Dan vrat ik altijd (na uren creperen en niet durven eten) friet of macaroni met echt superfuckingveel extra belegen kaas erover.
Maar echt WIE heeft dat ooit verzonnen? Mayo, ketchup, kerrie, gekookt ei?!?!?!?!
Dan vrat ik altijd (na uren creperen en niet durven eten) friet of macaroni met echt superfuckingveel extra belegen kaas erover.
Maar echt WIE heeft dat ooit verzonnen? Mayo, ketchup, kerrie, gekookt ei?!?!?!?!
Ja wss iemand anders met een kater
En zonder smaakpapillen of ogen
Klein voordeel: wel goedkoop.
Dus een ECHT recept uit de rijke Hollandse keuken.
Dus eigenlijk gewoon eiersalade met macaroni?
Verfijnd!
Hier begon het en toen ging het daaronder verder, maar het is niet zo boeiend als dat ik dacht hoor
Iemand van mijn middelbare school heb ik nu al in meerdere spotjes voorbij zien komen. Ze heeft wel echt een mainstream hoofd.
Had je het als kind leuk gevonden om op tv te komen?
0 stemmers
En zou je dat nu leuk vinden?
0 stemmers
Ligt eraan welk programma en wat ze van me willen
Ik heb als kind mee gedaan aan kids for animals. En ik heb een keer ergens in gefigureerd. Nu denk ik echt girl… no
Ik zat een keer in Piets Weer.
Aahw kids for animals is toch leuk!
Oh dit is een moeilijke. Ik ben te lui om het zelf te doen maar ik vind zon robot maaier zielig.
Robotmaaier sowieso. Wij hebben een robotstofzuiger en ik kan er echt van genieten dat ie vanzelf de hele benedenverdieping doet 's nachts om 3:00 en dat dan de volgende ochtend alles gewoon gezogen is. Lijkt me echt fantastisch met gras ook.
Dan zou ik voor de John Deere X125 gaan. Dan kun je zitten
Afhankelijk van hoe groot mijn grasveld is. Als t genoeg is om fatsoenlijk op de John deere te rijden zou ik die doen. Anders de tesla
Ik resideer voor 2 maanden in Amsterdam.
Aha, ik dacht dat je bedoelde dat ik een heel sterke mening hierover had geuit maar i really don’t care