Niks mis mee, maar voor mijn gevoel hebben alle moeders dit hahaha dus was even benieuwd
Shit wil je effe niet mijn echte leeftijd hier posten? Wil graag anoniem blijven
Ik heb een telefoonhoesje met flapje en mijn moeder niet
Wjekw/deze, boekentopic en wat eet je vanavond denk ik. Lastig kiezen
Vooral forummers die ergens superveel verstand van hebben. Dus ik heb altijd zoiets als @Ovenschaal bijvoorbeeld een post liked in het corona topic of het complottheorieƫn topic, heb ik iig iets goeds gepost ofso haha.
Ik vind het altijd leuk als jij of @Vaiana of @Marsepein mān posts liken of reageren haha, verder soms anderen ook nog maar dat hangt ook wat van het topic af
Ik ben echt aangenaam verrast over hoe goed passend mijn ouders emojiās inzetten. Mijn moeder stuurt zelfs af en toe een gifje (al kwam ze er volgens mij pas later achter dat die dingen bewegen, want soms stuurde ze daar wel hele vreemde van haha).
Verder doen ze wel mee aan de bij zestigers horende flaphoesjes.
Mijn vader stuurt zelfs stickers, hij is echt hip
Jawel dat vind ik ook hoor! Uiteindelijk als ik jou in discussies zie kom je altijd met goede argumenten en is het niet zo dat de drama er vamag spat ofzo en als je soms eens aangeeft zin te hebben in een stookpoll valt het uiteindelijk ook wel mee hoe dat uiteindelijk loopt
Ik ben dus zelf degene die altijd met punten typt. Ben ik een boomer?
Ik ken trouwens iemand die zei dat er altijd drama om haar heen is (vriendinnen of familie). Heel verontwaardigd en raar vond ze. Toen ik de meid beter leerde kennen bleek ze zelf de drama te zijn.
Het startsalaris van 30 jr geleden was meer dan dit van 2.600 euro?
Haha ik ben sowieso team gelijkvloers. Heb echt geen zin ik traplopen idd als ik moe ben. Vind alles op 1 verdieping echt een verademing. Vorig jaar moesten we serieus iets van 80 traptreden af voordat de voordeur open kon.
Als jij een nieuwe parfum op hebt, heb je dan ook het gevoel dat je dat veel langer ruikt dan een geurtje die je al vaker hebt gedragen?
- Ik draag geen parfum
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh my god, ik heb d&g light blue gekocht. Vond ik altijd wel een vrij neutrale frisse geur maar het blijft me achtervolgen sinds ik het gisteren heb opgespoten.
Bof jij even, want volgens mij like ik bijna alles wat ik van jou voorbij zie komen
Als ik iets āgrappigsā post en de mensen die dat liken zijn mensen die ik zelf grappig vindt dan bevestigt dat voor mij dat mān poging tot grap ook echt grappig was.
Je gaat niet weg uit het baktopic toch
Ik vond het ooit leuk dat Marbella mij had genoemd in dat ze blij werd als ik haar post leuk vond of erop reageerde? Samen met wat anderen. Hier maakt het me niet uit.
Gebruik jij deze emoji wel eens?
- Neen
- Ja
0 stemmers
Alleen als ik vervelend wil doen.
Vier jij Moederdag?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Zo ja, geef je grote cadeaus? Als in: meer dan een bloemetje, kaartje, chocola, of ander aardigheidje
- Ja
- Nee
- Soms
- Verkeerd gestemd
0 stemmers
Zo ja, ga je langs bij je moeder of iets anders leuks doen samen?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En de laatste, ultieme vraag dan. Ik vind Moederdag:
- Leuk
- Onzin
- Pijnlijk
- Neutraal
0 stemmers