Misschien kunnen we samen een circus beginnen.
Hield echt van ballopen, en dan touwtje springen op de bal.
Misschien kunnen we samen een circus beginnen.
Hield echt van ballopen, en dan touwtje springen op de bal.
Ik zou echt weer eens willen eenwieleren. Voor m’n gevoel kan ik dat nog steeds, maar dat valt vast vies tegen haha
Toen mijn vriend en ik nog in ons huurappartement woonden was het echt dikke terror toen we een nieuwe bovenbuurvrouw kregen. De eerste keer werden we midden in de nacht wakker van gekrijs en gebonk. Leek wel alsof iemand mishandeld werd. Dingen als ‘je hebt een dolk in m’n hart gestoken.’ We hebben toen maar de politie gebeld, omdat we het echt niet vertrouwden. Ik ben die dag erna nog langsgeweest om aan te geven dat we last hadden gehad en de politie hadden gebeld, omdat ik het toch niet zo netjes vond, maar we maakten ons echt zorgen om de veiligheid. Ze leek heel para en wilde de deur ook meteen weer dichtgooien, echt weird. Toen echt 2 à 3 nachten per week wakker geschreeuwd worden door die terrorchick. Het ging ook vaak echt meer dan een uur door en wij moesten ook gewoon werken de volgende dag. Vaak belden we de politie en die kwam dan maar weer langs. We kregen ook een keer een terugkoppeling van de politie. Dan leek het echt alsof ze ruzie hadden, dingen vielen en krijsen en dan bleek ze gewoon alleen te zijn. Die chick was echt loco. Ook meerdere malen de woningbouw hierover gebeld en die hield haar een beetje het handje boven het hoofd onder het mom van: ja we hebben psychische hulp aangeboden, maar die neemt ze niet aan en verder kunnen wij ook niets doen. Uiteindelijk was het na weken terror ineens superrustig. Later bleek dat ze een tijd weg is geweest, maar we zijn er nooit achtergekomen of ze nou opgenomen is geweest of niet. Daarna gingen we zelf verhuizen en nu hebben we gelukkig aan beide kanten rustige buren.
Ben super onder de indruk van iedereen die kan/kon eenwielen.
Heb dat nooit gekund maar vind het nog steeds cool als mensen dat heel casual doen.
Oh dat durfde ik niet maar ik kan er wel naast staan met mn bord.
Ik kon wel op zon plank met een ton eronder balanceren.
Ik heb ook onderburen gehad waar heel veel vaak ruzie was (met kinderen in huis), en ook een paar keer dat het klonk alsof het echt uit de hand liep (angstig gillen, gebonk op deuren etc) en dat we de politie belden. Zo paniekerig vond ik dat, je voelt je dan zo machteloos.
Nu hebben we bejaarde onderburen. Helemaal toppie, lekker rustig en altijd lekker warme voeten mmmmmm
Ik zat een tijdje op circus als ‘sport’, was echt vet leuk! Beetje jongleren en koorddansen en bordjes draaien enzo. En acrogymmen deden we ook daar, lekker dit soort ongein
Eenwieleren is zoveel makkelijker dan ballopen, dat vind ik dan weer indrukwekkend
Wat is ballopen?
Ik moest het ook 2x lezen, maar op een bal lopen
Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar op google vond ik iets anders raars, met een stellage met een bal op je hoofd lopen ofzo.
Edit: dit dus. Maar het is dus gewoon op een bal lopen?
Of ja, gewoon, iig normaler dan dit geval.
Omg ik heb 10 jaar lang acrogym gedaan, bijna niemand kent het haha!
Love deze poll
Mijn patiënten overleven covid niet dus zolang zij niet allemaal gevaccineerd zijn, wil ik die prik eigenlijk zsm maar wil ook dat zorgmedewerkers in India gevaccineerd worden dus WEET HET NIET
Gewoon snel gaan! Die onzekerheid is vervelender dan dat iemand er naar kijkt. Ws is het niks en mocht het foute boel zijn, hele kleine kans, dan ben je er het liefst zsm bij. Het is verder heel normaal om nieuwe moedervlek te krijgen hoor! Zo lang ze er maar normaal uit zien. Ik krijg ook geregeld nog nieuwe. Maar echt gaan, zijn geen dingen om te verwaarlozen!
Nog nooit zoveel mensen naar Curaçao af zien reizen als het afgelopen half jaar
Hopelijk ben je snel gerustgesteld!
Kun jij hiermee fluiten?
0 stemmers
Zou jij dit opeten?
0 stemmers
Ah nu mis ik het bos. Ik plukte en raapte vroeger van alles in het bos. Van de beukennootjes heb ik wel eens een brittle gemaakt (hoe heet dat in het Nederlands?). Wel echt gedoe omdat die dingen zo klein zijn, maar heel lekker. Mijn moeder maakte vroeger vaak siroop van jonge dennentopjes. Ook heel vaak kastanje puree gemaakt met vanille, zoooo lekker.
Het wordt echt tijd dat ik weer eens verhuis, woon nu helemaal op de verkeerde plek en ik mis de wonderen van de natuur.