Ik kreeg altijd zo de slappe lach samen met mijn moeder als ik zo’n fluor behandeling kreeg.
Dit deed mijn tandarts ook idd, en dan zei hij dat het helemaal lekker was met smaakje (banaan) maar dat vond ik juist het goorste dat je kan bedenken. En dan mocht je een uur niet eten.
Wij gingen altijd super vroeg en dan had ik nog niet ontbeten van tevoren, altijd spijt.
Dat happen moest ik vgm alleen bij de ortho om zo’n mal te maken, dat was ook goor.
Ja dat niet eten was een hel! Want je mocht ook niet drinken geloof ik. Dan had je een uur lang die gore smaak in je mond voor je eindelijk een slok water mocht
Hahaha ja vreselijk. De laatste keer dat ik het kreeg was het volgens mij ineens wel aardbeiachtig en doorzichtig? Terwijl ik al die jaren daarvoor van die dikke gele brokken banaan kreeg. Hebben ze het gewoon aangepast toen ik bijna niet meer hoefde.
Bij mij werd het erop gesmeerd en hoefde ik goddank niet te happen
Soms in mijn eigen huis zelfs. Vaak bij mijn opa en oma thuis. Niet dat ik niet weet waar ik ben maar dat het heel anders voelt. Alsof ik de woning vanuit een ander perspectief zie. Eentje die meer vervreemdend voelt.
Of bedoel je het niet zo?
Bij plekken uit mijn verleden is het meer dat het er anders uit ziet dan in mijn herinnering. Groter of kleiner ofzo. Dat heb ik dan vast verkeerd opgeslagen en elke keer die herinnering weer aangepast.
Ja dit precies! Heb dat bijna op alle plekken van toen ik kind was. Nu als volwasse veel minder voor mijn gevoel
Hoeveel zakken chips koop jij gemiddeld in een maand?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Omg jaloers! Ik had toen alleen oranje
Ik was ook vet jaloers op alle mensen die zwarte elastiekjes van hun ouders mochten.
Hahaha ik lees nu de reacties over fluor happen en proef gelijk een zure smaak in mijn mond en begin veel speeksel aan te maken
Stel we moeten in de toekomst gaan betalen om gebruik te kunnen maken van Facebook en/of Instagram. Zou jij hiervoor betalen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, wat is het maximale bedrag dat je hier per maand voor zou willen betalen?
- Max 5 euro
- Max 10 euro
- Max 15 euro
- Max 20 euro
- Meer dan 20 euro
- Ik wil stemmen, niet dokken
0 stemmers
Zou ik eigenlijk geen slecht idee vinden, misschien kom ik dan eindelijk van mijn telefoon/social media verslaving af.
Wow ben ik de enige die dit zou doen? Waarom haha we betalen toch ook met z’n allen voor Netflix en televisieabonnement enzo? Waarom dan niet voor een sociaal platform?
Uit Netflix haal ik plezier en uit social media niet.
Ik zat er sowieso al over te denken om mijn accounts te verwijderen, dit zou voor mij dan echt het laatste zetje zijn.
Ik vind Netflix ook anders omdat je daar naar series en films kijkt die door mensen zijn geproduceerd. Het lijkt me niet meer dan logisch om ze voor hun werk te betalen. Maar ik ga niet betalen om Henk en Ingrid te zien rellen over 5G of om de baby’s van oud-klasgenoten te bekijken, nee bedankt.
Maar bij Netflix heb je geen reclames terwijl je kijkt. Bij Instagram wordt je doodgegooid met sponsored content. Denk niet dat dit verandert wanneer je ervoor moet gaan betalen.
Ik zou op zich wel betalen voor een sociaal platform (bijv. het forum, wanneer dat geopperd wordt vind ik dat een goed idee), maar fb en co zitten zo in elkaar dat gebruikers hun verdienmodel zijn. Ik betaal ze al met mijn persoonlijke informatie, dat is wat mij betreft idealiter al te veel. Streamingdiensten verkopen mij films, series etc, terwijl sociale media mij verkoopt aan bedrijven. Dat voelt scheef!
Ik denk ook dat als FB en Insta geld gaan vragen dat er dan wel een ander platform opduikt dat wel gratis is waar iedereen dan heen gaat.
Ik eet bijna elke dag wel een bakje chips haha. Echt m’n avond ritueel, zonder chips voelt de dag niet af.
Oh nee ik hoef ook niet te betalen voor Henk en Ingrid inderdaad, maar ik gebruik bijvoorbeeld Instagram ook veel voor inspiratie voor bakken, recepten, interieurs ect, ik volg bepaalde winkels of kleine bedrijfjes of specifieke mensen met een bepaalde stijl of ideeën… daar haal ik net zo goed plezier uit als uit Netflix.