Groot fan van Piet Parra hier dus dit blik gaat niet weg.
So wie so. Mijn ouders hebben allebei wel een favoriet, ookal zeggen ze van niet. Je merkt het wel.
Mijn schoonmoeder heeft ooit aangeschoten toegegeven dat mijn man niet haar favoriete kind was, vond dat echt sneu. Maar was ook niet echt een verrassing.
Weet niet zeker of er dan ook meer liefde aan gekoppeld is, denk gewoon dat de onderlinge relatie wat beter is door matchende karakters.
Nou ik ben enig kind en nog steeds niet de favoriet. Dus zou me daar geen zorgen om maken.
Ik vind van die hele donkere bananen altijd zo viezig doordat er dan op een soort harde kern ofzo binnen in zit. En dan dat zachte er omheen, echt brr.
Nee ik denk dat mijn ouders tussen mij en mijn broertje geen verschil maken. Misschien is dat sommige periodes wel geweest maar dat was dan meer dat er soort tijdelijke verwijdering was van elkaar. Maar ik denk echt dat mijn ouders van ons allebei even veel houden, zo voelt dat tenminste wel.
Nav de nieuwe AH die bestaat uit wereldsmaken. Welke keuken kies je?
- Midden- en Zuid Amerika
- Midden-Oosten
- Noord Afrika
- Aziatische keuken
- Balkan keuken
- Westerse keuken (Noorwegen, Zweden etc.)
- Westerse keuken (Engeland, Ierland etc.)
- Westerse keuken (NL en omstreken)
- Westerse keuken (Spanje, Portugal etc.)
0 stemmers
Misschien moet je die laatste even meerkeuze maken?
Oh wat dom, ja als het goed is heb ik het nu aangepast. Zit elke keer met die polls te klooien
Welke keuken kan je koken?
- Geen een/alleen NLāse keuken
- Midden- en Zuid Amerika
- Midden-Oosten
- Aziatische keuken
- Balkan keuken
- Westerse keuken (Noorwegen, Zweden etc.)
- Westerse keuken (Engeland, Ierland etc.)
- Westerse keuken (NL en omstreken)
- Westerse keuken (Spanje, Portugal etc.)
0 stemmers
15 want bananenbrood
Maar ik overdrijf wel haha. Heb uit alleen regioās wel gerechten gemaakt, maar betekend niet dat ik er een kookboek over kan schrijven
Stel je wint met een winactie een laptop. Je beste vriend(in) of partner heeft dringend een nieuwe laptop nodig, maar kan die niet zomaar kopen. Wat doe je?
- Laptop geven
- Laptop verkopen voor kleine prijs (200 euro ofzo)
- Laptop verkopen voor normale prijs (500 euro ofzo)
- Laptop geven in ruil voor iets anders
- Laptop houden
- Nieuwe laptop houden, oude weggeven
- anders
- Weet ik niet, ligt aan de situatie
0 stemmers
Mijn eigen, nog prima laptop geven en de nieuwe zelf houden.
Zelf de nieuwe laptop houden en mijn oude weggeven? Idk hangt echt van de staat van beide apparaten af denk ik
Heb ik 'm nodig? Dan houd ik 'm. Heb ik 'm niet nodig? Dan missen lenen ofzo? Ik zou niet zomaar 2000 euro weggeven eigenlijk. Of wat @Skadi zegt klinkt ook goed, mān oude aan de ander geven.
Oh ik zal die ff toevoegen!
Wel ff opnieuw stemmen dan
Houd jij ieder jaar twee minuten stilte op 4 mei?
- Ja, (vrijwel) elk jaar
- Soms vergeet ik het
- Nee
0 stemmers
omg typ ik eerder een ak-47 dan een revolver. Maar die past never nooit niet in een handtas. Ik bedoel gewoon zoān mooi zwart handpistool. Stukje gebruiksvriendelijker dan een revolver.
Bus Pringles
Ik was een paar jaar geleden wel een keer vergeten dat het 2 minuten was
Toen stond ik buiten bij de sportschool stil te zijn en wilde ik na 1 min naar binnen lopen en zag ik de mensen binnen nog stil voor een tv-scherm⦠Was toen denk ik omdat er toen een aantal keer wat gebeurd was waarvoor er 1 min stilte was gehouden
Herdenk je ook altijd in die 2 minuten?
- Ja
- Ik probeer het maar mislukt
- Nee
- Moet dat?
0 stemmers