Stel je persoonlijke vraag #27

Ik kan me hier weinig bij voorstellen haha maar heel veel mensen doen dit blijkbaar?

Ik zit gewoon ongeveer zo op de fiets als het hard waait (maar dan dus op een stadsfietsje met meestal een rugzak om waardoor ik een soort schildpad word):

image

9 likes

Ja aanhangen. Ik doe dat nog wel eens bij mijn man, maar hij trapt er niet in. Echt stom

1 like

Zoiets ongeveer

1 like

Heb jij ooit een penpal/penvriend gehad?

• Ja, vroeger (digitaal)
  • Ja, vroeger (via echte brieven)
  • Ja, nog steeds (digitaal)
  • Ja, nog steeds (via echte brieven)
  • Nee, nog nooit

0 stemmers

1 like

Zij moest van haar moeder altijd twee weken wachten voor ze een brief terug stuurde, anders stuurden we teveel brieven en vond haar moeder het te gek worden qua kosten aan postzegels.
Dus toen ging de vaart er een beetje uit. Volgens mij kwam toen kort daarna ook e-mail en hebben we dat nog geprobeerd maar dat werd m niet

2 likes

Nog steeds #goals :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zo vaak op de tmf chat

20 likes

Omegle :sob::sob:

3 likes

Ik dacht eerst van niet maar toen schoot Habbo Hotel me te binnen haha

5 likes

Op de ilse chat deden we altijd of we ouder waren en dan “prive gaan” :smirk:

Heb eigenlijk geen idee waar die prive gesprekken over gingen, volgens mij stelde dat weinig voor omdat we toch best braaf waren

7 likes

Super debiel. :rofl: maar ik begon vanachter m’n laptop al mee te bewegen met die mensen

3 likes

Maar dat is niet online toch?

1 like

Oh ik kan blijkbaar niet lezen :clown_face:

Ik had vroeger een penvriendin en ze stuurde me altijd hele leuke brieven en cadeautjes enzo. En zij had een vader die veel ouder was en die ging toen schrijven met mijn oma. En toen kwam hij uiteindelijk een keertje langs (zonder zijn dochter/mijn penvriendin) en toen bleek hij over van alles gelogen te hebben o.a. dat hij kanker had en moeilijk ter been was enzo. En toen was ik mijn penvriendin kwijt :upside_down_face:

Ik wou dat ik haar kon opzoeken op Facebook want ik denk wel dat zij echt was maar ik weet alleen haar voornaam nog.

10 likes

Lekker trollen op TMF en Kaboem. Volgens mij was ik nooit mezelf

3 likes

Weet je wel zeker dat die vriendin echt was en het niet die man was? :sweat_smile::scream:

6 likes

Ja toen ik dit aan het schrijven was ging ik er zelf ook aan twijfelen hahaha vandaar dat ik haar wilde opzoeken. In die tijd had je geen social media.

Maar ik denk wel dat zij echt was want ze stuurde ook foto’s en het waren handgeschreven brieven en ze schreef net zoals mijn vriendinnen van dezelfde leeftijd. Maarja you never know.

Ik heb net mijn moeder geappt en die wist haar achternaam nog dus
afbeelding

63 likes

Ik ben benieuwd als je haar vind! Als ze ook foto’s stuurde dan klinkt dat wel alsof ze echt was.

Ook echt bizar van die vader die was gewoon al een catfisch voor iedereen wist wat een catfish was :joy:

2 likes

Als je hoort dat er een overvaller is doodgeschoten, wat denk je dan? Zoals die Fransman die is gedood in :jeans: op waterland

• Zielig
  • Wat zonde
  • Risico van het vak he
  • Verdiende loon

0 stemmers

Ik heb echt zo veel penvriendinnen gehad zo leuk! Altijd helemaal happy als je uit school kwam en er was een brief :heart_eyes: En natuurlijk mooi versierd met stickers haha.

3 likes