Als ik op iemands huisdier pas vraag ik dat vooraf.
Nee als ze terug komen zou ik met ze gaan zitten en ze vertellen dat de kat ook graag op vakantie wou en dat hij dus met wereld reis is gegaan.
Welke irritante forumdingen doe jij?
- Ik zeg: âJe mag ook helemaal niets meer zeggenâ
- Ik zeg: âBen jij mij?â
- Als iemand een ergernis post dan reageer ik met âHaha ik doe dit ookâ (en dan nog met een niet-boeiende reden waarom je dat doet)
- Ik ben de coronapolitie
- Ik speel de advocaat van de duivel
- Ik maak veenmol, cavia, gordijn en Woerden grappen (of andere oude forumgrappen die iedereens neus uitkomen)
- Ik plaats dagboekposts
- Ik zeik teringveel
- Ik post alleen over mijzelf en maak geen interactie
- Ik stel vragen die ik prima kan Googelen
- Ik geef OMG-reacties in het opbiechttopic zonder omg-reacties
- Ik plaatst fotoâs en zeg dan 'let niet op de vieze spiegel, sorry voor de troepâ terwijl alles gewoon netjes is
- Ik plaats mân huisdier in het fototopic
- Ik gebruik de spoiler-optie verkeerd
- Ik val mods lastig met vragen die gewoon in de faq staan (en zeg dan dat ik de faq toch echt had gelezen)
- Ik stel vragen in 't medische vragen topic die ik beter aan mijn huisarts kan stellen
- Helemaal niets ik ben een chille forummer
- Je bent nog iets anders irritants vergeten
0 stemmers
Oeps was nog iets vergeten
Hebben jouw ouders toen je jong was wel eens;
- Een huisdier weggedaan zonder het te overleggen?
- Gelogen over een huisdier zijn dood? âHij is weggelopenâ of âwe hebben hem naar de kinderboerderij gebrachtâ of whatever?
- Een huisdier die dood is gegaan vervangen door een ander zonder dit te zeggen (vis/hamster ofzo)
- Niet goed genoeg voor een huisdier gezorgd vanwege gebrek aan kennis (bv jij wou een hamster, dus kreeg je die in een kooi van 40x30 ofzo)
- Iets anders
- niets van dit
0 stemmers
Werken aan mân comeback. Bedenken wat ik nog kwijt wil, vragen wil en welke oplossing haalbaar is.
We hebben ooit gediscussieerd over waar we het liefst zouden willen wonen en dat werd Woerden.
Verteld dat ze âm begraven hebben in de tuin, maar dat was helemaal niet zo.
Mijn hamster had jongen gekregen maar er leken steeds een aantal te verdwijnen en we begrepen niet hoe het kon. Bleek dat de kat met zân pootje de hamsters uit de kooi kon halen om mee te spelen/op te eten
.
Uiteindelijk had maar 1 hamster het overleefd en die heeft mijn moeder geruild tegen een kip omdat ze klaar was met hamsters haha.
Noooo wat erg arme babyâs
Niet verteld dat ze hem gingen laten inslapen.
Wow. Hoe oud was je toen? Ik zou echt boos zijn.
Ik was toen denk ik 13 of 14. De hond was 15 en was er al mijn hele leven.
Ze waren al vaker met hem naar de dierenarts geweest met het idee âni gaat het zo slecht, ik denk dat de dierenarts zal zeggen dat inslapen de enige optie is, laten we het hele gezin afscheid laten nemen.â en telkens kon de dierenarts de klachten toch verhelpen met medicatie. En de laatste keer hadden mn ouders ons niet gehaald om afscheid te nemen, want elke keer zoân gedoe en verdriet en hij kwam toch telkens mee naar huis. Nou deze keer niet dus. Ik was echt super boos. Liever 10 x voor niks afscheid nemen, dan helemaal geen afscheid kunnen nemen.
Ik was in deel een begonnen, maar ik vond het echt niet in te komen dus ben weer gestopt. Dus niet omdat ik het genre niet leuk vind, maar omdat ik dit specifieke boek niet leuk vind.
Wat sneu kan me voorstellen dat je boos was.
Vriendin van mij had ditzelfde, maar dan met haar oma. Ook erg.
Heeft mijn moeder ook gedaan, ik kwam erachter omdat ze mijn vader had geappt en ik dat berichtje kon zien. Wist wel dat mân konijntje heel waarschijnlijk ingeslapen moest worden, maar ik was daar heel graag bij geweest.
Ik heb vroeger een vis gehad die binnen een week dood was Volgens mij omdat we hem te veel eten hadden gegeven. Ik was toen zelf zeven jaar of zo dus wel de âschuldâ van mijn ouders dat ze niet goed wisten hoe veel eten zoân vis eigenlijk moet krijgen. En ik had vroeger een konijn en als ik er nu op terug kijk was zijn hok wel echt heel klein, maar hij mocht wel ook heel vaak los in de tuin lopen.
Ja 100000 procent ben ik dit. Ik ben daar echt de tourist waarschijnlijk wat elke inwoner daar haat. Maar het voelt echt als het buitenland! And love it
Oja, voor de nederlanders, van welk buurtland denk jij meer te weten? Hoeft niet getest te worden maar gewoon zo op je gevoel af.
- Duitsland
- Belgie
0 stemmers
Ja het is ook gewoon zo. Rest van NL is zoân basic saai h&m logg landschap
Krijg jij wel eens kippenvel van muziek? (Letterlijk bedoel ik)
- Vaak
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Hahaha, ik ging als tiener 1 keer per jaar met een vriendin dan een dagje uit. Nouja dat kwam al snel op het zuiden uit dus dat werd 3 keer Maastricht we vonden dat ook echt leuk want ja wauw het was bijna het buitenland! Wn we zagen een keer victor reinier op het station nou nou wauw! We kochten zelfs heel flauw ansichtkaarten met "groeten uit meestich?? Of zoiets
En dat gingen we dan aan vrienden en onze ouders geven. Haha klinkt zo flauw maar we vonden het daar echt leuk. En wel echt klein joh? Voor zoân bekende stad had ik het vroeger veel groter ingeschat.