Stel je persoonlijke vraag #27

Hahaha hoe toevallig is dit, ik was inderdaad aan het huilen toen ik dit las

3 likes

Ik stemde wel op ik ga het niet proberen en ik ging het toch wel proberen en ik (tw emotofobie) moest er bijna van overgeven en werd misselijk hoe kan dat nou weer

Ik ben ff benieuwd

Ben jij wel eens in Groningen geweest?

• Ja voor studie of om studiegenoten te bezoeken
  • Ja als toerist
  • Nee
  • Ja want ik woon daar

0 stemmers

Geen van allen eigenlijk. Mijn moeder had daar klanten, ik ging vaak mee. Hadden ook vrienden daar, bleef daar vaak slapen.
Heb maar als toerist aangeklikt.

En nou nog ff 1

• Ik ben in maastricht en groningen geweest
  • Ik ben alleen in maastricht geweest
  • Ik ben alleen in groningen geweest
  • Ik ben in beide steden niet geweest

0 stemmers

No offence naar maastricht maar ik zou Groningen zoveel meer aanraden. In ieder geval voor de wat jongere mensen. Zegmaar 25/ 40 jaar.

1 like

Leukste stad?

• Maastricht
  • Middelburg
  • Nijmegen
  • Vlissingen

0 stemmers

Ja om uit te gaan haha

2 likes

Maar alleen dat? Ja ik had veel vrienden die daar studeerden, ik kwam daar ook om uit te gaan en te blijven slapen.

Neee daar ben ik al heeeel vaak geweest. Wil weten wat mijn volgende bezoek wordt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik had een vriendin die daar stage liep. Dus dan ging ik na mn stage diep in brabant helemaal naar groningen om uit te gaan en dan blijven slapen bij haar en volgende dag gewoon naar huis. Verder vrij weinig van groningen gezien.

2 likes

Love Amsterdam maar love ook Den haag echt. Volgens Nederlanders kan dat niet samengaan. Ja is wel zo. Love Groningen ook echt echt maar is ver.

2 likes

Hahaha HEEEEL herkenbaar. Ik kwam daar ook alleen om te zuipen feesten en uitbrakken. En dan kwam ik destijds uit Utrecht en ik vond dat al een teringeind. Hoelang deed je er wel niet over?

2 likes

2/3 uur ofzo met de trein haha

@Jumpsuit ik kan weer niks met je polls :joy:
Er zijn ook andere redenen om steden te bezoeken. Groningen kwam ik omdat m’n vriend er woonde, Maastricht voor werk maar niet omdat ik in de buurt woon (woon zelf in Alkmaar).

5 likes

Stel je zou aangeschoten of stoned naar werk gaan. Denk je dat je collega’s dit zouden merken?

• Ja
  • Nee
  • Idk

0 stemmers

2 likes

Omg ik checkte gewoon ff hoelang eindhoven - Groningen duurt (weetniet of je vanaf daar kwam natuurlijk!) Maar dat is al 3:26. Of ligt dit aan de werkzaamheden nu? Dat lijkt me niet de normale reistijd?

1 like

Ik had ff gezocht want het was ergens in de middel of nowhere in brabant. Het was 3 uur en 3 kwartier hahah.

1 like

Heeft een of meerdere forummers hier een naam die lijkt op/gelijk is aan iemand die je kent?

• Ja meerdere
  • Ja een
  • Nee geen
  • Lijkt erop
  • Is gelijk aan
  • Mijn huisdier
  • Een mens die ik ken

0 stemmers

1 like

Leuk! Je mag een dagje weg! Corona bestaat niet in deze poll. Waar kies jij voor? Oja vervoer is in een luxe taxi.

• Een dagje Maastricht
  • Een dagje Groningen

0 stemmers

Ik heb echt zitten twijfelen alsof dit echt een mogelijkheid is lol. Nee ik zou heel graag een keer weer teruggaan naar Groningen waar je overspoelt wordt met studenten maar heel cool.

Haha ben je betaald om Groningen en Maastricht te influencen? :joy:

7 likes