Wat is jouw houding achter het stuur?
Heb jij je wel eens voorgedaan als iemand anders (online, als in catfish?)
- Ja, dat heb ik en dat ging (te) ver
- Ja, dat heb ik maar ging niet te ver
- Nee, dat durfde ik niet
- Gewoon nee
0 stemmers
Kak, ik had hem niet op anoniem moeten zetten haha.
Wel in het echt.
Een vriendin had me onder valse voorwendselen meegelokt naar een feestje waar niet heen wilde en toen heb ik de hele avond gedaan alsof ik iemand anders was.
Haha en voor welk personage koos je?
Wel 2 handen aan het stuur, maar nonchalant aan de onderkant. Vind onderaf sturen veel relaxter, krijg ik niet van die lamme armen.
Jeetje, dat is ook best knap! Had je niet continue het gevoel door de mand te vallen?
Daar zit ik net over na te denken maar ik kan het me niet echt herinneren? haha, het is al lang geleden.
Wel iemand die heel sarcastisch was Volgens mij zei ik dat ik bij een bepaalde talkshow op tv werkte omdat er allemaal types waren die dat heel interessant vonden.
Haha nee hoor, ik dacht niet dat ik iemand daarvan ooit nog zou zien en het was ook niet zo erg of zo, ik zag het gewoon als een grapje. Wat ik zei lag trouwens ook niet zo ver van de waarheid dus ik kon heel makkelijk dingen verzinnen haha.
Wanneer kreeg jij een goede smaak/mooie stijl qua kledingstijl/mode?
- < 16
- 17-19
- 20-22
- 23-25
- 26-29
- 30-35
- 35-40
- 40+
- Still waiting
0 stemmers
Lastig te zeggen. Ik vond 5 jaar geleden dat ik een leuke stijl had en nu denk ik meidddd wat had ik aaaan. Miss denk ik dat over 5 jaar weer. Maar komt ook door de mode in die jaren enzo.
Ik vind kleding e.d. gewoon niet zĂł belangrijk dat ik een âmooie stijlâ nodig heb eigenlijk.
Ja zo lekker drie vingers aan het stuur beetje hangen liefst zonder handen optrekken bij het stoplicht. Ik rijd iets te relaxt (niet als ik moet sturen/wisselen van baan/etc hoor).
Ik had eigenlijk altijd al een âmooie stijlâ omdat ik altijd droeg wat ik op dat moment mooi vond, ongeacht of het in de mode was. Bepaalde dingen die ik vroeger droeg zou ik nu niet meer aantrekken, maar dat denk ik over tien jaar misschien ook wel over mijn huidige stijl
Ik denk dat ik er best cool uit zou kunnen zien als ik dun was
Ik weet gewoon niet hoe ik mân lijf moet kleden
Sinds ik mijn lijf heb weten te accepteren, vind ik dat ik me leuk kleed.
Mijn moeder heeft meestal een of twee handen slapjes onderaan het stuur, soms zelfs maar 3 vingers ofzo. Mn vader zegt dan altijd tegen haar âmeid jij houd een theekopje nog steviger vast dan het stuur van je auto.â
Nele uit België via diddls kaasblad! En een meisje uit Groesbeek
Ik zit als een oma omdat ik korte benen heb, dus anders kan ik niet bij de pedalen. Wordt regelmatig om gelachen ook