Stel je persoonlijke vraag #27

Verdiepingen zijn leuk tot je je been breekt of moe bent oid

5 likes

@Eddie toch?

grapje :yum:

Typen jouw ouders ook met punten op whatsapp? Dus ā€œIs goed. Tot zo.ā€

• Ja, mijn moeder(s)
  • Ja, mijn vader(s)
  • Nee

0 stemmers

Gebruiken jouw ouders emoji’s?

• Ja, mijn moeder(s)
  • Ja, mijn vader(s)
  • Nee

0 stemmers

Hebben je ouders een telefoonhoesje met een flapje die je dicht kan doen?

• Ja, mijn moeder(s)
  • Ja, mijn vader(s)
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Niet met 1 punt, maar met meerdere puntjes (zoals iedereen z’n vader en moeder)…

En mijn vader stuurt te pas en te onpas deze :smirk: :smirk: op de meest gekke momenten haha

8 likes

Wat is hier mis mee? :sob:

11 likes

Ja mijn moeder ook, toen m’n tante gevaccineerd zou worden maar 't niet doorging ivm besmetting ā€œtante zou vandaag moeten :smirk:ā€

Zo van lekker puh geen vaccin

3 likes

Is gewoon echt iets voor 50+ers :grimacing:

3 likes

Ik typ zo maar dan met uitroeptekens als blijk van enthousiasme haha.
De meest gebruikte emoji van m’n moeder is volgens mij :+1: en allebei m’n ouders hebben zo’n hoesje met flap haha

2 likes

Mijn vader gebruikt heel vaak zijn memoji, vind ik wel cute en hij lijkt ook echt op hem.

25 likes

Niks mis mee, maar voor mijn gevoel hebben alle moeders dit hahaha dus was even benieuwd

1 like

Shit wil je effe niet mijn echte leeftijd hier posten? Wil graag anoniem blijven :shushing_face:

2 likes

Ik heb een telefoonhoesje met flapje en mijn moeder niet :older_woman:

2 likes

Wjekw/deze, boekentopic en wat eet je vanavond denk ik. Lastig kiezen

1 like

Vooral forummers die ergens superveel verstand van hebben. Dus ik heb altijd zoiets als @Ovenschaal bijvoorbeeld een post liked in het corona topic of het complottheorieƫn topic, heb ik iig iets goeds gepost ofso haha.

23 likes

Ik vind het altijd leuk als jij of @Vaiana of @Marsepein m’n posts liken of reageren haha, verder soms anderen ook nog maar dat hangt ook wat van het topic af

3 likes

Ik ben echt aangenaam verrast over hoe goed passend mijn ouders emoji’s inzetten. Mijn moeder stuurt zelfs af en toe een gifje (al kwam ze er volgens mij pas later achter dat die dingen bewegen, want soms stuurde ze daar wel hele vreemde van haha).
Verder doen ze wel mee aan de bij zestigers horende flaphoesjes.

7 likes

Mijn vader stuurt zelfs stickers, hij is echt hip

9 likes

Jawel dat vind ik ook hoor! Uiteindelijk als ik jou in discussies zie kom je altijd met goede argumenten en is het niet zo dat de drama er vamag spat ofzo en als je soms eens aangeeft zin te hebben in een stookpoll valt het uiteindelijk ook wel mee hoe dat uiteindelijk loopt

1 like

Ik ben dus zelf degene die altijd met punten typt. Ben ik een boomer?

Ik ken trouwens iemand die zei dat er altijd drama om haar heen is (vriendinnen of familie). Heel verontwaardigd en raar vond ze. Toen ik de meid beter leerde kennen bleek ze zelf de drama te zijn.

3 likes

Het startsalaris van 30 jr geleden was meer dan dit van 2.600 euro?