Stel je persoonlijke vraag #28

Veel familieleden, ik heb juist meer een gat in de jaren '60 qua familie. (Ouders jaren 40 / 50, kinderen jaren 70 en vroege jaren 80).
Ik heb wel diverse collegaā€™s uit de jaren '60.

2 likes

Een paar zwagers uit de jaren 60, mijn man, ik mijn zus en mijn schoonzussen en zwagers allemaal uit de jaren 70.
Mijn gat is de jaren 90. Behalve wat collega. En vanaf 2000 nichtjes!

1 like

Ik heb wel een gat

2 likes

Ik vind Olive oa heel leuk, en kijk ook in veel vegan tijdschriften om wat meer inspiratie te krijgen. Lees eigenlijk van alles, veel Amerikaanse zijn bijv veel te zoet maar hebben soms geweldige cocktailrecepten.

1 like

Mijn man :grin:

2 likes

Omg ouders en ooms en tantes hahahaha MIJN VRIEND

5 likes

Ik eigenlijk ook alleen maar omdat mijn vriend en zijn vrienden allemaal zoā€™n beetje uit dat jaar zijn.

2 likes

Al sinds mā€™n 18e in mā€™n pony gedeelte. Dat ik op vakantie was met mā€™n twee besties na examens en dat ze ff de grijze haren gingen plukken op een vrij avondje haha.

Niet dat ik weet maar ik ben blond (beetje peper en zout) dus wellicht heb ik wel wat grijze haren ergens maar valt het niet op?

1 like

Wat zeg jij:

  • Ongeveer
  • Plusminus
  • Om en nabij
  • Circa
  • Anders

0 stemmers

Mijn fysiotherapeuten komt uit Polen. Is een beetje hardhandig maar vind dat voor me rug juist fijn. Wanneer ik na de behandeling opsta zie ik de eerste paar minuten sterretjes. Maar voelt echt alsof het goed los gemasseerd is.

1 like

Hahaha mijn vriendinnen en ik gebruiken al deze, incl ruwweg en grofweg en dan allemaal in 1 zin

5 likes

Meer dan de helft is grijs / wit, maar ik kleur het wel.
Familieding aan mijn moeders kant; er zijn zelfs vrouwen in de familie geweest die op hun dertigste geheel grijs waren.
Aan mijn vaders kant komt bij vrouwen alopecia voor, dus ik ben blij dat ik vooralsnog het haar van mijn moeders kant heb.

1 like

Ik verf niet hoor. Boeit me nul. Heb zat andere dingen om me druk over te maken.

1 like

ME

7 likes

Ik ben het zelf al lang gewend, maar soms kijk ik naar mezelf in een openbare toilet ofzo en dan besef ik opeens; mensen zien al die grijze haren gewoon gedurende de dag. Vooral mensen die langer zijn dan ik (=velen) want die kijken zo op mijn (deels grijze) kop en de helft van die haren zie ik niet vd voorkant.
Ik vind het ook nog het minst om me druk over te maken, vind minder haar hebben met de leeftijd veel erger. Was alles maar grijs maar had ik wel nog die volle bos van paar jaar terug. Zou er voor tekenen.

1 like

Ik heb sinds een jaar wat grijze / witte haren gekregen. Van nature heb ik heel donker bruin bijna zwart haar dus dat steekt wel af. Ik denk zelf dat het komt door stress. Heel veel moeten werken agv Corona pandemie en dat heeft bij mij geleidt tot witte haren en een slechte huid. Nu is het weer stukje gestabiliseerd. Genetisch gezien zou ik het nog niet hebben. Vader werd pas na zā€™n 60e wat grijs en mamma ook toen pas.

3 likes

Ik vind grijze haren gewoon heel cool. Ben best trots op die van mij, een kennis is vrij jong al half grijs en staat haar gewoon vet.

12 likes

Ik heb dus best wat haren (gehad) die aan het uiteinde grijs zijn en aan de wortel nog mijn eigen kleur. Pas had ik er eentje die was grijs aan de wortel, daarna eigen kleur, weer grijs, weer eigen kleur :laughing: Heeft bij ook wel met stress te maken, je kan het soms zo terug tellen qua centimeters=hoeveel maanden/jaren geleden en wat was er aan de hand. Wel interessant! Misschien worden ze weer bruin bij jou ook, sommige haren!

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #28 (Deel 9).