Mijn vorige buurmeisje was echt terror. Heel veel lachgas wat je super goed kon horen in mijn studio. Paar keer over geklaagd bij haar en daarna bij studentbeheerders waardoor ze boetes kreeg waar ze niet zo blij mee was. Heeft ze een keer een peuk uitgedrukt in mijn spionnetje, bitch op m’n deur geschreven in sigarettenas.
De druppel was echter toen er bij mij om half 6 's ochtends werd aangebeld door de lachgaskoerier. Nogmaals studentbeheer geappt en toen was m’n buurmeisje er klaar mee. Heeft keihard op mijn deur staan bonken, met voorwerpen tegen mijn studio staan slaan dat ik naar buiten moest komen met m’n grote mond etc. Natuurlijk niet gedaan, politie laten bellen en niet laten merken dat ik thuis was. Maar ik vond dat zo eng, denk wel het engste wat ik heb meegemaakt omdat ik ook geen kant op kon. Durfde daarna ook niet meer over de gallerij te lopen en schrok bij elke deur die dicht viel, zelfs toen ze erna was uit gezet vanwege illegaal samenwonen met haar zus.
TLDR: er woonde en lachgas verslaafd meisje naast me die me heeft bedreigd.
Elke keer als ik door de stad loop en ik zie iemand die op haar lijkt, schrik ik weer en begint m’n hart echt harder te kloppen.
Gelukkig zijn m’n huidige onderburen echt onwijs lief en leuk haha!