Ja, maar stel je voor dat iemand invloed op het weer heeft en het daardoor nooit meer zou regenen of sneeuwen (zeg maar dag tegen de natuur)??
Liever alles en iedereen op mute kunnen zetten, ik haat geluidsprikkels enorm.
Altijd als ik ‘m invul kom ik wel bij hetzelfde uit, maar ik kan me er gewoon niet in vinden? Sommige dingen wel natuurlijk, maar echt niet alsof ik denk ‘wow dit ben ik’.
Ik vind juist dat de meeste mensen zichzelf eens wat beter zouden mogen analyseren. Of dat met zo’n testje moet is dan weer de vraag
Mensen die dit in hun Tinderprofiel zetten
Wat heb je liever?
- Een appartement van 1 miljoen waar je alles gelijkvloers hebt
- Nee liever een huis met dan 3 a 4 verdiepingen van 1 miljoen
0 stemmers
Huis, want tuin!
Appartementen op begane grond hebben soms toch ook tuin?
Ik wil geen appartement want buren, huis is vrijstaand denk ik voor dat geld (mag ik het hopen).
Tenzij die verdiepingen met een lift komen. Heb gewrichtspijnen en kan dan niet de trappen op.
Ja true, waar je 5 verdiepingen bovenburen lekker op kunnen kijken en vaak is dat zo’n klein dingetje.
Ik leef alleen op drama waar ik niet zelf bij betrokken ben
Verdiepingen zijn leuk tot je je been breekt of moe bent oid
Typen jouw ouders ook met punten op whatsapp? Dus “Is goed. Tot zo.”
- Ja, mijn moeder(s)
- Ja, mijn vader(s)
- Nee
0 stemmers
Gebruiken jouw ouders emoji’s?
- Ja, mijn moeder(s)
- Ja, mijn vader(s)
- Nee
0 stemmers
Hebben je ouders een telefoonhoesje met een flapje die je dicht kan doen?
- Ja, mijn moeder(s)
- Ja, mijn vader(s)
- Nee
0 stemmers
Niet met 1 punt, maar met meerdere puntjes (zoals iedereen z’n vader en moeder)…
En mijn vader stuurt te pas en te onpas deze
op de meest gekke momenten haha
Wat is hier mis mee?
Ja mijn moeder ook, toen m’n tante gevaccineerd zou worden maar 't niet doorging ivm besmetting “tante zou vandaag moeten ”
Zo van lekker puh geen vaccin
Is gewoon echt iets voor 50+ers
Ik typ zo maar dan met uitroeptekens als blijk van enthousiasme haha.
De meest gebruikte emoji van m’n moeder is volgens mij en allebei m’n ouders hebben zo’n hoesje met flap haha
Mijn vader gebruikt heel vaak zijn memoji, vind ik wel cute en hij lijkt ook echt op hem.