Ooh zachte bolletjes zijn idd nasty qua structuur
Het ligt aan het brood
Anoniem!
Ben jij blij met jouw borsten? Op een schaal van 1 tot 10. 1 is echt helemaal niet, 10 is, ja perfect ik ben zo blij met deze tieten.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Nog eentje en die is ook anoniem!
Had je liever je borsten kleiner of groter gehad? Als je moest kiezen dan he.
- Kleiner
- Groter
0 stemmers
Waar ik ben regent het al de hele pleurisdag en net knalde de onweer zelfs zo hard dat ik mezelf van schrik op de grond liet vallen omdat ik dacht dat het een bom was dus ik weet niet waar je het over hebt.
Ik ben net wakker (nachtdienst) en ben van bed naar mijn hangmat verplaatst
Sorry alvast als je echt in paniek was, maar ik zie het helemaal voor me en vind het zo theatraal dat ik er gewoon van moet lachen.
Hahaha nee ik was niet in paniek omdat ik heel snel door had dat het onweer was, maar ik weet in ieder geval wat mijn “fight or flight” modus is en de buren weten het nu ook.
Valt hier stokbrood met salades en brie en kaasjes ook onder? Zo ja, 2 x per week soms (gewoon in mn eentje haha)
Ik moest eigenlijk in alkmaar zijn of all places maar heb dat geskipt. Daar vind ik het altijd vooral waaien lol .
Kan jij borduren?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Tellen sokken mee?
Alleen de simpele kruissteek
In dat geval wel wat haha, heb een voorkeur voor hysterische lichte afzichtelijke sokken
Welke omschrijving past het beste bij jou op dit moment van je leven?
- Carrière tijger
- Moeder
- Feestbeest
- Sporter
- Creatieveling
- Filosoof
- Foodie
0 stemmers
Luilak
En met welke identificeer je je het minst? (Speciaal voor @Spaarlamp nog een optie toegevoegd)
- Carrière tijger
- Creatieveling
- Foodie
- Sporter
- Filosoof
- Moeder
- Feestbeest
- Luilak
0 stemmers
Douche jij met dit ding?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken je mensen die met die spons douchen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoeveel sterren zou je deze spons geven?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
“I have no idea what I’m doing”
Ja wij allemaal, da’s nu eenmaal wat het leven is.