Stel je persoonlijke vraag #27

Haha nah vind m’n lengte geen probleem hoor (ben 167), maar m’n benen zijn gewoon relatief kort (en m’n bovenlichaam dus langer). Heb toevallig sinds een tijdje de dr martens jadon max en denk niet dat ik daarmee durf auto te rijden :face_with_hand_over_mouth:

Das ff wennen!

Maak je gebruik van cruise control?

• Ja
  • Soms
  • Nee, want irritant
  • Gewoon nee
  • Ik rijd nooit auto/mijn auto heeft deze optie niet

0 stemmers

1 like

op lange stukken wel, of als het rustig is op de snelweg
maar niks irritanters dan als jouw cruisecontrol op 105 staat en iemand je met 108 komt inhalen en terrrrggggeennndddd langzaam voorbij komt

10 likes

Of als je iemand inhaalt terwijl je zelf met cruise control rijdt, die persoon doorheeft dat hij afgezakt is. Jou dan weer inhaalt en voor je neus weer inzakt (want geen cruise control ofzo)

10 likes

Bij onze auto hoef je nog net niet de raampjes zelf omlaag/omhoog te draaien. Cruise control:

23 likes

Herken jij je in je sterrenbeeld?

• Ik geloof er niet (echt) in, maar toch herken ik me er ook weleens in
  • Ik geloof erin en herken mezelf erin
  • Ik geloof er niet (echt) in en herken mezelf er ook niet in
  • Ik geloof erin maar herken mezelf er niet in
  • Ik weet het niet/weet m’n sterrenbeeld niet/lees nooit horoscopen/zie nooit memes over sterrenbeelden
  • Ik vind sterrenbeelden leuk
  • Ik vind sterrenbeelden niet leuk
  • Ik vind niks over sterrenbeelden

0 stemmers

Love cruise control! Gebruik het echt vet veel! En idd niks irritanter dat jij gewoon doorrijdt op cruise control en de mensen om je heen wisselen steeds van snelheid(waardoor je een inhaal spel krijgt)

3 likes

Ik twijfel. Mijn eigen sterrenbeeld past helemaal niet bij me, is qua beschrijving in vrijwel alles een tegenpool van wie ik ben. Maar ik ben (veel) te laat geboren. In het sterrenbeeld voor het mijne, herken ik me wel heel erg.
Ik weet niet zeker of het toeval is of dat ik eigenlijk het sterrenbeeld had moeten hebben dat bij mijn uitgerekende datum past.

4 likes

Ik herken me erin, maar heb wel een beetje mijn eigen sterrenbeeld gekozen. Zit tussen weegschaal en schorpioen in, vaker schorpioen dan weegschaal. Maar herken me meer in een weegschaal, dus heb gewoon zelf bedacht dat ik een weegschaal ben.

3 likes

Ik word al moe bij het idee van dit alles :joy:

Ik ben een steenbok maar beschrijvingen van steenbokken zijn altijd stom :angry: Ik ben ook helemaal niet serieus/ambitieus/carrièregericht dus herken mezelf er ook niet echt in

6 likes

Zo herkenbaar. Ik herken mezelf meer in de 11 andere sterrenbeelden dan die van mezelf.

3 likes

Mijn sterrenbeeld is “hondstrouwe introverte huismoeder”

Echt een belediging en anti alles waar ik voor sta

17 likes

Hahahaha kreeft!!!

7 likes

Ik zet de auto-pilot (=uitgebreide adaptive cruise-control) zo ongeveer aan als ik in m’n auto stap haha. Gebruik het bijna overal.

2 likes

Volgens mijn sterrenbeeld (Ram) zou ik echt een typische dappere dodo moeten zijn maar ik ben best wel pussy.
Verder komt het redelijk overeen

2 likes

#humblebrag

5 likes

Er zijn toch ook weer allemaal redenen en verklaringen waarom je je sterrenbeeld niet bij je vindt passen. Ligt ook aan welke dag en tijd en plaats je geboren bent ofzo want je hebt iets van een sun en moon en rising??

Maar ik geloof er niet in want vind het vrij generiek. Herken in alle sterrenbeelden wel wat.

5 likes

Ik herken me er wel in, maar ik heb dan ook wel de perfecte introverte, dromerige sterrenbeeld daarvoor