Ja die bedoel ik! Zag net weer wat beelden en kreeg meteen weer de kriebels. Ik hou het wel bij die zwerver en de piraten uit pipi langkous, eng genoeg.
Omg komt dat daarvan?! Dat zeggen verschillende mensen in mān familie nog steeds als grap
Favoriete grap/woord van mijn pa
Haha ja ik heb 't iig daarvan
Is ook Veluws/Achterhoeks geloof ik.
En iets met hoofden in een wasmachine, dat vond ik supereng ook maar weet niet meer precies hoe en wat haha
Ik was zo boos toen mān ouders kaartjes voor die film hadden gekocht voor mān kinderfeestje ipv een of andere Amerikaanse. Haha toen kende ik het nog helemaal niet. Daarna wel fan
Hebben jullie ook wel eens de gedachte om alles hier achter te laten, weg te gaan en een nieuw leven ergens anders te beginnen? Ook gewoon geen contact meer met de mensen van het heden.
- Nee
- Ja
- Ik heb dit gedaan
0 stemmers
Orgaaahaneeen woho hoho ho
Ben je een beetje geestelijk gek in je hooft jij
Ik mis het villa tijdperk wel echt!
Ik vind het echt erg dat dit niet meerkeuze is
Je had vroeger ook zon programma met 2 hysterische vrouwen. In zon kitch huis die honden een make over gaven.
De 2 mensen tot nu toe die dit gedaan hebben. Mochten jullie hier wat over vertellen, graag. Hoe heb je dit aangepakt? Deed je dit alleen, met partner? Vriendin?
Hebben er mensen dat echt gedaan? Dus geen contact meer met vrienden, familie, ouders etc? Of zit @Zemraluani of @anon4388265 of een van de andere trollen weer te fucken
Ik ben voor studie toen naar andere kant van land verhuisd in mijn eentje, in stad/provincie waar ik nog nooit geweest was en mijn ouders gingen toen op zelfde moment naar buitenland voor werk dus contact was minimaal daarmee (af en toe Skype; gezien tijdverschil etc).
Dus ja. (dat een fiasco was, was niet de vraag )
En was dat tijdelijk en wist je dat toen? Of voor langere tijd/altijd? En hoe vond je dat?
Stoer!
Ik bedoelde eigenlijk omdat je net stemde dat je altijd trollt bij anonieme polls, puur toeval dat je nu wel serieus had gestemd op ja!
Niet echt maar wel een beetje.
Ik zei vroeger altijd al dat ik in het buitenland ging wonen maar ik ben uiteindelijk verhuisd voor mijn partner. Maar ik vond het wel een kans om opnieuw te beginnen.
Ik heb echt het gevoel dat ik veel trauma heb achtergelaten in Nederland en dat ik een frisse start had waarin ik kon zijn wie ik wil. Niemand kent me hier toch. Ik heb alleen contact met 1 vriendin uit Nederland en mijn ouders en zusje. Verder niemand, geen ooms en tantes of middelbare school vrienden. Ik vind het echt heerlijk
Ik kijk net de intro op YouTube en excusez-moi het is orkanen en niet organenā¦
Als je partner nooit op vakantie zou willen, zelfs niet langer dan 2 nachtjes in een hotel, zou je dit een probleem vinden?
- Ja, zou ik wel een breekpunt in de relatie vinden, wil met partner kunnen reizen
- Beetje jammer, maar zou het niet uitmaken
- Totaal niet jammer, ik ga ook nooit weg/houd niet van vakantie
- Totaal niet jammer, meer tijd voor vakanties met mijn vriendinnen
0 stemmers