Stel je persoonlijke vraag #27

Kraak je soms lichaamsdelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan je het verdragen als je anderen dit hoort doen?

• Ja, geen problemen mee
  • Nee, degoutant

0 stemmers

Degenen die bij de eerste ja stemden, welke doe je dan?

• Vingers
  • Polsen
  • Schouders
  • Nek
  • Knieën
  • Enkels
  • Rug
  • Tenen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Ik kraak ook vaak mn borstbeen, echt een goor geluid, maar zo’n fijn gevoel haha

4 likes

Oh degoutant is wel een groot woord, kan het wel verdragen maar als het dichtbij me gebeurt heb ik er wel een “iehh wat naar”-momentje van zegmaar

3 likes

Mijn heupen. Al weet ik niet of het echt kraken is maar het knakt wel…

5 likes

Ben wel benieuwd hoe iedereen hier achter kwam!

Ik had weer contact met een scharrel en hij gaf aan mij gemist te hebben en veel aan mij gedacht te hebben en als ik in de buurt kwam kon ik altijd blijven slapen :wink: :wink:

en daarna gaf hij zelf toe al net in een relatie te zitten :face_vomiting: echt leuke start van je relatie! Ohja ik was super boos, maar zn excuus was dat hij nog niet gewend was dat hij nu niet zomaar met andere meisjes mocht appen :+1:

1 like

Aangezien het net over Samson en Gert ging haha;

Wist jij dat meneer de burgemeester ook kabouter plop is?

• Ja tuurlijk
  • Nee ik kom daar ook 20 jaar later achter

0 stemmers

Wist je ook dat de acteur die meneer de burgemeester speelt in real life ook burgemeester is?

• Ja dat wist ik
  • Nee wist ik niet

0 stemmers

Hij is sinds 2011 burgemeester van Affligem

3 likes

Heb echt een extra zwak gekregen voor The Who door een aflevering van Joe Pera :heart:

1 like

Ik zou echt graag mijn nek willen kraken, lijkt me zo’n fijn gevoel maar het lukt me elke keer maar niet.

1 like

Zou jij je partner 1 maand per jaar niet kunnen aanraken (dus geen kusjes, knuffels etc.) voor 500 euro elk jaar?

• Ja makkelijk
  • Ja maar met moeite
  • Twijfel idk
  • Nee absoluut niet

0 stemmers

En voor 1200 euro?

• Ja makkie
  • Ja met moeite
  • Twijfel idk
  • Nee sws niet

0 stemmers

Als ik mn voet in een bepaalde positie heb kan ik echt superfijn met mn rechter grote teen kraken. Maar ik kan dat dus niet met mn linker grote teen en dat vind ik echt zo irritant, hoezo is dat niet gewoon symmetrisch. :angry:

3 likes

Ik kwam er achter toen hij mij op date 3 naar huis bracht en ik ineens een kinderzitje achter in zijn auto zag. Hij had eerst nog een lul verhaal maar kon zich toen ik bleef doorvragen er niet meer uit lullen. Was daarna ook gelijk klaar voor mij.

10 likes

Oh dit heb ik ook precies! En dat klinkt altijd echt super hard haha, heerlijk is dat. Maar wil het idd ook met links kunnen.

2 likes

Hahahah dat was het gelukkig nog net niet. Het kind bekende hij wel gelijk wat eigenlijk ook al een shock was. Maar dat de moeder nog aan hem vast zat als in een relatie dat duurde even.

Daarna viel ook op zijn plaats waarom we alleen via tinder contact hadden en hij zijn nummer niet wilde geven. En waarom die 3 dates mega moeilijk te plannen waren want er was steeds iets met zijn ‘werk’ :roll_eyes:

4 likes

Dutch Barry!

Kyan (10) heeft zijn eerste bankpasje en wildvreemde twitteraars storten er geld op

• Wat een mooi gebaar!
  • Ik zou ook geld storen
  • Ik heb ook geld gestort
  • Wat een onzin
  • Slim bedacht van die moeder
  • Cringe
  • Ik vind het geen mooi gebaar
  • Wat een lieve mensen dat ze geld hebben gestort

0 stemmers

2 likes

Dit klinkt echt allemaal heerlijk! Super leuk. Ik ga eens wat recepten opzoeken. Ik heb ook wel eens iets uit de Maleisische keuken gemaakt.

Als ik naar mijn keukenkast inhoud kijk dan heb ik alles voor de midden oosterse keuken, Franse keuken, en noord Afrikaanse en de indiaansekeuken (blijkbaar).

Kunnen jullie zonder al teveel moeite al die keukens koken die je hebt gekozen gisteren of moeren jullie eerst de supermarkt en/of toko plunderen voor een recept?

• Zonder moeite
  • Eerst toko en/of supermarkt plunderen
  • Hmmm beertje tussenin

0 stemmers

1 like

Een aantal jaar geleden was ik in de supermarkt tijdens de 2 minuten stilte. En ja, ik dacht, mag ik nu nog wel lopen of? Ik heb maar 2 minuten toen naar een vitrine gestaard. Het werd ook echt zo omgeroepen. En de meeste mensen bleven stilstaan. Is ook wel zo netjes maar het was kapot droog in mijn beleving.

7 likes

Ik had een gedeelde vriendin met zijn ‘ex’. Toen waren we op een feestje en hoorde ik haar honderduit praten over haar vriend… alarmbellen. Hem geconfronteerd, hij zei dat hij het wel had uitgemaakt maar ze het gewoon niet wilde geloven (:triangular_flag_on_post:), toen kwam ik er een paar dates later achter dat hij tegelijkertijd aan het daten was met nóg iemand (dit was middelbare schooltijd dus niet echt normaal dat je dan meerdere lijntjes uit had staan :joy:). Toen heb ik z’n vriendin een mail gestuurd met alle info die ik had en dat ik hoopte dat ze met zo’n lul niet meer samen wilde zijn

8 likes

Welke eigenschappen zou jij voor jezelf kopen? Kies er max 3.

• Confident potion (tijdelijk)
  • Happy potion (tijdelijk)
  • Sleep replacement (eenmalig)
  • Always welcome (iedereen vindt het altijd gezellig als ie komt)
  • Cold acclimation (je kan goed tegen kou)
  • Great storyteller
  • Gym rat
  • Heat acclimation (kan goed tegen hitte)
  • Observant (je weet gelijk hoe iemand in elkaar steekt bij het ontmoeten van die persoon)
  • Speed cleaner
  • Speed reader
  • Incredibly friendly
  • Independent
  • Shameless
  • Steel bladder
  • Great kisser

0 stemmers

5 likes