Stel je persoonlijke vraag #27

Lijstjes met films die ik nog moet zien :blush:

2 likes

Haha oo zo! Ik stelde me al voor dat je de ice bucket ofzo ineens ging doen :joy:

5 likes

Ja en daarna alles helemaal herhalen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Heb jij vrienden waarvan je de partner kut vindt? Waarvan je echt denkt nou ik snap niet waarom je met deze persoon samen bent.

• Ja eentje
  • Ja meerderen
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wat doe je daarmee?

• Vermijden
  • Tolereren
  • Niets laten blijken
  • M’n best doen om diegene wel leuk te vinden

0 stemmers

Sorry hij was anoniem

Dat laatste vind ik moeilijk. Ik hoef hem niet te zien, maar als hij er eens bij is dan is het ok. Tegen vriendin uit ik wel mijn mening, meer dat ze beter verdient. Maar wat ik echt van hem vind, zeg ik niet zoals ik wel tegen mijn eigen partner ofzo zeg.
Een andere vriendin heeft dat wel gedaan en is meermaals door hem bedreigd dus dankje de koekoek.

2 likes

Ik ben nu voor de tweede keer begonnen zodat ik van de zomer het zevende deel kan lezen haha, ben echt Lucinda Riley fan (beetje guilty pleasure wel).

1 like

Alsof hij het prima vindt dat ze een beetje saai is, maar vindt van zichzelf dat hij op een avontuurlijker persoon moet vallen en zich gaat ‘verontschuldigen’ tegen jullie over haar saaiheid. OkĂ© misschien ben ik een beetje aan het overpsycholiseren :joy: (is dat een woord?)

nieuwsflash, die vader krijgt ook nog een eigen deel
ik ben er aan begonnen omdat ik geen zin had om een ander ebook te downloaden en mn schoonmoeder deze kon mailen, maar stiekem zijn ze best leuk haha

4 likes

Heh maar je wil toch niet constant gekleineerd worden op die manier en ook nog in het bijzijn van anderen, dat is toch super vernederend

1 like

Ahh lijkt me heel naar om te zien
 als vriend(in) voel je je ook echt een beetje machteloos dan

1 like

Ik hoor wel eens verhalen over ‘shiften’, dat is dat je probeert je lichaam in slaap te krijgen, maar je geest wakker, zodat je even kan zijn in een niet bestaande wereld, ergens waar je erg naar verlangt ofzo

Geloof jij erin?

• Nee
  • Ja
  • Ja, heb het wel eens geprobeerd, niet gelukt
  • Ja, heb het wel eens geprobeerd en lukte ook
  • Weet ik niet goed

0 stemmers

Nouja ik ging dus dingen erover lezen en ze zeggen van niet, maar ik vind het ook klinken als een lucide droom haha

Ik ben zooo erg dit als ik samen een film kijk.

Het lijkt wel automatisch met elkaar verbonden. En volgens mn vriend vraag ik ook veel te veel tijdens de film. :’)

38 likes

Dit klinkt misschien freaky maar zo’n 8? Jaar geleden had ik zo’n mega rare droom. Ik zag mezelf slapen boven mn bed, en toen werd ik weer ‘teruggegooid’ in mn lichaam. Was echt een hele onprettige ervaring. Ik weet ook niet waar ik het onder moet scharen. Ik dacht alleen maar, omg ik moet terug.

ah, astrale projectie, net als in behind her eyes

2 likes

Ew ja dat. Lucide dromen kan ik heel goed maar dit ging me echt een stap te ver. :pleading_face:

1 like

Vriendje van een van mn vriendinnen heeft mij ooit het lelijkste meisje van de school genoemd :fu:

Als je in het burenergernissen topic leest dan knijp ik echt in mijn handen dicht omdat ik gewoon normale menselijke buren heb. Ik houd mijn hart vast voor wanneer ik weer ga verhuizen. Door dat topic lijkt het of bijna iedereen wel terrorburen heeft. Dus hier mijn vraag:

Heb jij terrorburen*?
(*Buren die je woonplezier in meer of mindere mate verpesten en ook niet open staan voor een constructief gesprek / bereid zijn zich enigszins aan te passen.)

• Ja
  • Nee
  • Ik had terrorburen, nu gelukkig niet meer

0 stemmers

Hmmmm ik zou het geen terrorburen noemen want ze zijn wel aardig, maar mijn buurman houdt van klussen, ze schreeuwen veel tegen elkaar, hun hond blaft echt heel veel en hard en die kinderen hebben een trampoline die geluid maakt, maar ik heb er nog nooit iets van gezegd (het is ook niet dat hun geluiden mijn leven bepaalt zeg maar) dusja mag ook niet klagen dan. Mijn andere buren zijn wel echt kut want dat kind noemt mijn kat lelijk dus ik haat haar. :triumph:

9 likes

Ik heb in het verleden vaak gehad dat buren graag contact wilden en ik niet. Ik heb daar gewoon geen behoefte aan. En dat kan misschien asociaal overkomen maar ik hoef gewoon niet zo’n band op te bouwen. Nu heb ik dat ook niet. Gewoon hoi zeggen is genoeg. En dat was wel eens een ergernis.

Hoe is jouw contact met de buren?

• We zeggen elkaar gedag
  • Ik ken ze goed, weet hun namen en komen ook bij elkaar thuis
  • Ik weet niet eens wie mn buren zijn
  • Anders:

0 stemmers