Nee maar laatst zag ik dat mijn favo insta boys wel nog steeds een mok gebruiken die ze van een fan hebben gekregen en toen is er wel even in me opgekomen om ook iets te sturen
Komt dit door Katy Perry haha?
Een soort liefdesverklaring naar een van die gasten van de Party Animals toen ik 11 was ofzo. Dit is eigenlijk best beschamend haha
Dit is serieus een goede biecht.
Vroeger wilde ik altijd Donald Duck een brief schrijven maar durfde het nooit, tot zo ver mijn liefde voor (fictieve) beroemdheden
Ik heb op Chico lama gestemd d.m.v een briefkaart. En hij werd uiteindelijk ook burgemeester van Fabeltjeskrant!!
Een brief naar *meneer kaktus omdat ik dacht te weten waar je lurven en kladden zaten
Verlos ons!
Omg dus zo heette dat programma! Door dit programma durf ik geen kauwgom door te slikken!
Een brief naar Paul van Loon, ik vond de Griezelbus boeken zo geweldig dat ik hem dat even wilde vertellen denk ik
Welk idee vind je enger?
- Een kwade geest voelen/zien ‘s nachts
- Een inbreker/moordenaar zien of horen ‘s nachts
0 stemmers
Dus ben je banger voor een menselijke aanvaller of een geest/demoon
sorry maar inbrekers/moordenaars hebben messen en andere wapens die zeer doen, bij een geest kan ik mezelf tenminste nog wijsmaken dat het nep was
Maar een inbreker kan je zelf ook vermoorden of onschadelijk maken
Beetje respectabele demoon zou je toch geen partij voor moeten zijn
Oh nee ik zou echt verstijven van angst, ben dan echt zo’n verschrikt hert dat in zn zaklamp kijkt
Nee das waar, voor soortgenoten moet je niet bang zijn
Hoestdrank
- Jaa lekker man
- Neutraal
- Vies
- Nooit op
0 stemmers
Dat had je beter aan Meneer Kaktus kunnen schrijven
Apple Air Tag
- Handig, maar ga ik niet kopen
- Handig, ga ik kopen
- Niet boeiend, hoef ik niet
- Geen mening
- Niet nodig want ik raak nooit iets kwijt
- Handig, heb ik al
0 stemmers
Heerlijk, vroeger stiekem altijd meer nemen en nu kan ik ook zo een half flesje naar binnen gieten hmmm
Hehe ja eigenlijk wel, helaas staat ie in het verkeerde topic
& @Lemongrab Hahaha shit het was inderdaad meneer kaktus! Ik heb nooit reactie gehad dus het blijft een mysterie. 5-jarige Skadi dacht je oksels en je zij.