Stel je persoonlijke vraag #27

Maar vooral omdat ik al vaker in Maastricht ben geweest en nog nooit in Groningen, ben wel benieuwd naar het hoge noorden.

4 likes

Haha neeeeee! Geen zorgen. Ik ben alleen wel een klein beetje aan het bedenken waar ik misschien een aantal nachten over een tijdje naartoe wil.

1 like

Haha gelukkig. Ik heb voor groningen gekozen omdat ik daar nog nooit ben geweest. Maastricht veel geweest omdat ik daar familie heb wonen.

Naam of username? Heb m ingevuld als naam, het halve forum heet immers Linda.

1 like

Ja en ik wil mn vriend ook ietsss meer van nederland meegeven. Want ik denk dat hij sowieso niet altijd ‘hierblijft’. Hij houd echt van grote steden, ja die hebben we in Nederland nauwelijks? Haha, en ik denk dat ik dan voor 1 of 2 nachtjes dan toch voor Groningen kies ipv. Maastricht. Maar ik weetniet wat de beste experience is dan.

1 like

Jaa bedoelde username eigenlijk!

1 like

Er zijn hier een aantal grote steden, niet groot als NY natuurlijk haha maar voor ons landje groot.

Als je iets minder groot wilt dan vind ik Alkmaar ook altijd heel leuk en gezellig vooral met mooi weer. En ook typisch Nederlands met de kaasmarkt en zo (denk niet dat er kaas activiteiten zijn vanwege corona)

1 like

Ik ken alkmaar natuurlijk. Echt een leuke stad, maar vindt hij veel te saai waarschijnlijk. Maar ben er al overuit dat het Groningen wordt.

1 like

Als je tussen Middelburg en Vlissingen twijfelt, zou ik zeker Middelburg kiezen. De andere twee steden ken ik niet of nauwelijks.

2 likes

Eigenlijk niet echt als toerist, maar heb 2 familieleden in de stad wonen.

1 like

Anders namelijk: ja ik kom er regelmatig want mijn vriend woont er :slight_smile:

Normaal 3 uur dacht ik, want inderdaad bussen tussen t harde en Meppel (Zwolle lag eruit)

En oh, ik heb vandaag nog gezegd over zuid Limburg dat het als buitenland voelt. Maar was ook echt oprecht verbaasd zoveel Nederlandse nummerborden te zien. Echt prachtig wel!

1 like

Ik ben enorm bevooroordeeld want woon hier al m’n hele leven, maar love Nijmegen. En nog steeds iedere dag ga ik het hier leuker vinden. Super veel leuke winkeltjes en eettentjes, maar ook aardig wat groter/bekendere ketens. En toch redelijk kleinschalig. Voelt net een groot dorp. Doordat het een studentenstad is, is er altijd wel wat te doen. En vanuit het centrum sta je binnen no-time middenin de natuur, of kun je supermooi wandelen langs de Waal. Dit was mijn spreekbeurt over Nimma :heart:

20 likes

Stel dat van de een op de andere dag niemand meer kind een kan krijgen. Zou je dat erg vinden?

• Nee
  • Ja, want ik wil nog (meer) kinderen
  • Ja, omdat het menselijk ras dan uitsterft
  • Ja, vanwege de ellende die het met zich meebrengt als iedereen te oud is om te zorgen en de maatschappij draaiende te houden
  • Ja, om nog een andere reden

0 stemmers

Bijna goed, The Handmaids Tale

1 like

Zolang ik dan een pil van Drion heb, red ik me wel.

4 likes

Hallo wie gaat dan mijn AOW betalen straks?!

8 likes

Eerlijk, waarschijnlijk nu ook niemand :skull: :joy:

42 likes

Maar dan kan ik iig nog 45 jaar in ijdele hoop leven :crazy_face:

Nee omdat ik dus steeds het gevoel had in het buitenland te zijn! Dus ik dacht juist, huh wat doen al die Nederlanders hier. Jaa, hotel was prachtig! Heerlijk bed, en enorm bad. En dat fietsen, heel mooi en heel erg leuk, maar echt enorm pittig. In drie dagen 2000 hoogtemeters in de benen (en billen!), kon amper opstaan vanmorgen.

1 like