Ik wist niet dat dit bestond, lijkt op een blender haha
Hahah ja als ik het aan mensen uit moest leggen noemde ik het ook een grote blender.
Denk dat je ze daarna wel leert kennen en niet op een leuke manier 
Ja die van het plaatje is best groot volgens mij, maar volgens mij werkt dat wel hetzelfde (dat je hem zelf moet vullen met water)
Ligt eraan hoe gehorig je huis + wasmachine is en waar de wasmachine staat. Toen ik nog in een ouder appartement woonde, deed ik het niet. Die wasmachine liep ook bijna weg bij het centrifugeren. Nu doe ik het ook wel eens na 22 uur, maar qua lawaai valt het wel mee. Ik heb er zelf geen last van als ik slaap. En ik denk ook niet dat m’n buren het horen. En de wasmachine staat niet boven hun slaapkamer 
Wat is je favoriete vorm van OV?
- Bus
- Trein
- Tram
- Metro
- Waterbus
0 stemmers
En je minst favoriete?
- Bus
- Trein
- Tram
- Metro
- Waterbus
0 stemmers
Je vergeet taxi
In Nederland de trein, in het buitenland hou ik echt van metro’s 
Is niet het leukste ooit nee, je bent toch snel 5 min met 1 student bezig maar gelukkig is het grootste gedeelte zonder al te veel opmerkingen!
Wat een geniale uitvinding!
Ik ben 1 keer in een waterbus geweest in Rotterdam en dat vond ik vooral koud en nat
bestaat ook niet in de buurt van waar ik woon dus weet er ook weinig van eigenlijk.
Bedoel je niet watertaxi? In een waterbus zit je gewoon droog en warm
Oh ja dat kan ook wel! Het was best een klein bootje, konden max misschien 8 mensen in ofzo? Dan heb ik me vergist!
Ja dat is de watertaxi! Die kan je bellen en dan komen ze. Heerlijk, lekker over het water scheuren!
En de veerboot! @Irosa Dat is mijn lievelings, lekker op het dek de zeelucht opsnuiven en zeehondjes zoeken.
Ik kan dus echt genieten van lange busritten als ik zitplek heb
Ik haat die NS bussen ook echt intens. Volgensmij komen ze 9 van de 10 keer ook helemaal niet opdagen. Heb zo vaak gehad dat er omgeroepen werd dat er bussen kwamen, maar dat ze er gewoon na 1,5 uur nog niet waren. Echt dramatisch geregeld altijd.
Ik vind buurtbusjes vreselijk omdat je niet meer mee mag als ze vol zitten en er zijn maar 7 plaatsen. Al meerdere keren gehad dat ik niet meekon. Sta je daar toch mooi te kijken.
ik heb een afspraak voor een test maar ik moet me elke twee dagen testen ivm werk. en ik ben aangemeld voor de vaccinatie, maar wacht nog op een uitnodiging! ben hopelijk snel aan de beurt. oja en ik wacht op de uitslag van de antilichamen test, om te kijken of ik corona gehad heb.