Ik zou dat echt helemaal geen probleem vinden, eigenlijk zelfs wel chill want ik ga echt het allerliefst in m’n eentje op vakantie.
Ohhh door al die oude series moest ik ineens denken aan de serie Mirror, mirror (1995), kennen jullie deze nog?
- Jaaaaa amai nostalgie
- Staat me wel iets van bij
- Nee beter ga je naar topic ‘Ben ik de enige die…’
0 stemmers
Ok ik ga al
Kan niet wachten op deel 3
Jaa jij begon hier laatst ook al over en toen had ik ineens dikke flashbacks. Ik was die hele film alweer vergeten, maar het was echt eng. Volgens mij heb ik hem ook echt met school gekeken. Was het niet gebaseerd op een boek ofzo?
Ik had nog niet gestemd hoor! Zou t zolang m’n ouders leven sowieso nevernooit doen.
Jaa ik heb traumas van die film dus ik praat er vaak over om het te verwerken.
Was vgm idd een boek.
Ik haat haat haat deze film! Echt wie dit uitgebracht heeft moet zich kapot schamen! En dan ook nog eens een deel 2 maken?! Met fucking Cher!
Oh en wanneer die Pierce Brosnan gaat zingen wil ik het liefst mn oren eraf snijden.
Echt deze film kan ik niet eens hatewatchen zo kut issie
Oke dat was het
De griezelbus?
- Niet gekeken
- Eng toen ik jong was
- Niet eng toen ik jong was
- Nog steeds eng
0 stemmers
Ik keek die toen ik echt jong (6) was, en kan me nog precies scenes uit die film herinneren. Heb er echt nachtmerries van gehad.
Vorig jaar was die op tv en voor mijn gevoel was die veel enger? Iig ik durfde niet te kijken, want ik dacht dattie eng was
Nre ik vind/vond dingen die juist eng bedoelt waren niet eng. Want dan zit ik al zo van nou kom maar met je schrik moment hoor.
Maar films waar dan een moraal achter zit maar het is de hele tijd misterieus of spannend… Nee hou op hoor.
Ben jij een kniesoor?
- Vaak
- Nooit
- Soms
- Een wat??
0 stemmers
Film(s) niet gezien, vond als kleintje de boeken wel eng (was 10 dan ofzo) MAAR wij hadden computerspelletjes van de griezelbus en die vond ik altijd SUPERENG (en moeilijk op het einde ook)
Wow ik wist niet dat dit bestond. Nu wil ik dit spelen.
Ik heb dat zo’n 10 jaar geleden gedaan, maar wil nu toch wel terug naar Nederland
Eet je liever rijst of noodles bij een wokgerecht
- Rijst
- Noodles
0 stemmers
Ik ben dus echt team noodles, love noodles
Zoveel zin nu om Dunya en Desie en al die andere series/films te kijken.
Moet ook opeens denken aan De Daltons, dat vond ik ook erg leuk
Zon zin om de daltons te kijken. Ik vond tim altijd zo zielig
Mijn vriend en ik hebben het er wel eens over gehad om ons voor de grap op te geven. graties vakantie.
Maar wel saaie tv, want we drinken beide niet en zijn zo trouw als een labrador 
Ja Tim was zo lief altijd, en die middelste een monster (in het echte leven zie je dit type schreeuwlelijk ook het vaakst helaas).
Ik herinner me nog een aflevering waar Tim samen met zijn buurmeisje oid in het hokje van het zwembad staat, en dat zij zegt: ‘ik heb een voorbips, nu jij.’ Haha dat arme kind 
Jaa " Die van jou lijkt op een slakje"
Door die scene dacht ik vroeger dat ern piemel opgerold was.