Ik haaaat de bus. Altijd muf en ben altijd helemaal gaar en vaak ook kotsmisselijk als de busreis erop zit. De trein, metro en tram allemaal prima, maar de bus
Het is voor mij in ieder geval een reden om amper naar familie te gaan. Mijn hele dag is na een busreis niks meer waard.
Saaame. Zon hekel aan de bus. Je word altijd helemaal heen en weer geschud. Buschsuffeurs zijn 9 van de 10x chaggie. Altijd te laat ook. Soms rijden ze gewoon gedachteloos door en dan moet je helemaal roepen van ik wil hier uit. En vaak rijden ze ook zo lekker roekeloos.
Er waren hier vroeger van die buurtbusjes die je moest bellen om te laten weten dat ze moesten rijden
dat je bij de halte komt en er bijstaat "als u van deze rit gebruik wil maken belt u een halfuur voor de bus vertrekt -nummer-. Altijd gedonder.
Kutste was vroeger altijd dat er 1 minuut tussen trein en bus zat, en dan ging je helemaal rennen en zag je die bus echt nƩt wegrijden. Weet zeker dat die buschauffeurs vaak in hun knuistje zaten te lachen. Echt 10 seconden later je deur dicht en mensen hadden nog mee gekund.
Voor degene die vaginaal zijn bevallen. Op welke manier ben je uiteindelijk bevallen?:
- Half zittend op bed
- Op de baarkruk
- Liggend op de rug
- Liggend op de zij
- Staand
- Hurkend
- Op handen en knieƫn
- In bad
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Bus sowieso. Ik heb altijd een hekel aan treinreizen. Heb een angststoornis en wil kunnen uitstappen wanneer ik wil. Nu moet ik zeggen dat ik ook nooit een halte eerder uitstap met een bus. Maar met de bus reizen is beter voor mijn gemoedsrust.
Ik vond het vroeger altijd wel leuk om met de chauffeur te kletsen. Maar bij ons zijn ze nu ook vaak chaggo inderdaad 
Stel, je krijgt een kind. Je kunt jouw achternaam of de achternaam van je partner geven. Je partner legt de keuze bij jou.
De achternaam van je partner is niet mooi, maar wel prima/degelijk (en oer-Hollands).
Jouw achternaam is mooi en redelijk uniek, maar je hebt er niets mee (en geen/slecht contact met de ouder van je naam, waardoor je twijfelt of je jouw achternaam überhaupt wil doorgeven).
Welke naam zou je geven?
- Jouw achternaam
- Achternaam van je partner
0 stemmers
Ik heb zelf de achternaam van mijn partner, dus dat zou ik ook voor mijn kind willen. Maar ik moet zeggen dat ik wel liever mijn eigen achternaam had gehouden (vind ik mooier). Alleen mijn partner is daar nogal ouderwets in, dus ik heb me er maar bij neergelegd 
Jouw achternaam kan ook meer voor je gaan betekenen als je kind ook die naam heeft. Ik zou liever de mijne doorgeven want die is het minst lelijk van ons twee
Wat voor mij doorslaggevend zou zijn is dat ik slechte associaties heb met die achternaam vanwege slecht contact met die ouder. Ik heb vriendinnen in die situatie die het liefst hun achternaam zouden veranderen (maar duur). Zou hem dan niet willen doorgeven aan mijn kind.
Beetje gekleurde mening want ik zou sowieso mijn naam willen doorgeven. Als je echt slechte associaties hebt met die naam zou ik die van je partner kiezen, maar is dat gevoel niet zo sterk: dan de jouwe. Maak je zelf mooie herinneringen. Tenzij je unieke naam iets in de trant van Poepjes is, dan die van hem.
Bedacht me net dat ik geen enkel Janet Jackson nummer kan noemen en volgens mij nog nooit geluisterd heb
Ken jij haar nummers?
- Nee luister ik nooit
- Een paar
- Veel
- Alles
0 stemmers
Best wat eigenlijk. Thats the way love goes kent iedereen wel
Toch? Scream, doesnāt really matter, All for you.
En die hierboven idd!
Nee ken ik dus niet
Zal het eens gaan luisteren
Anytime, i get so lonely, son of a gun
Hangt er vanaf hoe slecht de associatie met je eigen achternaam is denk ik? Als je er vooral onverschillig naar kijkt, āmeh ik heb er niks mee maar het zal welā zou ik mijn eigen naam wel willen doorgeven. Als ik er echt negatieve associaties mee heb en die naam liever niet wil horen/doorgeven, dan die van je partner.
Ik raad je vooral de clip aan om een jonge Jennifer Lopez te zien die toen nog gewoon een danseres zonder zangambities was.
Ik kan hier nu al stress om hebben, terwijl ik niet eens weet of ik kinderen wil
mijn vriend heeft een buitenlandse naam die vaak verkeerd wordt uitgesproken en hij wil per se zijn naam doorgeven. Mijn naam is Nederlands, maar niet super bijzonder ofzo dus ik hoef mijn naam niet per se door te geven, maar zou toch liever mijn eigen naam houden en mijn hypothetische kind een Nederlandse achternaam geven aangezien er nog steeds mensen worden afgerekend op hun naam tegenwoordig.