Ben je niet bang dat ze dan vallen ofzo of dat ze zien dat je ogen steeds daarnaar kijken??
Ben echt te pussy.
Oh die context vind ik het wat minder gek maken. Wat moet hij er anders op reageren?
Ik heb geen eens een normale paraplu.
Ik heb echt een hekel aan paraplu’s, ik heb ook nooit zin om hem te dragen. Dus wat gebruik jij liever?
- Regenjas
- Paraplu
- Helemaal niets, ik word wel nat
- Ik ga niet naar buiten in de regen
- Anders
0 stemmers
Nee, ik geloof ook niet echt dat ze de moeite gaan doen om te analyseren wat mijn ogen allemaal aan het doen zijn Ain’t nobody got time for that.
Ik heb als volwassene maar twee boekenreeksen gelezen (De Napolitaanse romans van Elena Ferrante en De Cazalets van Elizabeth Jane Howard) en dat zijn wel echt twee van mijn favoriete leeservaringen geweest! Ik baal heel erg dat ik series zelden meeslepend vind.
Morgen wel pas
Tja, als dit de omschrijving van hoog risico is dan voldoe ik daar niet aan terwijl ik wel m’n vaccinatie heb gehad. Ben arts, normaal doen artsen in mijn functie ook diensten op acute afdelingen en crisisdienst (psychiatrie) en daar is m.i. wel een verhoogd risico ivm onvoorspelbaar gedrag bij patiënten. Ik doe alleen die diensten (nog) niet ivm ziekte, patiëntencontact dat ik wel heb is wel op afstand meestal. Maar ja, hij werd me aangeboden, en aangezien niemand er wat aan heeft als vaccins overblijven hem wel gewoon gehaald. Wel fijn gevoel.
Hahaha ja dat omschrijft ook meer hoe ik me erbij voel. Dacht miss gaat deze poll me gerust stellen maar eerder het tegenovergestelde
Dat doet de software zelf. Medewerkers kijken naar de punten waar de software opmerkingen bij zet. Heb al veeeel mensen zien afkijken, soms echt zo belachelijk obvious dat ze het niet eens subtiel proberen. Je kunt jezelf opnemen met je webcam en dan zie je vanzelf hoe erg het opvalt.
Ik kan geen afstand houden tot mijn cliënten (verstandelijke beperking), maar ik denk dat vooral de cliënten het risico lopen. Veel zijn ernstig, meervoudig beperkt, wat grote gezondheidsrisico’s met zich meebrengt. Mijn vaccinatie is dus meer om de cliënten te beschermen dan dat ik zelf risico loop.
Haha met die definitie is het onderwijs vanaf volgende week ook hoog risico 🥲 dan gaan de scholen in Nederland weer volledig open… de hele dag met 33 man op 30 m2
Ja, weet ik. Maar ik bedoel bij de na-controle. Ik kijk sowieso niet non-stop naar mijn scherm Lijkt me echt kut om die na-controle te doen
Als iemand de mijne wil hebben: pm me. Zelden gebruikt en er zit een nieuw opzetstukje bij
Voor belangrijke afspraken neem ik dan altijd een paraplu mee. Maar als ik terugkom van werk laat ik me gewoon nat regenen. Ik vind dat soms best verfrissend eigenlijk? Regenpak heb ik echt een hekel aan. Zo warm en zweterig
Welke soort wasmachine heb jij wel eens gebruikt?
Wat is het verschil tussen die Amerikaanse bovenlader en de andere (Europese?), Amerikaanse heeft een klep?
In de normale bovenlader ‘staat’ de trommel en open je de trommel zelf met een klepje. De machine is hoog en smal
In een Amerikaanse (weet niet hoe ik dit anders moet noemen, maar ik zie ze nooit in Europa vandaar) ‘ligt’ de trommel soort van (eigenlijk is het gewoon een andere vorm trommel, meer zoals een prullenbak) is hij aan de bovenkant open en gooi je de was er zo in. Er staat vaak ook een as in de trommel.
De machine is hoog maar ook breed en soort van vierkant
Aha duidelijk. Ik heb beide wasmachines eigenlijk nooit gezien in NL!
De Amerikaanse zie je idd altijd op tv, en weleens ih buitenland