Waarom kiezen zoveel mensen voor de always welcome? Gebeurt dat dan heel vaak, dat je ergens op bezoek wilt en dat mensen er geen zin in hebben? Of is het een soort van ik wil graag dat iedereen me leuk vindt?
Ja denk bij mij dat dit wel enigszins de reden is. Zou het toch wel een leuk idee vinden om te weten dat iedereen het supergezellig vindt dat je er bent, ook op feestjes waar je de mensen niet zo goed kent off op bezoek bij schoonfamilie of whatever. Zou wel fijn zijn om er zeker van te zijn dat ze het wel leuk vinden dat ik er ben.
Ook als je weet dat dat dus door een gekochte eigenschap komt en niet door je innemende persoonlijkheid?
Hahaha nee dan eigenlijk niet. Alleen als ik niet weet dat het daardoor komt
Denk jij dat je leuk bent op feestjes?
- Ja
- Nee
- Soms
- Ga ik nooit heen
- Meer niet dan wel
- Meer wel dan niet
0 stemmers
Ik denk dat ik vaak niet de gezelligste ben. Ook bij familiebijeenkomsten denk ik na een half uurtje ik ben het zat, en dan ga ik in mijn eentje in een andere kamer zitten .
Je wordt in een groep app gegooid voor een verjaardagsfeest/paasbrunch/babyshower whatever voor iemand die je eigenlijk niet zo goed kent. Een vriendin van deze persoon organiseert het. Er komen ongeveer 15/20 meiden. Je kent vrijwel niemand, op diegene waarvoor het feestje is na. Wat doe je en wat gaat er in je hoofd om? (Pre corona of post corona ofc)
- Waarom nodigen ze me uit?
- Wat lief dat ik ben uitgenodigd
- Is dit een foutje?
- Ik wil niet gaan…
- Lijkt me leuk, ik zou wel willen gaan
- Ik zeg dat ik kan en dat ik erbij zal zijn
- Ik reageer niet in de groeps app
- Ik ga uit de groeps app
- Ik zeg dat ik niet wil komen
- Ik zeg dat ik niet kan komen
0 stemmers
Sorry echt geen zin om op een saai feestje te zijn van iemand die ik niet goed ken. Zodat het lijkt dat zij veel vrienden heeft.
fixed it
Had een paar dates met een jongen gehad, dacht echt dat er potentie in zat. Toen ging hij twee maanden backpacken. Hij zocht megaveel contact met mij gedurende die hele twee maanden dus dacht dat het helemaal goed zat. Toen hij weer terugkwam in NL voelde ik ineens een beetje weerstand, maar toch nog een keer afgesproken wat heel leuk was.
Mégatoevalligerwijs kwam ik op de facebookpagina van een meisje terecht. Daar zag ik alle backpackfoto’s die hij naar mij had gestuurd. Maar dan niet de versie met alleen hem erop, maar de versie met hun samen. Hem geconfronteerd natuurlijk, toen werd hij boos op mij dat ik allemaal dingen zag die er niet waren. Ok bye felicia.
Maar dan krijg je dus ook, zoals je andere poll, dat je waarschijnlijk wordt uitgenodigd voor allerlei random feestjes en partijtjes waar je eigenlijk niet op zit te wachten want het is altijd zo leuk als je er bent !!1!1!!
Ik word al jaren overspoeld met babyshowers en vrijgezellenfeesten van echte vriendinnen laat staan dat ik nog naar die van mensen ga die ik amper ken.
Ik heb 1x globaal uitgerekend wat al die babyshowers, kraambezoeken, vrijgezellenfeestjes en bruiloften mij de afgelopen 10 jaar hebben gekost en schrok mij de pleuris. En ik heb/had het over voor mijn vriendinnen maar daarna wel besloten om dit soort dingen alleen nog te doen voor echte vriendinnen en niet voor de mensen die ik een paar keer per jaar zie waarmee het dan gezellig is.
Ik vind het vooral jammer van al die tijd, moeite en geld wat ik in die babyshowers stop welke ik niet terug ontvang.
Naar aanleiding van de Stamweek bij 3FM: Ben jij stamceldonor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik twijfel namelijk om mij aan te melden omdat ik best wel bang ben voor naalden enzo, maar aan de andere kant denk ik, voor degene die de stamcellen gedoneerd krijgt is het allemaal veel erger/heftiger, dus wat stel ik mij aan? En de kans dat je daadwerkelijk opgeroepen wordt is klein.
Je kunt als je wordt opgeroepen altijd nog nee zeggen! Dus ik zou het gewoon doen.
Edit: bij het aanmelden komen er trouwens geen naalden aan te pas, gaat gewoon met een wattenstaafje aan de binnenkant van je wang.
Mijn ex was niet heel erg van zijn liefde/waardering uiten, maar wel in kaartjes. Heb een paar kaartjes van jubilea destijds en daarin staan leuke inside jokes. Glimlachte erom toen ik ze terug las. Die doe ik nooit weg. Mijn zus heeft alles eens weggegooid en heeft daar spijt van. Hele brieven van toen ze in het buitenland zaten, daardoor weet je ook waar je zelf destijds mee bezig was. Soort indirect dagboek. Dus zonde om weg te gooien.
Een kettinkje heb ik bewaard maar draag ik niet. Denk dat toch aan hem en geen zin in elke dag.
Parfum van andere ex heb ik verkocht.
Niet zo belangrijk, maar toen een vriend tijdens een spel een keer zei dat ik het meest degelijk van de groep ben, was ik toch beledigd.
In mijn beleving is degelijk het tegenovergestelde van uniek. Hmm maar eigenlijk hoeft dat natuurlijk niet.
Ik zou wel willen maar ik mag niet vanwege m’n gewicht.
Ik ben het ook (nog) niet omdat ik bang ben dat ik dan toch niet durf ofzo als ik dan opgeroepen word. Stel het gebeurt volgende week ineens… En ik snap dat je nee kunt zeggen maar ik wil niet nee zeggen. Als ik me opgeef dan wil ik t ook gewoon doen. Maar ja tegelijkertijd lijkt t me ook wel heel mooi om iemand op zo’n manier te kunnen helpen. Ik ben wel bloeddonor en orgaandonor, maar stamcellen doneren voelt dan nog wel als waardevoller: dat je écht verschil kunt maken voor iemand.
Volgens de CAO wel, maar wij hebben diensten die altijd doorgaan, dus ik ben vandaag met 1 collega wel aan het werk.