Hahaha ja dat omschrijft ook meer hoe ik me erbij voel. Dacht miss gaat deze poll me gerust stellen maar eerder het tegenovergestelde 

Dat doet de software zelf. Medewerkers kijken naar de punten waar de software opmerkingen bij zet. Heb al veeeel mensen zien afkijken, soms echt zo belachelijk obvious dat ze het niet eens subtiel proberen. Je kunt jezelf opnemen met je webcam en dan zie je vanzelf hoe erg het opvalt.
Ik kan geen afstand houden tot mijn cliënten (verstandelijke beperking), maar ik denk dat vooral de cliënten het risico lopen. Veel zijn ernstig, meervoudig beperkt, wat grote gezondheidsrisico’s met zich meebrengt. Mijn vaccinatie is dus meer om de cliënten te beschermen dan dat ik zelf risico loop.
Haha met die definitie is het onderwijs vanaf volgende week ook hoog risico 🥲 dan gaan de scholen in Nederland weer volledig open… de hele dag met 33 man op 30 m2
Ja, weet ik. Maar ik bedoel bij de na-controle. Ik kijk sowieso niet non-stop naar mijn scherm
Lijkt me echt kut om die na-controle te doen 
Als iemand de mijne wil hebben: pm me. Zelden gebruikt en er zit een nieuw opzetstukje bij 

Voor belangrijke afspraken neem ik dan altijd een paraplu mee. Maar als ik terugkom van werk laat ik me gewoon nat regenen. Ik vind dat soms best verfrissend eigenlijk? Regenpak heb ik echt een hekel aan. Zo warm en zweterig 
Welke soort wasmachine heb jij wel eens gebruikt?
Wat is het verschil tussen die Amerikaanse bovenlader en de andere (Europese?), Amerikaanse heeft een klep?
In de normale bovenlader ‘staat’ de trommel en open je de trommel zelf met een klepje. De machine is hoog en smal
In een Amerikaanse (weet niet hoe ik dit anders moet noemen, maar ik zie ze nooit in Europa vandaar) ‘ligt’ de trommel soort van (eigenlijk is het gewoon een andere vorm trommel, meer zoals een prullenbak) is hij aan de bovenkant open en gooi je de was er zo in. Er staat vaak ook een as in de trommel.
De machine is hoog maar ook breed en soort van vierkant
Aha duidelijk. Ik heb beide wasmachines eigenlijk nooit gezien in NL!
De Amerikaanse zie je idd altijd op tv, en weleens ih buitenland
Ik had een bovenlader in mn oude huisje omdat er weinig ruimte was bij aansluiting
Zo’n smalle bovenlader is heel handig als je weinig ruimte hebt want hij is dus smal. Ik ken best veel mensen die er een hebben!
Oh wist helemaal niet dat je twee soorten had! Zo’n ‘Amerikaanse’ bovenlader hebben mn schoonouders (niet Amerikaans maar ook niet Europees). Ik vond het altijd al zo’n kutding, heel weinig standen en wast ook niet goed schoon vind ik. Blij met mn fancy voorladertje van degelijke Duitse kwaliteit. 
Als het echt moet en maar kort duurt zou ik het wel even doen maar als het niet van levensbelang is denk ik dat het wel kut is. Miss ff appje doen? Of ken je ze niet?
En het po al sinds 8 februari 

Bij mijn machine duurt dat echt maar een paar minuten en al mijn buren zijn van mijn leeftijd, dus er wonen geen kinderen. Andere mensen hier doen dat ook wel eens, dus ik doe het ook soms.
Ligt er voor mij beetje aan wat voor mensen het zijn. Jonge mensen die laat opblijven? Dan kan het wel. Bij oudere mensen zou ik het denk ik niet doen.
Mijn onderbuurman is altijd tot een uur of 2 op en draait soms ook nog muziek na 22:00, dus als het zo uitkomt zet ik best na 22:00 nog een was aan.
De miniwasmachine van jouw foto ziet er nog best luxe uit, mijne was echt heel basic, maar ik was er als student zo blij mee. Heel handig voor ondergoed, topjes en blouses. Vullen met warm water, instellen hoeveel minuten hij moest draaien en hoe hard en gaan met die banaan. Het uitknijpen was wel een crime haha.