Stel je persoonlijke vraag #27

Haha ik ben sowieso team gelijkvloers. Heb echt geen zin ik traplopen idd als ik moe ben. Vind alles op 1 verdieping echt een verademing. Vorig jaar moesten we serieus iets van 80 traptreden af voordat de voordeur open kon.

1 like

Als jij een nieuwe parfum op hebt, heb je dan ook het gevoel dat je dat veel langer ruikt dan een geurtje die je al vaker hebt gedragen?

• Ik draag geen parfum
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh my god, ik heb d&g light blue gekocht. Vond ik altijd wel een vrij neutrale frisse geur maar het blijft me achtervolgen sinds ik het gisteren heb opgespoten.

Bof jij even, want volgens mij like ik bijna alles wat ik van jou voorbij zie komen :sweat_smile:

1 like

Als ik iets ‘grappigs’ post en de mensen die dat liken zijn mensen die ik zelf grappig vindt dan bevestigt dat voor mij dat m’n poging tot grap ook echt grappig was.

21 likes

Je gaat niet weg uit het baktopic toch :sob:

Ik vond het ooit leuk dat Marbella mij had genoemd in dat ze blij werd als ik haar post leuk vond of erop reageerde? Samen met wat anderen. Hier maakt het me niet uit. :clown_face:

Gebruik jij deze emoji wel eens? :wink:

• Neen
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Alleen als ik vervelend wil doen.

9 likes

Vier jij Moederdag?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Zo ja, geef je grote cadeaus? Als in: meer dan een bloemetje, kaartje, chocola, of ander aardigheidje

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Zo ja, ga je langs bij je moeder of iets anders leuks doen samen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

En de laatste, ultieme vraag dan. Ik vind Moederdag:

• Leuk
  • Onzin
  • Pijnlijk
  • Neutraal

0 stemmers

Heb jij nu je droombaan?

• Ja, ik heb écht mijn droombaan en wil dit het liefst tot mijn pensioen doen
  • Op dit moment in mijn leven is het mijn droombaan, maar in de toekomst wil ik wel nog wat anders doen
  • Mijn werk is is leuk en geeft me plezier, maar het is niet mijn droombaan
  • Mijn werk is prima
  • Nee, ik heb alles behalve mijn droombaan
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Ugh, vind dat zo’n kut emoji, zou je gelijk blokken lol.

5 likes

Dit jaar nog wel. Maar wil er hierna mee gaan stoppen. Dan ga ik vaker cadeautjes en kleinigheidjes voor mijn moeder halen op andere momenten, heb daar geen onzin commerciële dag voor nodig.

1 like

Als ik toevallig op visite ga neem ik wel wat mee, voor zowel mijn vader als moeder. Gewoon iets leuks, kleins.
Maar speciaal iets kopen, nehh.

1 like

Hahaa dat is het ook. Lekker passief agressief.

Mijn ouders komen volgende week hierheen en vandaag gaan we naar mijn schoonouders, maar niet per se om moederdag ofzo. Heb wel chocolaatjes en een kaartje naar mijn moeder gestuurd, want ik weet dat ze dat leuk vindt.

1 like

Vind jij het belangrijk dat je iets leuks en origineels koopt voor moederdag?

• Nee bossie bloemen is prima
  • Ja
  • N.v.t.

0 stemmers

Ik wil dus altijd iets heel leuks kopen maar ik kom meestal uiteindelijk met iets standaards aanhobbelen.

Bij dezen

5 likes

Is mijn droombaan HAAT alleen de weekenden en feestdagen werken dus ik wil in de toekomst iets anders

3 likes

De Karl stamp of approval is wel de meest waardevolle inderdaad.

5 likes

Veel mensen vinden valentijn en moeder/vaderdag etc dus onzin. Wat vinden jullie dan van verjaardagen? Ik vind dat eigenlijk, als ik er goed over nadenk, ook iets geks. De tijd verstrijkt gewoon, voor (de meeste) mensen is het niet per se een prestatie.

• Ik vind verjaardagen vieren logisch
  • Ik vind verjaardagen vieren eigenlijk ook wel gek

0 stemmers

• Ik vier het sowieso al niet
  • Ik vier het wel

0 stemmers