Ja auftyfen und schnell.
Als hij vliegangst zou hebben of iets waardoor reizen lastig is ofzo oke. Maar niet willen. Hij heeft niks te willen.
En als je weet dat het tijdelijk is? Bv 5/6/7 jaar lang kunnen jullie niet op vakantie (bedenk zelf maar een reden; geen geld ervoor, geen tijd ervoor, je partner wacht al 7 jaar op corona vaccin). Maar daarna wel.
- Alsnog breekpunt
- Jammer, maar zou niet uitmaken
- Totaal niet jammer
0 stemmers
Nou heb ik het liedje van Meneer de Koekepeer in mijn hoofd!
Ik heb trouwens ook wel eens mijn hoofd door dat decor mogen stoppen. In een tv-museum geloof ik? Daar was ook het decor uit Madelief van die winkel met hoofden waar je dan zelf ook je hoofd door kon doen.
Maar kan je dan zelf wel op vakantie? Zou dan gewoon alleen op vakantie gaan.
Als ik ook thuis moest blijven, dan zou datcwel een breekpunt zijn ja.
Ja dit gebeurt echt regelmatig!!! Ik wil nog steeds een keer wraaknemen door een vuilniszak midden op de dam de pleuren met toevallig een brief geadresseerd aan die gene erin
Heb nog geen doelwit hoor maar dit leek me wel mooi
Ja je kan wel zelf gaan, maar alleen niet met je partner dus.
Zo is er ook een film over een jongen (volgens mij) die in Engeland woont en bij een ruĆÆne terug in de tijd kan reizen en daardoor in de 2e Wereldoorlog terecht komt. Weet niet of ik het me goed herinner maar dat vind ik ook net zoals de film die jij noemt wel heel mooi.
Aangezien deel 2 vanavond op tv wasā¦
Mamma mia
- Love it
- Hate it
0 stemmers
Nooit gezien is geen optie
Ik zou dat echt helemaal geen probleem vinden, eigenlijk zelfs wel chill want ik ga echt het allerliefst in mān eentje op vakantie.
Ohhh door al die oude series moest ik ineens denken aan de serie Mirror, mirror (1995), kennen jullie deze nog?
- Jaaaaa amai nostalgie
- Staat me wel iets van bij
- Nee beter ga je naar topic āBen ik de enige dieā¦ā
0 stemmers
Ok ik ga al
Kan niet wachten op deel 3
Jaa jij begon hier laatst ook al over en toen had ik ineens dikke flashbacks. Ik was die hele film alweer vergeten, maar het was echt eng. Volgens mij heb ik hem ook echt met school gekeken. Was het niet gebaseerd op een boek ofzo?
Ik had nog niet gestemd hoor! Zou t zolang mān ouders leven sowieso nevernooit doen.
Jaa ik heb traumas van die film dus ik praat er vaak over om het te verwerken.
Was vgm idd een boek.
Ik haat haat haat deze film! Echt wie dit uitgebracht heeft moet zich kapot schamen! En dan ook nog eens een deel 2 maken?! Met fucking Cher!
Oh en wanneer die Pierce Brosnan gaat zingen wil ik het liefst mn oren eraf snijden.
Echt deze film kan ik niet eens hatewatchen zo kut issie
Oke dat was het
De griezelbus?
- Niet gekeken
- Eng toen ik jong was
- Niet eng toen ik jong was
- Nog steeds eng
0 stemmers
Ik keek die toen ik echt jong (6) was, en kan me nog precies scenes uit die film herinneren. Heb er echt nachtmerries van gehad.
Vorig jaar was die op tv en voor mijn gevoel was die veel enger? Iig ik durfde niet te kijken, want ik dacht dattie eng was
Nre ik vind/vond dingen die juist eng bedoelt waren niet eng. Want dan zit ik al zo van nou kom maar met je schrik moment hoor.
Maar films waar dan een moraal achter zit maar het is de hele tijd misterieus of spannend⦠Nee hou op hoor.
Ben jij een kniesoor?
- Vaak
- Nooit
- Soms
- Een wat??
0 stemmers
Film(s) niet gezien, vond als kleintje de boeken wel eng (was 10 dan ofzo) MAAR wij hadden computerspelletjes van de griezelbus en die vond ik altijd SUPERENG (en moeilijk op het einde ook)