Ken je dat nummer tongen hahaha ook fantastisch
Mooie dame is echt zoiets wat een fuckboy zegt na dat ie je geghost en twee maanden later bedenkt dat ie weer contact met je wil
āHee mooie dameā
āWat gaat deze mooie dame vanavond doenā

Ik kots in mān hart. Vroeger dacht ik dat alle mannen zo waren en dat je geluk moest hebben dat er een verliefd op je werd. Nu besef ik dat ik geluk heb gehad dat dat nooit gebeurd is.
Haha, ik moest even terugzoeken maar van Petit Bateau blijkbaar (wel uitverkocht, maar ze hebben vast vergelijkbare)
Deze is echt hard!
omg JA,
ik werkte eens in een team met allemaal vrouwen en 1 man. Werd echt zo woest als hij zijn mail begon met ābeste damesā
klinkt echt alsof hij ons even de les ging lezen

Zijn jullie bekend met āSad twerkā
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha wij mogen het van onze ābaasā ook nooit hebben over dames als we het over vrouwelijke patiĆ«nten hebben. Mag alleen eventueel als het ook echt een dame is, en dat omschrijft hij dan als een oude, deftige vrouw, beetje Queen Elizabeth zegmaar.
Het is er nu wel echt ingestampt bij me en heb er inderdaad ook echt afkeur tegen gekregen zoals jij omschrijft 
Haha wat is het? Ik zie een huilende, twerkende vrouw voor me 
Ik weet het ontstaan niet maar zie het onder Ʃlke youtube video, lichtelijk irritant wel
A quote used by a fan of Lana del Rey for a meme.
~People think that you canāt dance to āCherryā but look, Iām sad twerking to this song
(bron; urban dictionary)
Ik begrijp het nog steeds niet helemaal waarom mensen het onder YouTube filmpjes zetten
Mijn bijnaam is al allerliefste prinsesje maar als ik āvrouwtjeā genoemd word gaat die jongen echt de gracht in.
Omg dit nummer en Leidse met mensen
en dat terwijl ik het normaal vermeed als de pest haha
Op mijn werk is 100% incontinent, ook mannen en kinderloze vrouwen dus daar zou ik het iig niet voor laten 
En welke van deze zou je het minst graag horen?
- Bolleke
- Sjoeke
- Poesje
- Lieverd
- Schattie
- Poepie
- Scheetje
- Beertje
- Snoepie
- Zoeteke
0 stemmers
Ik kan wel janken als ik deze hoor, ik vind ze allemaal zo cringe

Max 2 is te weinig in dit gevalš
Sjoeke doet me meteen denken aan Xavier uit De Kampioenen
de enige goede context in elk geval
Doet mij ook gelijk aan Carmen en Xavier denken, de enigen bij wie ik het nog ergens schattig vind 
Ik vind alle bijnamen eigenlijk wel leuk/lief mits de goede persoon ze in de juiste context gebruikt, maar scheetje en poepie (maar vooral scheetje) vind ik gewoon vies. Ik wil helemaal niet vergeleken worden met uitwerpselen. 
Ik heb meer opties nodig bij die laatste haha