Knallen jullie nu echt uit jullie huis, dat er eigenlijk geen plek is voor jullie gezin? Geen opties om een beetje te verbouwen, schuurtje in de tuin, bureautje in een hoek? Als het echt te krap is, zou ik wel kijken om te verhuizen, maar als verder het leven gewoon zo leuk en praktisch is op jullie huidige plek, zou ik daar willen blijven. Locatie maakt wel veel uit voor je leefstijl denk ik.
Ik vind 20 minuten fietsen echt verwaarloosbaar eerlijk gezegd en ook helemaal niet zo afgelegen klinken, in veel steden als je niet in het centrum woont moet je ook 20 minuten fietsen naar van alles. Ik ben als kind denk ik vergelijkbaar opgegroeid en vond het echt geen issue, en mijn ouders hadden ook geen auto dus we deden echt alles op de fiets. Volgens mij zijn kinderen vaak behoorlijk veel flexibeler dan volwassenen soms denken, als jullie zelf liever zouden verhuizen zou ik het denk ik niet laten daarom. Straks weten ze niet beter.
Haha, maar reizen kan ook superleuk zijn! Als je alleen met de trein bent bent lekker een boek lezen of podcasts luisteren, als je met iemand samen reist ben je tijd samen aan het doorbrengen. Of roadtrippen met muziek en snacks.
Schoonmaken is gewoon stom, hoe chill als je dat niet zelf hoeft te doen!
Wat vind je van de Meyer Briggs test/16personalities?
- Leuk
- Interessant
- Vaak kloppend
- Vaak niet kloppend
- Stom
- Onzin
- Geen idee wat dit is
- Met een korreltje zout nemen
0 stemmers
Maar schoonmaken zou je (als je de middelen hebt) nog kunnen uitbesteden.
Invloed op het weer lijkt me wel echt chill.
Mensen vullen die test in over zichzelf dus het is heel logisch dat de test bij veel mensen vaak klopt (het resultaat is namelijk gebaseerd op vragen die ze over zichzelf beantwoorden). Zou het verder met een flinke korrel zout nemen maar vind het opzich wel interessant om te weten wat er bij mensen uitkomt en hoe die zichzelf dus zien.
Ja dit! Ik zie het als een soort vertaalslag van je beeld over jezelf. Ik bedenk nu dat het wel leuk zou zijn om iemand anders ‘m over jou in te laten vullen.
Ik word er vooral zo ontzettend doodmoe omdat het zoooo vaak terugkomt. Mensen moeten eens wat minder obsessief met zichzelf bezig zijn
Dat doe je tijdens de studie psychologie, ruzie en huilen gegarandeerd waren die lessen! 

Ja, maar stel je voor dat iemand invloed op het weer heeft en het daardoor nooit meer zou regenen of sneeuwen (zeg maar dag tegen de natuur)?? 
Liever alles en iedereen op mute kunnen zetten, ik haat geluidsprikkels enorm.
Altijd als ik ‘m invul kom ik wel bij hetzelfde uit, maar ik kan me er gewoon niet in vinden? Sommige dingen wel natuurlijk, maar echt niet alsof ik denk ‘wow dit ben ik’.
Ik vind juist dat de meeste mensen zichzelf eens wat beter zouden mogen analyseren. Of dat met zo’n testje moet is dan weer de vraag
Mensen die dit in hun Tinderprofiel zetten 
Wat heb je liever?
- Een appartement van 1 miljoen waar je alles gelijkvloers hebt
- Nee liever een huis met dan 3 a 4 verdiepingen van 1 miljoen
0 stemmers
Huis, want tuin!
Appartementen op begane grond hebben soms toch ook tuin?
Ik wil geen appartement want buren, huis is vrijstaand denk ik voor dat geld (mag ik het hopen).
Tenzij die verdiepingen met een lift komen. Heb gewrichtspijnen en kan dan niet de trappen op.
Ja true, waar je 5 verdiepingen bovenburen lekker op kunnen kijken
en vaak is dat zo’n klein dingetje.
Ik leef alleen op drama waar ik niet zelf bij betrokken ben