Dit jaar nog wel. Maar wil er hierna mee gaan stoppen. Dan ga ik vaker cadeautjes en kleinigheidjes voor mijn moeder halen op andere momenten, heb daar geen onzin commerciële dag voor nodig.
Als ik toevallig op visite ga neem ik wel wat mee, voor zowel mijn vader als moeder. Gewoon iets leuks, kleins.
Maar speciaal iets kopen, nehh.
Hahaa dat is het ook. Lekker passief agressief.
Mijn ouders komen volgende week hierheen en vandaag gaan we naar mijn schoonouders, maar niet per se om moederdag ofzo. Heb wel chocolaatjes en een kaartje naar mijn moeder gestuurd, want ik weet dat ze dat leuk vindt.
Vind jij het belangrijk dat je iets leuks en origineels koopt voor moederdag?
- Nee bossie bloemen is prima
- Ja
- N.v.t.
0 stemmers
Ik wil dus altijd iets heel leuks kopen maar ik kom meestal uiteindelijk met iets standaards aanhobbelen.
Bij dezen
Is mijn droombaan HAAT alleen de weekenden en feestdagen werken dus ik wil in de toekomst iets anders
De Karl stamp of approval is wel de meest waardevolle inderdaad.
Veel mensen vinden valentijn en moeder/vaderdag etc dus onzin. Wat vinden jullie dan van verjaardagen? Ik vind dat eigenlijk, als ik er goed over nadenk, ook iets geks. De tijd verstrijkt gewoon, voor (de meeste) mensen is het niet per se een prestatie.
- Ik vind verjaardagen vieren logisch
- Ik vind verjaardagen vieren eigenlijk ook wel gek
0 stemmers
- Ik vier het sowieso al niet
- Ik vier het wel
0 stemmers
Haha sowieso dat dit van een kinderdagverblijf komt?
Het boeit me eigenlijk allemaal geen hol maar als je het leuk vindt, grijp gewoon lekker elke gelegenheid aan om een feestje te vieren, prima toch
Hahaha love dat. Mn ouders hebben een enorme doos met allerlei prullaria wat wij ooit hebben gemaakt bewaard. Dus ook knutselwerkjes van het kinderdagverblijf/peuterspeelzaal etc. Want dat vonden ze ekt het mooist! En ook zo random dat cadeau wat jij verteld daarom vind ik dat altijd zo grappig. Veel plezier met je jampot.
Ik heb een rond schilderijtje met gedroogde bloemen gekocht voor m’n moeder. Zegt ze ‘oh dit past veel beter in jouw huis, neem maar mee’. :’)
Deze vrouw is een genie. Dit is gewoon het enige goede antwoord als je een cadeau krijgt wat niet je ding is.
Mijn moeder hecht niet zoveel aan moederdag, ze is ook gewoon met m’n vader de hort op vandaag haha. Volgende keer dat ik haar zie krijgt ze wel een bloemetje
Nu vind ik het stiekem heel mooi en in m’n huis passen, dus i dont mind.
Gelukkig ben ik heel scheutig met mijn likes
Net zo geniaal eigenlijk. Cadeau voor jezelf, ik bedoel, zonder jou was ze geeneens moeder.
Dit zeg ik ook altijd. Fijne moederdag, dankzij mij kan je hier vieren (typisch verwend enig kind hè)