Stel je persoonlijke vraag #27

Koop platformschoenen!! Ik ben maar 160 maar ik smokkel dr zo 5 cm bij

1 like

Mooi? Nee, maar wel dat ik blijer ben met wat ik draag dus dat vind ik ook tellen :sweat_smile:

Hahaha oh wat erg! Ik begrijp dat je het niet durfde te weigeren, maar ik vind het eigenlijk wel heel slecht hoor. En ik wist ook niet dat er standaard kip in Chinese tomatensoep zat. Ik heb het een aantal keer kant en klaar bij de Lidl gekocht en toen zat er in ieder geval geen kip in!

Haha ah nee, ik vind die onderste gast dus echt zo’n Jeroen. En die bovenste, neee mannn. Die oorbellen alleen al lijken rechtstreeks uit zo’n Claires schap te komen. Maarja misschien als ik het songfestival had gekeken had ik er anders over gedacht.

Ik stuur ook regelmatig met mijn benen. Wat leidt tot verwonderlijke blikken bij mijn dochter; ’ Mama! De auto rijdt vanzelf!’.

1 like

Heb je wel eens een boterham met pindakaas + chocopasta gegeten?

• Nee
  • Ja lekker
  • Ja niet lekker

0 stemmers

Net voor het eerst geprobeerd, lekker :ok_hand:

1 like

Met crunchy pindakaas noemden we dat vroeger altijd broodje Snickers

12 likes

Bleef bij mij niet plakken, heb nutella en calve pindakaas gebruikt. Die pindakaas vind ik sowieso minder plakken. Oh btw heb 1 helft pindakaas gesmeerd, andere helft Nutella, en toen dubbelgevouwen.

1 like

Boter op je brood doen :sunglasses:

1 like

Hangt er vanaf waar ik rijd, bijv. op de snelweg of in de stad. Als ik lange stukken rijd op cruise control heb ik vaak één hand aan het stuur. Ben dan sowieso altijd meer ontspannen. In de stad meestal gewoon met twee handen. Maar goed, lijkt me ook bijzonder onpraktisch anders in een bocht :sweat_smile::sweat_smile:

Eieren krijg ik vaak van mn oom en tante die gewoon voor hun eigen plezier wat kippen houden. Maar dat telt denk ik niet.

Haha nah vind m’n lengte geen probleem hoor (ben 167), maar m’n benen zijn gewoon relatief kort (en m’n bovenlichaam dus langer). Heb toevallig sinds een tijdje de dr martens jadon max en denk niet dat ik daarmee durf auto te rijden :face_with_hand_over_mouth:

Das ff wennen!

Maak je gebruik van cruise control?

• Ja
  • Soms
  • Nee, want irritant
  • Gewoon nee
  • Ik rijd nooit auto/mijn auto heeft deze optie niet

0 stemmers

1 like

op lange stukken wel, of als het rustig is op de snelweg
maar niks irritanters dan als jouw cruisecontrol op 105 staat en iemand je met 108 komt inhalen en terrrrggggeennndddd langzaam voorbij komt

10 likes

Of als je iemand inhaalt terwijl je zelf met cruise control rijdt, die persoon doorheeft dat hij afgezakt is. Jou dan weer inhaalt en voor je neus weer inzakt (want geen cruise control ofzo)

10 likes

Bij onze auto hoef je nog net niet de raampjes zelf omlaag/omhoog te draaien. Cruise control:

23 likes

Herken jij je in je sterrenbeeld?

• Ik geloof er niet (echt) in, maar toch herken ik me er ook weleens in
  • Ik geloof erin en herken mezelf erin
  • Ik geloof er niet (echt) in en herken mezelf er ook niet in
  • Ik geloof erin maar herken mezelf er niet in
  • Ik weet het niet/weet m’n sterrenbeeld niet/lees nooit horoscopen/zie nooit memes over sterrenbeelden
  • Ik vind sterrenbeelden leuk
  • Ik vind sterrenbeelden niet leuk
  • Ik vind niks over sterrenbeelden

0 stemmers

Love cruise control! Gebruik het echt vet veel! En idd niks irritanter dat jij gewoon doorrijdt op cruise control en de mensen om je heen wisselen steeds van snelheid(waardoor je een inhaal spel krijgt)

3 likes

Ik twijfel. Mijn eigen sterrenbeeld past helemaal niet bij me, is qua beschrijving in vrijwel alles een tegenpool van wie ik ben. Maar ik ben (veel) te laat geboren. In het sterrenbeeld voor het mijne, herken ik me wel heel erg.
Ik weet niet zeker of het toeval is of dat ik eigenlijk het sterrenbeeld had moeten hebben dat bij mijn uitgerekende datum past.

4 likes