Op zich valt het wel mee, ik kan eigenlijk met iedereen goed opschieten en we hebben ook een kleiner groepje waarmee we soms een drankje doen etc. Maar soms kan ik ze ook echt wat aandoen als ze weer tot diep in de nacht vrienden over de vloer hebben en keiharde muziek aan hebben staan.
Ik had een terrorbuurman die het echt op mijn gemunt had, die is gelukkig zijn woning uitgezet maar die maakte me echt bang.
En verder is er een huis waar echt een vloek op rust. Elk half jaar/jaar komt er iemand anders wonen, ik woon hier nu zo’n 2,5 jaar en dit is nu de 4e die er woont en die gaat binnenkort ook weer weg. En elke keer wonen er echt vage types. De eerste was een jonge jongen met structureel problemen had met geld, deurwaarders kwamen langs en zelfs een keer vrienden die op de parkeerplek stonden te schreeuwen dat ze kwamen om geld terug te halen. Daarna kwam een meisje die de ex van haar zus had gestoken en daarvoor had vastgezeten, op een gegeven moment was ze al 3 maanden niet thuis geweest en nu woont ze ergens in een kraakpand. Ook nog iemand gehad die eigenlijk heel normaal was maar allemaal vrienden had die dealers waren en lachgas tanks verkochten. Heb wel eens bij haar thuis met die vrienden gezeten en die werden dan steeds gebeld door mensen die shit wouden kopen enzo. Echt waar mijn huurbaas die mensen steeds vandaan weet te halen