een verschrikkelijk leven toe met geen happy end.

4 likes

Als jij nu ineens zou horen dat je morgen gaat trouwen met je (hypothetische) partner, zou je dan direct weten wie je als getuigen wil?

• Ja, makkelijke keuze
  • Ik zou er even over na denken, maar wel snel kunnen beslissen
  • Nee, kan zo 123 niet beslissen wie ik zou vragen, moet daar toch een paar dagen over nadenken
  • Nee, ik heb niemand om daarvoor te vragen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ja sorry sgat het leven is te kort om losers te stannen, tenzij de winnaar echt verschrikkelijk is.

Maar ik had dus mooi wel een feestmoment en een smalende lach naar mijn saddo GroenLinks vrienden in de kamer toen Kaagie op de tafel sprong. Vorige wk had ik ook enorm veel lol van mijn tijdelijk-Kroaat-zijnde status.

3 likes

Ik haat fietsen intens, ook met goed weer.

25 likes

Ik ook. Ik loop nog liever 10 km dan dat ik 5 km moet fietsen.

11 likes

Dit doet me denken aan een helse fietstocht die ā€œwandelā€ (maar eigenlijk strompel) tocht werd in de hagel en storm op Texel :cry:

1 like
  • Ik ben geadopteerd
  • Een van mijn ouders is geadopteerd
  • Ik heb zelf een kind geadopteerd
  • Geen van alles

0 stemmers

Nee echt vreselijk. Zoek ook altijd excuses om de auto te pakken, maar meestal voel ik me dan schuldig vanwege het milieu en pak ik toch de fiets 🄲

2 likes

Waar word jij het minst moe van?

• Lange afstand achter elkaar lopen
  • Een half uur krachttrainen
  • Hardlopen
  • Een korte sprint trekken (wel heel hard)
  • Baantjes zwemmen
  • Een half uur fietsen

0 stemmers

2 likes

Ik kijk echt alle wedstrijden ook alles buiten NL. Het leukste is dat mijn vrienden groep en ik begin van het EK een ā€˜zielig’ landje uit kiest die totaal geen kans maakt en dat we die dan die hard gaan supporten. Zoals ijsland wat nog best ver kwam paar jaar terug.

6 likes

Ik heb een elektrische fiets sinds een paar jaar, toch ga ik liever met de auto, ook naar werk (om de hoek). Vroeger wel altijd naar school/ werk gefietst jaren lang, (in ander dorp incl viaduct over) toen was dat gewoon niet anders, en ook best gezellig met een groepje, maar alleen is het zo saai. Eigenlijk vind ik het belachelijk van mezelf dat ik zo lui geworden ben.

1 like

#goals

2 likes

Mijn vader deed dat altijd :pleading_face: z’n arm op m’n rug en dan mij meesleuren op de fiets

14 likes