Dit doe ik ook zo chill
Als je mocht kiezen op welke dagen bepaalde feestdagen plaatsvinden, wat zijn dan je favoriete dagen om vrij te zijn? Bijvoorbeeld pasen en andere feestdagen die 2 dagen duren
- Maandag + Dinsdag
- Maandag + Woensdag
- Maandag + Donderdag
- Maandag + Vrijdag
- Dinsdag + Woensdag
- Dinsdag + Donderdag
- Dinsdag + Vrijdag
- Woensdag + Donderdag
- Woensdag + Vrijdag
- Donderdag + Vrijdag
0 stemmers
Laat je je droger aanstaan als je niet thuis bent?
- Ik heb geen droger
- Ja, geen probleem mee
- Nee, dan vliegt āie misschien in de fik
0 stemmers
Heb gestemd op āja geen probleem meeā maar eigenlijk zou āja maar ik vind het wel engā passender zijn
Lees jij meer losse boeken of series boeken?
- Losse
- Series
- Ik lees niet
0 stemmers
Ik heb niet veel, las veel uit de bieb en nu kobo plus.
Maar beide denk ik? Lees veel losse boeken maar ook series. Fantasy is toch vaak wel in delen.
Voor de mensen die tegenwoordig tentamens maken, moet je dit doen met proctorio of een ander proctoringsprogtamma?
- Ja
- Nee hoeft niet
0 stemmers
En hebben jullie wel eens afgekeken? Anoniem.
- Proctorio, en ja
- Proctorio, en nee
- Geen proctorio, en ja
- Geen proctorio, en nee
0 stemmers
Heb jij een stormparaplu?
- Nee
- Ja werkt goed
- Ja werkt niet
0 stemmers
Ik heb laatst als een debiel achter mn paraplu gerend, voelde me zo stom
Ik heb sinds Corona alleen nog maar open boek tentamens zonder proctoring gehad. Dus daar kan je niet echt afkijken want je mag alle kennis van de wereld gebruiken voor je antwoord.
Hier ook, dus zelfs google kan je gebruiken
Verbaast me dat mensen met proctorio ja antwoorden! Hoe?!? Je oogbewegingen worden geregistreerd, roomscan etc. (Niet dat ik van plan ben om te spieken want ik word dan zo nerveus dat ik het wss alleen maar slechter doe).
Ik heb een keer een handlezing gehad op een feestje en het ging in combinatie met je geboortedag en tijd. En alles wat ze zei was spot on maar toch geloof ik er niet in
Hahah je zou dan bijna zeggen: je hebt gelijk ik wordt nu al gek doeiiii
Ik heb ooit een stormparaplu gehad en die werkte niet dus nu heb ik weer gewoon een simpele goedkope paraplu en die werkt wel
Tijdens een toiletbezoek
Mag jij naar het toilet dan gedurende de toets?
Waar geloof jij eerder in? Als je moest kiezen
- In handlezen
- In horoscopen
0 stemmers
Denk dat dit nogal impopulair is maar ik geloof dan nog eerder in handlezen. Die lijnen whatever ben je mee geboren en is uniek. I.t.t. je geboortedag waarop miljoenen mensen zijn geboren.
Oh en was trouwens een vrouw in Japan die onder het mes ging om haar lijnen in haar handen te laten veranderen. Damn.
Ja bij toetsen van 3 uur of langer 1x. Je moet dan hardop zeggen dat je naar het toilet gaat en krijgt 5 minuten. Denk dat ze je dan wel extra in de gaten houden daarna (of je bijv. niet ineens teruggaat naar een vraag ofzo)
Ahh okƩ! Mijn toetsen duren max 3 uur dus wij hebben die gelegenheid niet, wel fijn!
Flashcards naast mān laptop gelegd en dan tegen mān laptopscherm zetten