dit was hier de situatie
Ik had echt alle kleurencombinaties voor mijn toekomstige slotjesbeugel (die ik helaas nooit heb gehad) bedacht toen ik 11 was, ik haal na ruim 15 jaar nog inspiratie uit die fantasieën als ik mijn nagels lak!
Ja iedereen had altijd de leukste kleurtjes op hun beugel en om de zoveel tijd kozen ze nieuwe kleuren uit, nou toen ik eens lotjesbeugel kreeg was het een ander type zonder elastiekjes (ik denk zoals op het plaatje), was echt een vette teleurstelling
Toen het WK/EK was, had ik een keer rood-wit-blauw-oranje. Normaal mocht je maar twee kleuren kiezen. Ik was echt in de wolken zo vet dat dat mocht
Ik heb tijdens mijn studie echt nooit nagedacht over wat ik erna zou kunnen gaan verdienen.
Doet me ook denken aan dat iedereen altijd lekkere
smaakjes had bij fluorhappen terwijl mijn tandarts alleen mint had
Mint was echt by far het meest acceptabel
Aardbei fluor daar word ik nog steeds zwetend van wakker
Er waren ook mensen die bewust rood of geel kozen als kleur waardoor het leek op tandvlees of gele tanden.
Ik aasde altijd op die cola
Cola was extreem goor, en smaakte niet naar cola.
Mijn tandarts had alleen cola of aardbei, ik had zo graag mint gehad.
edit: ik kan niet goed uitleggen waar het dan naar smaakte trouwens, eerder naar ijzer of medicijn of zo. Bleeeeh
Altijd cola. En dan balen als die toevallig op was
Ik heb nog nooit gefluorhapt, dus was sowieso altijd jaloers op wie dat deed. Ik wilde ook zeuren over hoe vies dat was, enzo! Ik vroeg me stiekem altijd af of mijn tandarts wel goed was, aangezien ik nooit behandelingen kreeg.
Heb jij vroeger fluor gehapt?
- Ja!
- Nee.
0 stemmers
Goorste wat er bestaat, echt vreselijk
Ik vond het vroeger heel stom dat mijn tandarts daar niet aan deed, want klasgenootjes die bij een andere tandarts zaten en daar wel aan deed, kregen na het fluor happen een leuk speeltje
Omg echt ik heb denk ik alle smaken wel geprobeerd en geen één was acceptabel? Alles kokhalzend, tranen over mijn wangen biggelend, naar de seconde wijzer kijkend uitgezeten. Wat een drama
Ik heb het ooit 1x gehad en toen heb ik behoorlijk gekotst😅. Dat had de tandarts toen in het systeem gezet blijkbaar en daarna hoefde ik nooit meer.
Jaloers hierop
Ik kan me niet herinneren dat ik fluor moest happen. De tandarts smeerde met een klein kwastje fluor overal over mn tanden.
Ik mocht een smaakje kiezen zoals banaan of pepermunt, en daarna een cadeautje uitzoeken. Vond het wel leuk ofzo. Alleen ik kwijlde nogal.