Stel je persoonlijke vraag #27

Jessica Walters als Mallory Archer en Lucille Bluth zijn niet voor niks mn 2 favo personages ooit
Maar als het kon had ik ook op Woodhouse die aan de heroïne verslaafd is gestemd

Ik ga gelijk Archer weer vanaf het begin kijken

@Twonights cyborg Barry of normale Barry?

3 likes

Paar jaar terug in het vliegtuig naar Amerika, was het ook helemaal vergeten maar het cabinepersoneel kondigde het aan en het entertainmentsysteem ging op pauze. Edit: volgens mij op de heenvlucht, dus gewoon Nederlandse tijd

2 likes

Over Marlèneke werd altijd gesproken, maar hebben we haar een keer echt in de show kunnen zien of niet?

2 likes

Wel eens stukken ervan maar nooit helemaal. Maar ik wil eerst het boek lezen (nu mee bezig) en dan de film pas kijken.

2 likes

Ik heb nog nooit één afl gezien van Samson & Gert :eek:

4 likes

Die laatste vraag, doorbel? :face_with_raised_eyebrow:

Nieuwe vraag:
Stel je leest dit topic bij, en je komt op dinsdagavond om half 10 deze vraag tegen, wat doe je dan?

• Ik kijk naar de tijd waarop het is gepost en reageer op basis van mijn situatie toen
  • Ik doe alsof de poll net geplaatst is en reageer op basis van huidige situatie
  • Ik reageer niet meer
  • Ik lees dit topic nooit bij
  • Anders

0 stemmers

Heb jij dan hele specifieke momenten die je herdenkt? Ik vind het altijd moeilijk om in gedachten de hele tijd gefocust te blijven en dat lukt meestal niet, maar dan ben ik wel stil.

Ik ben wel echt samson. Hele dag vanuit mn mand beetje zeuren en dingen verkeerd uitspreken. Plus ik ben ook echt een bangerd.

21 likes

Mijn gedachten gaan altijd zo: “ok, twee minuten stilte. Broer van mijn oma, Wim, Engelandvaarder, gepakt door de Duitsers. Wat een leed. Goh, Paleis op de Dam, daar kreeg ik ooit een rondleiding van X. Hoe zou het met haar zijn? Haar moeder was altijd een beetje apart. Oh wacht Tweede Wereldoorlog. Arme oma had het toen zo zwaar. Wat zou er in dat tasje van Maxima zitten?”

• Wilhelmus wordt ingezet *
49 likes

ja precies dit, en dan tussendoor; nee focus; oke, aan wie/wat kan ik nu denken om mijn aandacht goed bij dit moment te houden en me de zwaarte ten volle te beseffen

2 likes

Mijn gedachte heel die herdenking lang is :
Fu fufufufu fuuu fufufufuu fuuu fuuu fuuuu fuuu fuuu fuuu , fuuu fuuu

7 likes

Verveel je je weer?

Ik dacht heel even fu als in fuck you. :scream::scream::scream:

5 likes

Nee die trompet.

Nja wel soms echt fu als mark in beeld komt.

2 likes

wat een fijne genuanceerde opties :rofl: had je geen ‘vooruit dan maar’ oid kunnen toevoegen

3 likes

Jaap Mengelmoes? Is dat de broer van Joop? Heb nog nooit van Jaap gehoord :woman_shrugging:.
Ik was in mijn jonge jaren nochthans serieus fan van samson :grinning:

Vind je Liam Neeson een goede acteur?

• Who?
  • Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

En Gerard Butler?

• Ja
  • Nee
  • Mwah
  • Who?

0 stemmers

Ah, echt? Ps I love you was echt mijn zwijmelfilm vroeger!

1 like

Ik heb die film wel 100 keer gezien pff janken :pleading_face::pleading_face:
The ugly truth ook leuk.

1 like