Stel je persoonlijke vraag #27

Op zich valt het wel mee, ik kan eigenlijk met iedereen goed opschieten en we hebben ook een kleiner groepje waarmee we soms een drankje doen etc. Maar soms kan ik ze ook echt wat aandoen als ze weer tot diep in de nacht vrienden over de vloer hebben en keiharde muziek aan hebben staan.

Ik had een terrorbuurman die het echt op mijn gemunt had, die is gelukkig zijn woning uitgezet maar die maakte me echt bang.
En verder is er een huis waar echt een vloek op rust. Elk half jaar/jaar komt er iemand anders wonen, ik woon hier nu zo’n 2,5 jaar en dit is nu de 4e die er woont en die gaat binnenkort ook weer weg. En elke keer wonen er echt vage types. De eerste was een jonge jongen met structureel problemen had met geld, deurwaarders kwamen langs en zelfs een keer vrienden die op de parkeerplek stonden te schreeuwen dat ze kwamen om geld terug te halen. Daarna kwam een meisje die de ex van haar zus had gestoken en daarvoor had vastgezeten, op een gegeven moment was ze al 3 maanden niet thuis geweest en nu woont ze ergens in een kraakpand. Ook nog iemand gehad die eigenlijk heel normaal was maar allemaal vrienden had die dealers waren en lachgas tanks verkochten. Heb wel eens bij haar thuis met die vrienden gezeten en die werden dan steeds gebeld door mensen die shit wouden kopen enzo. Echt waar mijn huurbaas die mensen steeds vandaan weet te halen :joy:

Snap ik ook niet. Als de hele ethische kwestie je niet boeit dan is er nog het feit dat we straks fucked zijn als wij allemaal die prik gehad hebben maar er ondertussen 10 nieuwe varianten zijn ontstaan in de rest van de wereld. Dus ook als je een egoïstische lul bent heb je belang bij eerlijk verdelen.

3 likes

Onee gestemd en ik ben een hollander
En ik weet eigenlijk niet wat la boum is

Oja beter met deze optie dank

1 like

Als je nu Belg bent en durft toe te geven dat je er zelf bent geweest krijg je wel 10 punten voor je lef.

En -100000000000 punten voor wat een klootzak je bent natuurlijk, dat ook.

3 likes

Ohh wat leuk! Ik heb niet zo heel lang circus gedaan dus had niet van die sicke skills haha, vet tof dat jij het wel echt lang gedaan hebt!

2 likes

Wie was jij vroeger?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Wie ben je nu?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

6 likes

6, op de bank

39 likes

Het zweet breekt me uit bij deze (2e) vraag man, begin te twijfelen over m’n hele bestaan

7 likes

Hahaha ik moet ook nog even nadenken… wie ben ik eigenlijk? Wat wil ik? Ben ik gelukkig? Waar ga ik heen? Waar kom ik vandaan? Wat is een ziel? Is er leven na de dood?

Anyways, ik zie nu dat 2 helemaal geen zak doet. Die zit gewoon een beetje op 1 en kijkt schattig. Ik dacht dat 3 op 2 stond maar dat is helemaal niet zo :joy::joy::joy:

9 likes

Jij vat deze vraag echt veel te letterlijk op, heb je mn filosofische vragen over ons bestaan soms niet gezien?

2 likes

Waarom denk je dat iedereen op 2 stemt :joy:

1 like

Kan jij de handstand?

• Nee
  • Ja, tegen de muur
  • Ja, los
  • Ik kon het ooit maar nu vast niet meer

0 stemmers

Jaaaa dat is een goed idee! De lente is wel het goede moment en het is heel makkelijk te maken. Gewoon die dingen met water en suiker in een pannetje, laten koken, afkoelen en zeven.

En mocht je onderweg bloeiende rozenbottelstruiken tegenkomen dan moet je daar eigenlijk ook wat bloemblaadjes van plukken. Kan je op dezelfde manier hele lekkere rozensiroop van maken. Als je de roze blaadjes plukt en er na het koken wat citroensap bij doet krijg je hele mooie roze siroop. (witte blaadjes geven dezelfde smaak maar geen kleur)

5 likes

Vind je het gek om dingen te bewaren van een ex-partner? Bijvoorbeeld een lieve kaart, een sieraad of een ander cadeau dat je ooit van diegene gekregen hebt.

• Ja
  • Nee
  • Misschien/anders

0 stemmers

Vind je het vervelend als jouw huidige partner dingen van zijn/haar ex-partner bewaard?

• Ja
  • Nee
  • Misschien/anders

0 stemmers

Ik heb als kind een keer een circus cursus van 10 weken gedaan, was echt leuk. :circus_tent:🤹🏼 Op de bal lopen was mijn favoriete onderdeel.

3 likes

Ohja dat is een van je vele activiteitentrauma’s toch? Dat andere was zwemmen voor 14 diploma’s ofzo?

1 like

De mensen die de handstand kunnen @Aardbeitje @anon12348926 @kali @CaptainCheesecake @RMN en verrassend genoeg zelfs @anon42887991, hebben jullie tips? Ik ben gewoon te bang maar wil het graag kunnen.

Wat :joy:

Jezelf een paar keer tegen de muur laten zetten als je opzwaait. Dan voel je vanzelf waar je zwaartepunt zit. Het engste is daar overheen gaan namelijk. Maar het voelt nog redelijk safe als iemand je helpt. Als dat comfortabel voelt helemaal zelf proberen. Armen locken, handen op de grond, met je sterke been opzwaaien en niet naar de grond kijken, maar naar voren. En zorg dat je handen zeker 30cm van de muur af staan.

Oh, je wilde tips voor los. Die heb ik niet haha. Bij crossfit oefenen we die met een elastiek in het rek en daar je benen tegenaan zwaaien.

2 likes

Ja indd je lijf recht houden en oefenen! Dus of tegen de muur (maar dan sta je vaak alsnog in een boogje), ideaal is als je iemand hebt om je enkels vast te pakken

1 like