Wow ik wist niet dat dit bestond. Nu wil ik dit spelen.
Ik heb dat zo’n 10 jaar geleden gedaan, maar wil nu toch wel terug naar Nederland
Eet je liever rijst of noodles bij een wokgerecht
- Rijst
- Noodles
0 stemmers
Ik ben dus echt team noodles, love noodles
Zoveel zin nu om Dunya en Desie en al die andere series/films te kijken.
Moet ook opeens denken aan De Daltons, dat vond ik ook erg leuk
Zon zin om de daltons te kijken. Ik vond tim altijd zo zielig
Mijn vriend en ik hebben het er wel eens over gehad om ons voor de grap op te geven. graties vakantie.
Maar wel saaie tv, want we drinken beide niet en zijn zo trouw als een labrador
Ja Tim was zo lief altijd, en die middelste een monster (in het echte leven zie je dit type schreeuwlelijk ook het vaakst helaas).
Ik herinner me nog een aflevering waar Tim samen met zijn buurmeisje oid in het hokje van het zwembad staat, en dat zij zegt: ‘ik heb een voorbips, nu jij.’ Haha dat arme kind
Jaa " Die van jou lijkt op een slakje"
Door die scene dacht ik vroeger dat ern piemel opgerold was.
Heb jij wel eens een “natte droom” waarin je ook echt een orgasme bereikt en daar dan wakker van wordt? Anoniem
- Ja, ik heb dat wel eens
- Nee, waar heb je het over
- Ja, maar alleen qua opwinding niet met orgasme
- Ja, maar ik wordt niet wakker dus alles speelt zich in-dream af
0 stemmers
Hahahahahaha een slakje Dat herinnerde ik me niet meer, zo grappig. Heb nu ook zin om het te kijken.
Ik wil echt zo graag de Daltons kijken nu haha. Was echt m’n lievelingsprogramma vroeger. Ik heb al zitten zoeken net, maar je kan het niet meer bij de NPO terugkijken helaas.
Edit; er staan wel wat afleveringen op YouTube!
Aah die buschauffeur. In de film trok ie op een gegeven moment zijn gezicht eraf en toen zag je dus dat skelet. Dat staat echt in mijn brein geprent.
Ik heb dit 1 keer gehad! Maar vond het achteraf wel een beetje raar/ongemakkelijk
Haha ik had dit dus vannacht en vond het eigenlijk heel nice. Heb wel vaker dat opwindingnsgevoel maar nu echt met orgasme
Als jij broodjes smeert met verschillende soorten beleg op verschillende broodjes, wat doe je dan met je mes?
- Elk beleg een nieuw mes
- Ik smeer m’n mes af aan het brood
- Ik lik m’n mes af tussendoor
- Ik negeer alles wat heilig is en doe m’n kruimelige botermes daarna vol in de jampot
- Geen idee/wisselt/anders
0 stemmers
Afspoelen?
Jam altijd met een schone lepel/mes ivm schimmelvorming. De rest gewoon tussendoor goed afsmeren aan mijn plak brood.
Diegenen die voor elk beleg een nieuw mes pakken hebben vast een vaatwasser.
Haat bestek afwassen
Als er nog boter/Nutella/whatever aan zit, haal ik het er gewoon af met een vel keukenrol. Heb btw wel een vaatwasser maar maar 6 messen.