Chimi heb ik dit beeld bij
Mijn vriend noemt me altijd babe. Ik dacht, als in een lekker wijf oid. Nee, hij vind me soms een varkentje
Chimi heb ik echt nog nooit van gehoord, is dat een soort verbastering van chimeid? Of out ik mezelf nu als oma
Als dat het niet is heb ik het ook verkeerd begrepen
yes en yes
Chimeid vind ik ook zoiets vreselijks. Weet ook half niet wat het betekent? Ken het alleen via dat YouTube kanaal supergaande.
Onderbroek of slipje?
Heb echt een hekel aan het woord SLIPJE iew
- Onderbroek
- Slipje
0 stemmers
Mijn broertje van 18 gebruikt chimi en ik vind het vrij verschrikkelijk mijn moeder zegt dan ook voor de grap ākomt je chimi dit weekend langs?ā
Ik vind slipje echt goor klinken
Ik gebruik eigenlijk beide niet. Maar weet niet wat ik dan wel zeg? string of ondergoed ofzo
Ja echt ranzig.
Maar had laatst een discussie met mijn oma, die gebruikt het woord āslipjeā want volgens haar is āonderbroekā ouderwets en ze wilde me maar niet geloven dat niemand meer āslipjeā zegt
Ik vind slipje echt zoiets wat je ziet op marktplaats: voor vieze mannetjes.
Aangeboden: gebruikt roze slipje, ā¬12,95
Ik vind het wel andere dingen denk ik. Bij slipje denk ik meer aan zoiets
en bij onderbroek meer aan zoiets
Bij het googelen van slipje kreeg ik trouwens duizend blote vulvaās vol in beeld bij de zeer uitgebreide collectie kruisloze slipjes die bol blijkbaar op voorraad heeft.
Ja haha kwam daar ook net achter had ook ff gegooglet. Maar vind chimeid niet lekker bekken.
Waar zijn die onderste van, zien er echt superchill uit probeer zelf te googlen maar alleen al image searchen op “onderbroek“ is ranzig zat.
Ken je dat nummer tongen hahaha ook fantastisch
Mooie dame is echt zoiets wat een fuckboy zegt na dat ie je geghost en twee maanden later bedenkt dat ie weer contact met je wil
āHee mooie dameā
āWat gaat deze mooie dame vanavond doenā
Ik kots in mān hart. Vroeger dacht ik dat alle mannen zo waren en dat je geluk moest hebben dat er een verliefd op je werd. Nu besef ik dat ik geluk heb gehad dat dat nooit gebeurd is.
Haha, ik moest even terugzoeken maar van Petit Bateau blijkbaar (wel uitverkocht, maar ze hebben vast vergelijkbare)
Deze is echt hard!
omg JA,
ik werkte eens in een team met allemaal vrouwen en 1 man. Werd echt zo woest als hij zijn mail begon met ābeste damesā
klinkt echt alsof hij ons even de les ging lezen