Stel je persoonlijke vraag #18

Echt een hele dikke vette medaille, dat vind ik echt knap!! :star_struck:

1 like

Mn moeder en oma wel!

2 likes

Mijn ex zei ook swieter.En ik heb het echt nog nooit iemand anders zo horen zeggen haha.Zeg aub dat je geen broertje hebt :frowning:

1 like

Heb jij ooit in het buitenland gewoond (voor minimaal een maand of langer)?

• Ja,in Europa
  • Ja,buiten Europa
  • Ja en ik woon er nog steeds
  • Nee man,oost west thuis best
  • Nee,maar zou ik wel willen voor een tijdje/lange periode/voor altijd

0 stemmers

Ben ook wel benieuwd naar jullie verhalen (als je die wil delen uiteraard) :smile:

1 keer 3 maanden Spanje voor stage, 1x 3 maanden Aruba voor stage en nu sinds een half jaar terug op Aruba. Plan is om voorjaar 2021 wel weer terug te gaan naar Nederland, maar plannen willen hier nog wel eens veranderen dus we zullen zien haha.

5 likes

3 maanden in Buenos Aires. Zou het zelf niet perse onder ‘Wonen in het buitenland’ scharen maargoed volgens de poll opties wel :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik werk in een restaurant en het zal je echt nog verbazen hoeveel mensen stiek zeggen ipv steak. Kan daar echt al niet eens meer van opkijken tegenwoordig :joy:

4 likes

Ik heb een half jaar in Letland gestudeerd onder het mom van erasmus!

2 likes

Hahah heb geen broertje :raised_hands:t2:

5 weken New Delhi. Net als @hummus, zou het eigenlijk ook niet als wonen zien.

1 like

1 jaar Spanje, 10 maanden Parijs en 3 maanden Zuid-Afrika. Nog altijd zo blij dat ik die kansen heb gekregen.

7 likes

Haha ik wist echtniet dat dat een ding was dat mensen stiek zeggen. Maar op de kaart staat toch vaak biefstuk/tournedos etc en niet gewoon steak? Ik bestel nooit een stuk vlees dus geen idee.

Iets van 11 maanden in Zweden en 10 maanden in Engeland. Allebei voor studie/stage! Zou nog wel een keer een langere periode naar het buitenland willen.

Ik woon in Wales! Had ik zelf nooit bedacht destijds maar ik vind het hier heel mooi.

11 likes

Never forget dat mijn vriendin een “biegel” bestelde in de Bagels&Beans

Samenvatting

image

65 likes

Haha mijn moeder spreekt dit ook zo uit. Eigenlijk als alle dingen die jullie opnoemen, biegel, swieter en als klap op de vuurpijl de jumpswiet :joy:.

11 likes

Hahah ja jumpswiet doet mijn moeder ook!

5 likes

Omg dat zou de droom zijn.

Maar nee helaas in een flatje, maar als ik ooit goed verdien dan zou een cottage in The Valleys of ergens in Brecon fantastisch zijn.

4 likes

Mijn tante sprak NOS journaal uit als nos. Dus niet N.O.S, maar als mos met een n.

• Dat heb ik ook wel eens gehoord
  • Dat zeg ik zelf ook
  • Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen

0 stemmers

Ik heb 6 maanden in Istanbul gewoond voor erasmus, daarna heb ik 2 maanden in Amman gewoond voor een stage, 4 maanden in Napels voor onderzoek en ongeveer 9 maanden in Kopenhagen voor mijn master. Waren echt hele leuke en leerzame periodes!
Mijn vriend heeft ook redelijk veel in het buitenland gewoond waardoor we vaak aan het reizen waren naar elkaar. Hoop dat we over een jaar of twee samen ergens heen kunnen voor een langere tijd.

3 likes