Stel je persoonlijke vraag #27

Dit klinkt fantastisch, als je het all-inclusive hotel vervangt door een lief pensionnetje.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ik weiger mij te identificeren met Peter Rudolf.

0 stemmers

1 like

Welke pitten van je fornuis gebruik je het meeste?

• De kleinste
  • De middelste
  • De grootste
  • De wokbrander
  • ik heb nog een ander soort pit, en die gebruik ik het meest, namelijk
  • ik heb geen fornuis

0 stemmers

Ik wil dit echt heel graag eens maken, lijkt me vies lekker

2 likes

Omg zo lekker, heb dit al zeker 4 jaar niet meer op

2 likes

Ik heb er maar 2 dus allebei :slightly_frowning_face:

Was inderdaad heel schattig hoe ie kwam vragen of het lekker was, nadien was hij ook altijd heel lief aan de bar :relaxed:.

1 like

Ja ‘vies lekker’ is het voor mij ook. Haha het is zo’n bizarre combi van zoet met hartig en scherp met romig? Maar wel echt comfort food. Kende het niet voordat mijn vriend het aan me opdrong haha

Hebben wij dezelfde vriend? Maar nu ik erover nadenk hebben we het te lang niet op. Ga het meteen even in de groep gooien

1 like

Ik wil dit nu ook een keer proberen! Ging even googlen naar meer recepten

Dit belooft wat! :thumbsup:

22 likes

Heb inductie, dus alles is qua grootte gelijk.
Vermogen is wel iets afwijkend maar dat is niet heel veel

Ik ging tussen m’n 13e en 18e altijd samen met m’n moeder een week in de meivakantie, All inclusief.

M’n moeder ging dan gewoon vroeg op, ontbijten en dan ging ze op pad culturele saaie dingen doen en zag ik haar ‘s avonds weer. En ik misbruikte m’n lengte en antibabyface om de Griekse/Spaanse barmannen te overtuigen mij drank te serveren en dan vanaf de namiddag langzaamaan teut worden met de andere jongeren. Vond m’n mams ook prima haha zolang ik een beetje rustig deed. En overdag lekker de hele zwemmen en spelletjes doen en chillen. Savonds met al m’n tijdelijke vrienden meedoen met de shows.

Heeeelijk hoor.
Als ik ooit een tiener adopteer ga ik dit ook doen.

33 likes

Ik heb ook inductie maar wel allemaal verschillende groottes? :thinking:

2 likes

Volgens mij wel

Dit was tevens in mijn “blonde” periode (ik kocht toen altijd een coupĂ© soleil setje van de Hema met zo’n kapje waar je dan haren doorheen trok om een ~speels effect~ te verkrijgen, waardoor ik heel mooi felgeel met bruin haar had, subtiel)

Echt al m’n eerste seksuele firsts hebben ook plaatsgevonden in All inclusive hotels :heart::heart:

Passend wel.

23 likes

Ik heb vorig jaar met mijn vriend in een heel duur hotel geslapen en zelfs daar werden bedjes gereserveerd :joy: we hebben toen geklaagd bij het hotel en toen hebben de hele middag gratis gegeten en gedronken.

52 likes

Ik kijk erg tegen jou op

33 likes

Ik heb een inductie met bridge functie, dus dan worden twee pitten samen een en daar heb ik een teppan yaki (gladde bakplaat) op staan, dus ik gooi daar heel veel op.

6 likes

Ja, all inclusief is voor ons best ideaal gezien ik ‘‘bijkom-tijd’’ nodig heb en dan is all-in daarvoor goed geschikt. We liggen echter niet hele dag bij zwembad/strand (zijn we de types niet voor), maar we (ik) zijn sowieso van de actieve vakantie (en drinken geen alcohol dus lijkt echt een mis match met all in haha) maar is het niet!
We huren een auto en kunnen vanaf resort dan dagtrips doen en minder keuze-stress omdat je bij je resort dan weer aansluit voor lunch of avondeten. :sunglasses:
En heerlijk om dan in alle vroegte te gaan hardlopen (en zwemmen in zee) en dan aansluiten bij ontbijt waarbij altijd wel goed fruit geserveerd word enzo.

We kiezen wel voor hotels only adult en zonder entertainment en einde van seizoen want dan is het het rustigst.
Het was best altijd een goede optie voor ons (zeker bij Sardinie heb ik er goede herinneringen aan), inmiddels vliegen we niet meer (kost teveel stress/spanning) en kamperen we liever en kook ik zelf want at te weinig (sensorisch overprikkeling probleem) als ik niet zelf kan koken en dan val je af met vakantie en dat werd te idioot en voelde all inn toch als geldverspilling (geen alcohol of frisdrank en weinig eten = alles waar je voor betaald en dan geen gebruik van maken). :woman_shrugging:

18 likes

Ik wil gewoon nog een keer naar het Ushuïa-hotel met @Daytona. Heb daar het beste ontbijt ooit gehad en er hing zo’n prettige sfeer ook. Moet hen ook eens mailen om te vragen naar hun huisparfum.

5 likes

Onze plaat heeft 4 pitten en die hebben allemaal dezelfde grote qua markering. Die je overigens pas ziet als die aanstaat. Verder is de plaat volledig zwart
Deze hebben wij
https://www.aeg.nl/kitchen/cooking/hobs/induction-hob/ipe84531ib/

1 like