Stel je persoonlijke vraag #27

Zijn jullie bekend met ‘Sad twerk’

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha wij mogen het van onze ‘baas’ ook nooit hebben over dames als we het over vrouwelijke patiënten hebben. Mag alleen eventueel als het ook echt een dame is, en dat omschrijft hij dan als een oude, deftige vrouw, beetje Queen Elizabeth zegmaar.

Het is er nu wel echt ingestampt bij me en heb er inderdaad ook echt afkeur tegen gekregen zoals jij omschrijft :joy:

1 like

Haha wat is het? Ik zie een huilende, twerkende vrouw voor me :neutral_face:

5 likes

ik moet hieraan denken haha

12 likes

Ik weet het ontstaan niet maar zie het onder élke youtube video, lichtelijk irritant wel

2 likes

A quote used by a fan of Lana del Rey for a meme.

~People think that you can’t dance to ‘Cherry’ but look, I’m sad twerking to this song
(bron; urban dictionary)

Ik begrijp het nog steeds niet helemaal waarom mensen het onder YouTube filmpjes zetten

Mijn bijnaam is al allerliefste prinsesje maar als ik ‘vrouwtje’ genoemd word gaat die jongen echt de gracht in.

2 likes

Omg dit nummer en Leidse met mensen :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: en dat terwijl ik het normaal vermeed als de pest haha

1 like

Op mijn werk is 100% incontinent, ook mannen en kinderloze vrouwen dus daar zou ik het iig niet voor laten :joy:

13 likes

En welke van deze zou je het minst graag horen?

• Bolleke
  • Sjoeke
  • Poesje
  • Lieverd
  • Schattie
  • Poepie
  • Scheetje
  • Beertje
  • Snoepie
  • Zoeteke

0 stemmers

Ik kan wel janken als ik deze hoor, ik vind ze allemaal zo cringe :face_vomiting: :face_vomiting:

Max 2 is te weinig in dit geval😭

11 likes

Sjoeke doet me meteen denken aan Xavier uit De Kampioenen :pleading_face: de enige goede context in elk geval

4 likes

Doet mij ook gelijk aan Carmen en Xavier denken, de enigen bij wie ik het nog ergens schattig vind :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vind alle bijnamen eigenlijk wel leuk/lief mits de goede persoon ze in de juiste context gebruikt, maar scheetje en poepie (maar vooral scheetje) vind ik gewoon vies. Ik wil helemaal niet vergeleken worden met uitwerpselen. :pensive:

11 likes

Ik heb meer opties nodig bij die laatste haha

1 like

Hier sluit ik mij bij aan :grin:

2 likes

Als geld en reistijd niets uitmaken (is hetzelfde), ga je dan het liefste met de trein of auto naar je bestemming?

• Trein
  • Auto

0 stemmers

En alles is zoals ‘t nu is, dus geld en reistijd maakt wel uit, wat dan?

• Auto
  • Trein

0 stemmers

1 like

Ik vind de trein zoveel chiller. Lekker rustig zitten, muziek luisteren, beetje lezen. In de auto moet je zo opletten op alles.

11 likes

Ik vind autorijden echt heel chill omdat je lekker veel spullen mee kan nemen, je geen andere mensen naast/om je heen hebt, je lekker kan mee zingen met muziek, je van deur tot deur kan reizen en je het gevoel van zelfstandigheid/vrijheid hebt. Vooral als je een wat langere reis maakt. Maar ja snap ook dat dat niet houdbaar is qua milieu. Ik rijd alleen in het weekend en geniet er dan wel echt van (zeker nu met thuiswerken)

16 likes

Als het zo kan vind ik dit ook ja. Maar de realiteit in de spits was voor mij toch vaker dit en dat vind ik echt de hel

image

19 likes