Stel je persoonlijke vraag #27

Altijd cola. En dan balen als die toevallig op was :sob:

Ik heb nog nooit gefluorhapt, dus was sowieso altijd jaloers op wie dat deed. Ik wilde ook zeuren over hoe vies dat was, enzo! Ik vroeg me stiekem altijd af of mijn tandarts wel goed was, aangezien ik nooit behandelingen kreeg.

Heb jij vroeger fluor gehapt?

• Ja!
  • Nee.

0 stemmers

2 likes

Goorste wat er bestaat, echt vreselijk

9 likes

Ik vond het vroeger heel stom dat mijn tandarts daar niet aan deed, want klasgenootjes die bij een andere tandarts zaten en daar wel aan deed, kregen na het fluor happen een leuk speeltje

2 likes

Omg echt ik heb denk ik alle smaken wel geprobeerd en geen één was acceptabel? Alles kokhalzend, tranen over mijn wangen biggelend, naar de seconde wijzer kijkend uitgezeten. Wat een drama

5 likes

Ik heb het ooit 1x gehad en toen heb ik behoorlijk gekotst😅. Dat had de tandarts toen in het systeem gezet blijkbaar en daarna hoefde ik nooit meer.

7 likes

Jaloers hierop

2 likes

Ik kan me niet herinneren dat ik fluor moest happen. De tandarts smeerde met een klein kwastje fluor overal over mn tanden.

5 likes

Ik mocht een smaakje kiezen zoals banaan of pepermunt, en daarna een cadeautje uitzoeken. Vond het wel leuk ofzo. Alleen ik kwijlde nogal.

2 likes

Ik kreeg altijd zo de slappe lach samen met mijn moeder als ik zo’n fluor behandeling kreeg.

12 likes

Dit deed mijn tandarts ook idd, en dan zei hij dat het helemaal lekker was met smaakje (banaan) maar dat vond ik juist het goorste dat je kan bedenken. En dan mocht je een uur niet eten.
Wij gingen altijd super vroeg en dan had ik nog niet ontbeten van tevoren, altijd spijt.

Dat happen moest ik vgm alleen bij de ortho om zo’n mal te maken, dat was ook goor.

1 like

Ja dat niet eten was een hel! Want je mocht ook niet drinken geloof ik. Dan had je een uur lang die gore smaak in je mond voor je eindelijk een slok water mocht

1 like

Hahaha ja vreselijk. De laatste keer dat ik het kreeg was het volgens mij ineens wel aardbeiachtig en doorzichtig? Terwijl ik al die jaren daarvoor van die dikke gele brokken banaan kreeg. Hebben ze het gewoon aangepast toen ik bijna niet meer hoefde.

2 likes

Bij mij werd het erop gesmeerd en hoefde ik goddank niet te happen

1 like

Soms in mijn eigen huis zelfs. Vaak bij mijn opa en oma thuis. Niet dat ik niet weet waar ik ben :sweat_smile: maar dat het heel anders voelt. Alsof ik de woning vanuit een ander perspectief zie. Eentje die meer vervreemdend voelt.
Of bedoel je het niet zo?

Bij plekken uit mijn verleden is het meer dat het er anders uit ziet dan in mijn herinnering. Groter of kleiner ofzo. Dat heb ik dan vast verkeerd opgeslagen en elke keer die herinnering weer aangepast.

4 likes

Ja dit precies! Heb dat bijna op alle plekken van toen ik kind was. Nu als volwasse veel minder voor mijn gevoel

1 like

Hoeveel zakken chips koop jij gemiddeld in een maand?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10

0 stemmers

Omg jaloers! Ik had toen alleen oranje :pensive:
Ik was ook vet jaloers op alle mensen die zwarte elastiekjes van hun ouders mochten.

1 like

Hahaha ik lees nu de reacties over fluor happen en proef gelijk een zure smaak in mijn mond en begin veel speeksel aan te maken :rofl:

5 likes

Stel we moeten in de toekomst gaan betalen om gebruik te kunnen maken van Facebook en/of Instagram. Zou jij hiervoor betalen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wat is het maximale bedrag dat je hier per maand voor zou willen betalen?

• Max 5 euro
  • Max 10 euro
  • Max 15 euro
  • Max 20 euro
  • Meer dan 20 euro
  • Ik wil stemmen, niet dokken

0 stemmers

1 like