Ik ben een steenbok maar beschrijvingen van steenbokken zijn altijd stom Ik ben ook helemaal niet serieus/ambitieus/carrièregericht dus herken mezelf er ook niet echt in
Zo herkenbaar. Ik herken mezelf meer in de 11 andere sterrenbeelden dan die van mezelf.
Mijn sterrenbeeld is “hondstrouwe introverte huismoeder”
Echt een belediging en anti alles waar ik voor sta
Hahahaha kreeft!!!
Ik zet de auto-pilot (=uitgebreide adaptive cruise-control) zo ongeveer aan als ik in m’n auto stap haha. Gebruik het bijna overal.
Volgens mijn sterrenbeeld (Ram) zou ik echt een typische dappere dodo moeten zijn maar ik ben best wel pussy.
Verder komt het redelijk overeen
#humblebrag
Er zijn toch ook weer allemaal redenen en verklaringen waarom je je sterrenbeeld niet bij je vindt passen. Ligt ook aan welke dag en tijd en plaats je geboren bent ofzo want je hebt iets van een sun en moon en rising??
Maar ik geloof er niet in want vind het vrij generiek. Herken in alle sterrenbeelden wel wat.
Ik herken me er wel in, maar ik heb dan ook wel de perfecte introverte, dromerige sterrenbeeld daarvoor
Hahaha ja dit dus. Dat sterrenbeeld past bij mijn uitgerekende datum maar nu ben ik dus een vroege Leeuw.
“geboren voor het leiderschap, een mensenmagneet, middelpunt op feestjes, charmante prater etc”. En dat ben ik dus echt helemaal niet.
Die hondstrouwe introverte huismoeder is wat ik wel ben.
Ben jij te vroeg geboren?
Damn dat wil ik liever zijn ja!
Ik ben geloof ik een week te laat geboren en dan was ik alsnog kreeft dus helaas
Maar een vriendin verklaart het doordat mn zon in blablablabla in blablablabla een schorpioen is en ook een leeuw in blablablabla
Maargoed zo heb je al 1/4e van de sterrenbeelden toegewezen dus dan zit er altijd iets tussen dat ‘past’.
Het gaat waarschijnlijk een klein beetje regenen tijdens je sportles buiten. Wat doe je?
- Ik zeg m af
- Ik wacht tot het laatste moment en kijk wat buienradar dan zegt
- Ik ga sowieso
0 stemmers
Ja dit, ik voel ook een beetje teleurstelling elke keer dat iemand hier heer serieus in blijkt te geloven (horoscopen, tarotkaarten, edelstenen etc). Maargoed zelf weten.
Check jij elke week de nieuwe AH folder?
- Ja (bijna) altijd
- Nooit
- Af en toe
0 stemmers
En de action folder?
- Ja (bijna) altijd
- Nooit
- Af en toe
0 stemmers
Hahahahaha ze hebben toch niks uit de folder
Misschien als je woensdagochtend voor openingstijd alvast voor de action gaat liggen lol.
Geloven jullie in handlezen?
- Ja en ik kan handlezen
- Ja en ik heb ooit eens mijn hand laten lezen
- Ja, maar ik moet het nog eens een keer laten doen
- Ja, maar heb geen behoefte aan het te laten lezen
- Gewoon ja
- Een beetje
- Nee en ik heb ooit eens mijn hand laten lezen
- Nee en heb er geen interesse in
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik had een keer een eerste tinderdate en die jongen ging m’n hand lezen en dat was allemaal super negatief en ik zou later gek worden en nu al een beetje die kant op gaan en ik zat daar echt van
En toen vroeg ik hoe die dat allemaal wist: “eeuwenoude wijsheid” (dat herhaalde hij ook nog eens een paar keer).
Het is eigenlijk gewoon Ali Express maar dan in fysieke winkelvorm
Zul je zien dat je niet gaat en dan zijn het spetters. Van de gedachte alleen al dat het zo gaat word ik chaggie. Als ik altijd voor alles wat k buiten ga doen buienradar check, dan is mijn humeur non stop chagrijnig. Dus ik bespaar mezelf die leed en ga gewoon. p het weer heb je geen controle, helaas.