Stel je persoonlijke vraag #27

Ben jij wel eens in Maastricht geweest?

• Ja deh, als toerist natuurlijk
  • Ja maar ik kom uit die omgeving net als heel ff
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je het leukste huishoudelijke klusje om te doen?

• Afstoffen
  • Afwassen
  • Stofzuigen
  • Dweilen
  • Toilet schoonmaken
  • Badkamer schoonmaken
  • Keuken schoonmaken
  • Ramen wassen
  • Strijken
  • Beddengoed verschonen
  • Apparaten ontkalken
  • Alles vind ik leuk om te doen

0 stemmers

Helemaal niks, mag dat ook?

32 likes

Je móet kiezen :grin::grin:

1 like

Eigenlijk alles behalve wc’s schoonmaken :nauseated_face::face_vomiting:

2 likes

De was doen, je mikt het in de wasmachine en kan weer lekker terug op de bank liggen. Plus het ziet er meteen opgeruimder uit want het is uit het oog

19 likes

Ik vind stiekem de meeste huishoudelijke klusjes ook wel leuk. Helpt me echt even om mijn hoofd leeg te maken. Muziekje op en gaan. Maar toilet, nee.

1 like

Ik had als kind (5 jaar) een klein zwart hondje. Op een dag kom ik thuis en hij was weg. Mijn ouders wisten zogezegd niet waar hij was. Overal gezocht maar hem nooit meer gevonden.
Toen ik 32 jaar was heeft mijn moeder toegegeven dat mijn vader aan het klussen was, zijn hamer lag op de ladder, ladder wankelde, hamer is naar beneden gevallen, recht op mijn hond.
Ik was daar niet goed van.

3 likes

Ook ontgrendeld staat er alleen een naam en geen voorvertoning van het bericht. Iets te vaak gehad dat ik iets wou laten zien aan iemand en er opeens een awkward whatsappje in beeld kwam :rofl:

1 like

Wow ik krijg hier inderdaad ook echt de kriebels van. Wat vreselijk.

2 likes

Da’s een ander topic, hier geldt dat niet

4 likes

De vissenkom met guppies stond onder een open raam in de winter. Ging niet helemaal goed.

De meeste mensen letten niet zoveel op je als je zelf doet. Ik heb je nu al een paar x over die uitroeptekens zien posten maar als je niks gezegd had was het me nooit opgevallen.

7 likes

Sinds ik de Swiffer WetJet heb dweil ik echt 2 keer per week ipv… 2x per jaar
Love it

3 likes

Kan de persoon die ramen wassen leuk vind zich even melden?

4 likes

Mijn zus had vroeger (25 jaar geleden) een konijn. In zo’n nachthok zonder bewegingsvrijheid, helemaal alleen. Op de veranda van het tuinhuisje stond dat hok. Elke keer gezeik als dat ding schoongemaakt moest worden en altijd random groente in dat hok douwen. Nja ik was zelf nog wat te klein om alles goed mee te krijgen.

Sinds mijn studententijd heb ik zelf konijnen en toen heb ik dus rond de aanschaf veel over de verzorging ervan gelezen. Heb toen wel tegen m’n ouders gezegd (beetje als een soort konijnenpolitie) dat ze het 25 jaar geleden flink verkeerd hadden aangepakt met ā€˜Chuckie’. Gaven ze ook wel toe, ā€˜ja wisten wij veel’. Maar ik blijf het maar vreemd vinden dat mensen huisdieren nemen zonder zich in de lezen over hoe je het leven van zo’n dier zo aangenaam mogelijk maakt.

Inmiddels zijn m’n ouders zo ā€˜pro-konijn’ dat ze me elke dag bellen om te vragen hoe het met ze gaat als er iets met ze is. Eind goed al goed :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik vind dat dus een in de zoveel tijd best een leuk klusje. Vooral sinds ik van die goede doeken heb gekregen en het echt schoon is :upside_down_face:

Hmm ja ik weet denk ik welke doeken je hebt. Moet dat ook nog eens fiksen.

Zou je nu kunnen huilen?

• Ja sws wel
  • Nee sws niet
  • Ik huil al
  • Weet ik niet, ga t ook niet proberen
  • Weet ik niet, ga t proberen en kom zo bij je terug

0 stemmers

Je kunt lekker kliederen met water en het voelt heel productief en het is ook niet echt iets belangrijks of iets wat je vaak moet doen dus dan blijft het leuk en geen moetje. Doe het zelfs soms als ik me verveel haha geniet er echt van.

1 like