Ik ben een keer bij een forummeeting geweest over nagels/nagellak, en ook meegedaan met zo’n box die je dan door kon geven en aan kon vullen. Nou twijfel ik heel erg of het vanuit het Ellegirl forum was geregeld of toch iets anders is geweest? Wie weet dit nog?
Whaha nee ik wil ook wel meedoen hoor. Lijkt me wel grappig
Heb jij vrienden waarvan je de kinderen niet kan uitstaan?
- Ja want vervelend/verwend/brutaal
- Nee ik vind alle kinderen van mn vrienden leuk
- Ik vind kinderen soieso niet leuk dus die van mn vrienden ook niet
0 stemmers
Ik denk dat influencer het echt ook deels als inkomen zien om leuke content te maken?
Ik denk dat het moeilijk is om kut te doen tegen jouw kids haha .
Ik heb een vriendin met kinderen waarbij het meisje altijd straf krijgt en niks mag. En het jongentje de hele dag krijst . En laatst was ik daar aan het lunchen toen vroeg ik of hij het laatste broodje wou maar dat wou hij niet. Maar toen ik hem nam schreeuwde hij “Heeey die is van mij die mag jij niet!” Kreeg ook een mep van hem.
Daar heb ik wel ff wat van gezegd.
Wat vinden je buren van je getoeter
Hehe
Haha hebben ze weinig last van!
Ik toeter voornamelijk bij het wegrijden bij vrienden en niet als ik m’n eigen huis verlaat
Dus de buren van m’n vrienden vinden me misschien niet zo.
Ik vind kinderen in t algemeen best vervelend, maar die van mn vrienden eigenlijk allemaal wel leuk. Die zijn altijd lekker rustig, wel makkelijk in de omgang en braaf aan t spelen
Ja zelfde hier! Ook 300 elk jaar een rondje dermatoloog voor de zekerheid
Word dat vergoed? Of wat voor tarief betalen jullie voor zo een bezoek? Mijn vriend heeft er 2000 en dit klinkt niet als een gek idee.
Het gaat sowieso van je eigen risico af. Ik weet niet precies wat het kost, ik schat dat een consult minstens 150 is en als je iets weg laat halen zo een paar honderd. Wel veel (voor mijn doen) maargoed, zijn ook geen dingen om risico mee te nemen
Ik kwam eens per jaar ongeveer bij de huisarts die het dan ook niet goed wist en me naar de dermatoloog verwees. Nu kan ik gewoon rechtstreeks periodieke afspraken maken in het ziekenhuis.
Ik heb er ook zoveel als @Dombo en @babushkababy en ik heb er toevallig afgelopen jaar weer eens een moeten laten verwijderen. Dat was om en nabij de €400. Wat alleen een bezoek aan de dermatoloog kost weet ik niet meer. Ik ga ook elk jaar. Sinds hij gezien heeft hoeveel (onrustige) moedervlekken ik heb word ik gewoon elk jaar standaard ingepland. Zou je vriend dus gewoon laten doorsturen voor controle en wellicht moet/kan hij dan ook jaarlijks laten checken.
Ja goed idee, hij heeft nu verhoogd eigen risico aan, dus denk dat hij begin volgend jaar zo een consult gaat inplannen (nu met coroon toch niet fijn).
Nooit bij stilgestaan eigenlijk.
Kortingsacties op cosmetische behandelingen
- Vind ik goed
- Vind ik niet goed
- Geen mening
- Ik weet het niet
0 stemmers
Consulten en verwijderen worden bij mij allebei gedekt door de verzekering, heb een goede polis. De dermatoloog waar ik heen ga zit ook in een losse polikliniek en niet in een ziekenhuis, volgens mij maakt dat ook nog uit qua dekking?
Toen ik 2 weken alleen ging reizen ging het missen echt met vlagen (was 18 en had een supergoede band met m’n ouders). Ik belde wel elke dag een halfuur ofzo met m’n ouders en oma om ze te vertellen wat ik had gedaan enzo dus dat hielp wel. Maar op de laatste dag liep het zo slecht dat ik huilend belde dat ik niet kon wachten om weer thuis te zijn
Heb je wel eens zelf sushi gemaakt?
- Ja
- Nee maar wel een sushi bowl
- Nee
- Ik ben @sushi
0 stemmers
Kon jij als kind goed op stelten lopen?
- Ja
- Nee
- Deden wij nooit
0 stemmers
En eenwieleren?
- Ja
- Nee
- Deden wij nooit
0 stemmers
En bordjes balanceren op stokjes?
- Ja
- Nee
- Deden wij nooit
0 stemmers
En ballopen?
- Ja
- Nee
- Deden wij nooit
0 stemmers
En koorddansen op zo’n laag ijzeren koord?
- Ja
- Nee
- Deden wij nooit
0 stemmers
En jongleren
- Ja
- Nee
- Deden wij nooit
0 stemmers
En diabolo gooien vanaf je stokjes en dan weer vangen?
- Ja
- Nee
- Deden wij nooit
0 stemmers
Omg ik wil weer zon bordje balanceren. Was echt cool