Haha sowieso dat dit van een kinderdagverblijf komt?
Het boeit me eigenlijk allemaal geen hol maar als je het leuk vindt, grijp gewoon lekker elke gelegenheid aan om een feestje te vieren, prima toch
Hahaha love dat. Mn ouders hebben een enorme doos met allerlei prullaria wat wij ooit hebben gemaakt bewaard. Dus ook knutselwerkjes van het kinderdagverblijf/peuterspeelzaal etc. Want dat vonden ze ekt het mooist! En ook zo random dat cadeau wat jij verteld daarom vind ik dat altijd zo grappig. Veel plezier met je jampot. 
Ik heb een rond schilderijtje met gedroogde bloemen gekocht voor m’n moeder. Zegt ze ‘oh dit past veel beter in jouw huis, neem maar mee’. :’)
Deze vrouw is een genie. Dit is gewoon het enige goede antwoord als je een cadeau krijgt wat niet je ding is. 
Mijn moeder hecht niet zoveel aan moederdag, ze is ook gewoon met m’n vader de hort op vandaag haha. Volgende keer dat ik haar zie krijgt ze wel een bloemetje 

Nu vind ik het stiekem heel mooi en in m’n huis passen, dus i dont mind.
Gelukkig ben ik heel scheutig met mijn likes
Net zo geniaal eigenlijk. Cadeau voor jezelf, ik bedoel, zonder jou was ze geeneens moeder.
Dit zeg ik ook altijd. Fijne moederdag, dankzij mij kan je hier vieren
(typisch verwend enig kind hè)

Maakten jullie vroeger van die standaard rijmpjes voor moederdag?

- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik bedenk me nu hoeveel moeders in nederland hetzelfde cadeau krijgen lol.
In griekenland ( tenminste waar ik vandaan kom) vieren we niet echt onze verjaardag (soms voor jonge kids) maar meer onze naam dag. ( Als de heilige waarnaar je vernoemt bent jarig is of iets.)
Hebben de meeste mensen daar dan sowieso een naam die afkomt van een heilige?
Ja soy pepe wie kent hem niet
Jaa iedereen is ook vernoemd naar opas en omas haha. Heel veel mensen hebben de zelfde naam
Met welke feestdag krijg je meestal een cadeautje?
- Moederdag
- Vaderdag
- Kinderdag
- Dierendag
- Valentijnsdag
- Pasen
- Verjaardag
- Naamdag
- Kerst
- Sinterklaas
- Oud en nieuw
- Nog iets anders
0 stemmers
Vroeger kreeg ik altijd een boek als het boekenweek was.
Ik wou dat mn voeten nog groeiden, dan moest ik weer verplicht nieuwe schoenen. Ik krijg eigenlijk alleen met mn verjaardag cadeaus. Maar vind ik prima.
Oja vroeger kregen we geld als er kermis was van mn oma. Maar ik weet tot heden niet waar die kermis was en ook nooit geweest.