Ohja lijf rechthouden klinkt logisch en doe ik waarschijnlijk niet. Ik moet idd gewoon meer gaan oefenen! Ga ik morgen meteen doen.
O grappig, dat heb ik nooit gezien. Maar is zo te zien gewoon een andere soort, leuk om een keer te proberen! Wij deden het altijd met groene jonge topjes, vanaf 2:26 zie je haar naast een boom zitten met allemaal lichtgroene topjes aan de uiteinden van de takken, die plukten we. Je kan ze ook zo eten, ze zijn heel mals en licht zurig.
En belangrijkste is echt om goed aan te spannen, dus billen en buik samen knijpen en je schouders helemaal uitduwen als je staat. https://youtu.be/pOqIpgghONQ zulke oefeningen kunnen daarbij helpen.
En oefenen hoe je er veilig uit kan komen maakt het ook minder eng! Beste is om gewoon naar de zijkant te gaan (zoals het einde van een radslag) of door te rollen als je iets zachts hebt.
Je mag ook best filmpjes naar me dmāen als je tips wil!
(Turnen is mijn passie haha als het nog niet duidelijk was)
@kauai Ik heb het geoefend met crossfit (scheelt dat daar een mat was) eerst tegen de muur, dan tegen iemand zn arm en daarna op de mat en dan vrij snel doorrollen, zodat ik wist wat ik kon doen als ik het niet meer zou houden. En daarna gewoon geoefend los met iemand ernaast die me een beetje kon sturen als mn benen doorvlogen haha. Maar zoals de rest ook zegt; als je je zwaartepunt kan vinden en je buik-, been- en bilspieren goed aanspant zodat ze recht zijn gaat het makkelijker!
Feliciteer jij weleens iemand met zān verjaardag in een groepsapp?
- Ja
- Nee natuurlijk niet
0 stemmers
Als ik denk dat iedereen het vergeet wel! Anders app ik wel even persoonlijk
Hoezo dan? Is toch niet jouw probleem
Toen ik in een studentenhuis woonde werd ik tot mijn verrassing ineens een terrorbovenbuur. Al een paar jaar ontwaakte ik gezellig met de wekkerradio, was helemaal mijn relaxte ochtendmomentje (meestal om een uur of 7 omdat ik wel student was maar ook vaak moest werken). Tot er in de kamer onder mij (ander studentenhuis) een ander persoon ging wonen en die ging daar toen over klagen. De muziek stond niet keihard of zo hoor, maar ik had wel een subwoofer en het was een slecht geĆÆsoleerd huis. Ik was daar toen echt verontwaardigd over maar ben er netjes mee opgehouden (en een ander huis gaan zoeken ).
Ik vind het soms sneu als iemands verjaardag voorbij gaat zonder dat iemand dat zegt. Maar niet bij elk gezelschap en niet bij iedereen hoor.
Ja, maar mensen waar ik niet heel close mee ben. Dus klas- of teamgenoten of collegaās
Huh maar dat kan jij toch niet weten. Iemand kan toch ook persoonlijk geappt worden
Ik werk met mensen die vaak even een zetje nodig hebben en dan wel heel attent en aardig zijn, maar dit soort shit nooit onthouden.
Niet meer dan logisch toch? IRL zou je toch ook iemand feliciteren? En het is minder ongemakkelijk dan in een privegesprek
Ik feliciteer mensen wel, ik val anderen alleen niet lastig met mijn gefeliciteerd in een groepsapp
En die eerste persoon lijkt dan zogenaamd attent haha en dan volgen er nog 100
Kom je er wel eens ās avonds in bed achter dat je eigenlijk nog trek of honger hebt?
- Ja regelmatig
- Soms
- Zelden
- Nee
0 stemmers
Wij moesten ooit eens voor gym een handstand tegen de muur doen voor een cijfer?? Echt hoe bedenken ze het. Wel de eerste (en laatste) keer dat ik een ruime voldoende kreeg voor gym, een 8
Wel echt weken voor moeten oefenen, lol.
Sorry ik ben mentaal blijkbaar 13 jaar oud
Lig as we speak met mezelf te debateren of ik nog uit bed ga om een boterham te smeren
Niet zo vaak want meestal vreet ik 's avonds alles wat los en vast zit
Wat heb je erop gedaan?