Stel je persoonlijke vraag #27

Wat worden jouw nieuwe dagelijkse schoenen?

1 like

Welke van deze droombanen zou jij willen doen?

• Fotograaf
  • Chefkok
  • Journalist
  • Interieurarchitect
  • Dierenarts
  • Archeoloog
  • Filmmaker
  • (Huis)arts
  • Chirurg
  • Fysiotherapeut
  • Ik heb al een van deze banen
  • Ik pas voor alles

0 stemmers

Jaa ik vind mezelf nu nog steeds niet 100% non bevooroordeeld enzo. Laat staan 10 jaar geleden. Toen maakte ik echt verkeerde opmerkingen.

8 likes

Vind ik moeilijk om in te schatten want ik was toen 14 en kan me echt niet meer zo heel goed herinneren hoe ik bepaalde dingen toen zag. Maar ik was toen al wel vaak m’n ouders aan het corrigeren als ze dingen zeiden die ik niet vond kunnen dus ik denk dat het wel mee zou vallen allemaal.

4 likes

Ik snap de vraag niet, gecancelled?

3 likes

Je beste vriendin en jij gingen nog wel eens op dubbeldate met zijn 4en. Je bent erachter gekomen dat haar partner met andere vrouwen sprak en dit voor je beste vriendin verborg. Je beste vriendin gelooft dit niet/wil het niet geloven. Jij bent er vrij zeker van. Ga je nog op dubbeldate met die gast?

• Ja, als zij het niet gelooft prima, ik zou nog op dubbeldate gaan
  • Nee, ik zou niet meer bij hem in de buurt willen komen
  • Voorlopig niet, misschien na een tijdje wel weer
  • Anders

0 stemmers

Ja

Was vooral ook niet cool over gehandicapten of zoals we nu zouden zeggen ableism.

Dat zou m’n ergste sin zijn denk ik, maar ook wel een beetje racistisch richting bepaalde groepen vooral qua vooroordelen.

3 likes

Lol nee, ik ga toch niet zitten kijken naar de poppenkast van een relatie die zij samen opvoeren.

6 likes

Ik was toen 11. Ik denk niet dat ik erge dingen zei/dacht toen? Misschien had ik toen zelfs minder (onbewuste) vooroordelen dan nu, aangezien ik toen niet zo geĂŻndoctrineerd werd door het nieuws etc.

1 like

Ik ga daar heen voor de drama. Heletijd sneren maken naar hem.
Mja goed ik heb geen vriendinnen die mij daarin niet zouden geloven. Al zou ik t verzonnen hebben dan is hij al de deur uit haha.

9 likes

:baby:t2::baby:t2::baby:t2:

4 likes

Oke voor de jonkies.

Zou jij 5 jaar geleden gecancelled worden door bepaalde racistische , validistische , sexistische , bodyshaming shit.

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Heb m ff opnieuw gedaan ik hou niet van annoniem.

1 like

Denk toen wel vanwege bodyshaming ja. 16 jaar, onzeker en heel erg beĂŻnvloed door het zogenaamde ideaalplaatje.

Heb jij nu saffraan in huis?

• Ja, heb ik (bijna) altijd
  • Ja, toevallig nu wel, maar verder bijna nooit
  • Nee, nooit gehad ook
  • Nee, wel eens gehad

0 stemmers

Heb je za’atar in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ras el hanout?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Harissa?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vanillestokjes? Dus niet essence.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kijk jij liever films alleen of met iemand anders?

• Alleen
  • Met iemand anders

0 stemmers

Ligt eraan. Met de meeste mensen kan ik prima films kijken, maar bepaalde mensen niet. Mijn moeder let bijvoorbeeld totaal niet op en roept dan na een half uur dat de film saai is of omdat ze het niet snapt. Misschien moet je niet tegelijk Candy Crush spelen mam. Dan kijk ik de film liever alleen.

4 likes

Lol ik ga na 10 jaar nog steeds nauwelijks om met de inmiddels man van een vriendin, omdat hij toen ze op hun zeventiende een relatie kregen nog samen was met een ander meisje en hij in de eerste jaren van hun relatie heel kleinerend over mijn vriendin sprak en stoere praatjes had over andere meisjes daten etc. Zij is blij met hem en ik geloof dat hij zich inmiddels een stuk normaler gedraagt, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit echt zin krijg om lekker veel met hem of met beiden als stel om te gaan.

6 likes

Als ik alleen een film kijk ga ik al heel snel ook door m’n telefoon scrollen, echt zonde. Met iemand anders erbij heb ik dat niet.

6 likes

Haha ja maar dat stond niet in de poll! Het gaat puur om het geen kinderen meer kunnen krijgen, er gebeurt verder niks iedereen sterft gewoon langzaam uit (onrealistisch I know lol)

Ik kan makkelijker een film kiezen en concentreren als ik alleen ben :sweat_smile:
En dan kan ik challenges houden