Stel je persoonlijke vraag #27

Jongleren en handstand voor een cijfer.

Never forget. Ik als slungel en awkward pubermeisje echt aan het zwoegen voor een voldoende. Zelfs voor inzet kreeg ik niet eens een 6, zo oneerlijk. Om vervolgens het cijfer op te moeten halen met volleybal​:grimacing::disappointed_relieved: met meiden (geen jongens, die zaten op voetbal, net als ik) die dat al jaren deden. Kreeg ik natuurlijk alsnog een 5.

Houd jij van volleybal?

• Vroeger wel, nu niet meer
  • Nog steeds niet
  • Ja nog steeds wel
  • Vroeger niet, nu wel
  • Het liefst elke dag
  • Waar heb je het over?!

0 stemmers

1 like

Mijn vriend heeft nog meerdere cadeautjes die hij van z’n ex heeft gekregen. Één daarvan staat ook in onze woonkamer. Ik heb nog een trui van m’n ex die ik (bijna) wekelijks draag. En m’n favoriete make-up palette heb ik ook van m’n ex gekregen. Zonde om alles weg te gooien

2 likes

Tja, als iemand toevallig als eerste eraan denkt dan is dat maar zo :sweat_smile:

1 like

Stel je koopt online een shirtje ofzo voor 10 euro. En je moet 3 euro verzend kosten betalen.

Wat zeg jij dan?

• Dit shirtje koste 10 euro
  • Dit shirtje koste 13 euro

0 stemmers

Parkeergeld tel ik er ook nooit bij op

8 likes

Lief! Echt een grappig filmpje, ze zijn allemaal echt supergoed. Ik ga die oefeningen doen. Ik snap alleen niet wat ze met hun been doen. Helemaal omhoog, dan een stap en dan met de ander zwaaien?

2 likes

€10 want ik ga dan net zo lang door shoppen totdat ik op gratis verzenden uit kom :joy:

16 likes

Ja dat is de beste start van je handstand, zo krijg je de meeste gecontroleerde vaart omhoog. Je been hoeft niet zo extreem hoog als wat zij doen hoor haha, gewoon paar cm boven de grond is ook goed. En dan dus een stap/lunge en opzwaaien.

1 like

Oké ik ga na mn werk meteen oefenen! Bedankt voor alle tips iedereen :blush:

2 likes

Ben zowaar gaan slapen! Ik heb altijd dat als ik vlak voordat ik ga slapen nog wat eet ik echt amper meer in slaap kan komen. Maar anders: hagelslag, vega filet americain, en kaas.

1 like

Ik heb op “zsm” gestemd, omdat mijn vader ziek is en ik hem zo graag een keer zou willen kunnen knuffelen voordat het misschien niet meer kan.
Zou mezelf daardoor niet een egoïstische lul willen noemen.
Als dat niet aan de orde was, dan zou ik zeker op nog even wachten gestemd hebben, ook al heb ik zelf een kwetsbare gezondheid. Maar er weegt nu iets persoonlijks even zwaarder.

5 likes

Roze

11 likes

Ik heb het witte borstelkopje en mijn vriend de zwarte.

Nog geen relatie gehad, maar alle schoonmoeders haten de vrouwen uit onze familie. Kan dus wel raden wat het antwoord in de toekomst gaat zijn

Ik zou de familie uit elkaar trekken (?) maar als ze mij zien doen ze wel poeslief dus lekker vreemd.

1 like

Heb geen vergelijkingsmateriaal maar volgens mij vindt mijn schoonmoeder mij wel leuk. Maar ze is wel echt een roddelaar achter mensen hun rug om, ook over de vele vriendinnen van mijn schoonbroertje dus ik weet niet of ze ook zo over mij praat achter mijn rug om :clown_face:

1 like

Mijn ex verliet me voor een ander meisje en later hoorde ik via via dat zijn ouders mij veel leuker vonden en dat deed mijn gekwetste hart toen toch wel goed. Inmiddels is die relatie ook al lang en breed uit hoor, en hoop ik dat zijn ouders zijn huidige vriendin of vrouw (als hij die heeft) het einde vinden.

5 likes

Mijn ex-schoonvader mocht mij niet omdat ik helaas dezelfde achternaam heb als hun eeuwige familie-ruzie met mijn naamgenoten.

Maakte niet uit dat ik 120km verderop woonde en nog nooit van die mensen gehoord had.

Als ik ook ooms tegenkwam van mijn ex was direct de eerste vraag. “Bende gij d’r eentje van???

Nope nope nope… zo kortzichtig

2 likes

Ja, dat mag ik hopen inderdaad! Kom je daar aan als kersverse vriendin, helemaal verliefd. Zitten die ouders nog met de vorige in hun hoofd.

3 likes

Welk deel van de Tony’s reep is het lekkerst?

• Het cirkeltje
  • Het logo
  • Dat gekke vormpje wat je nooit in 1 keer goed eraf haalt
  • Ik lust geen chocola

0 stemmers

1 like