Ik rij wel alleen veel harder als het rustig is op de weg en het geen radarcontrole is. Maar dat is wel logisch denk ik. Oh en probeer dan max 30 te hard ivm dat je anders je rijbewijs kwijt bent. Alleen als de hele weg leeg is… zo jammer dat we niet de snelweg regels van Duitsland hebben.
Ik mis het dus echt dat ik tot 2 a 3 jaar geleden vrij veel voor mijn werk naar Duitsland/België/Luxemburg moest. Heerlijk muziek op en lekker door niet plat landschap rijden. Koffietje onderweg en een beetje rond koekeloeren. Heerlijk.
Heb ook al besloten dat ik waarschijnlijk in september ofzo zelf lekker een weekend weg ga en dat ik sowieso met de auto ga.
In die context begrijp ik jou weer! Die yt-ers kijk/ luister ik ook nooit. Dat voelt iets te laten we gezellig over moord doen aan. Wat natuurlijk niet gezellig is.
Ja als je flitsmeister hebt kun je zien hoe hard je echt rijdt volgens mij (alsnog een schatting natuurlijk)
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #27 (Deel 8).